rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Kohta saa suomestakin SsangYong  (Luettu 45854 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:10
  • Etelä-Pohjanmaa
Vs: Kohta saa suomestakin SsangYong
« Vastaus #30 : 16.12.2014 kello on 08:45 »
^ Minä vertailen arvonalennusta euroilla, en prosenteilla: Dacia ei MILLOINKAAN voi pudottaa hintaansa yhtä monta euroa kuin mersu tai bemari  :)

Toisaalta jos nyt ostat uuden dacia noin 20.000 € ja saman hintaisen käytetyn mb:n niin kumman hinta on laskenut 10 vuodesta tästä kohdasta enemmän

Esim nyt jos omistat vuoden 2004 esim Peugeot 307 joka oli silloin uusi ja sillä on ajettu nyt 200 tkm niin sen hinta on nyt max 2000 €,

Jos olisit ostanut vastaavasti vuonna 2004  vuoden 2000  m-b e,  jolla on nyt olisi  ajettu 300 tkm, niin sen hinta olisi  nyt 4000-5000 €.


*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:46
Vs: Kohta saa suomestakin SsangYong
« Vastaus #31 : 16.12.2014 kello on 11:03 »
Jos vaan rohkeutta löytyy ja et ajattele sitä auton jälleenmyyntiarvoa niin tartu vaan uuden merkin kimppuun, rahaahan siinä menettää johonkin toiseen merkkiin verrattuna mutta jonkunhan on oltava se ensimmäinen rohkea "kokeilija".

Kaveri aikoinaan osti auton nimeltä 'Hino', malli oli Contessa. Toinen niistä kahdesta, joita koskaan tuotiin Suomeen.  Minä vielä yllytin....   8)
Ajoi sillä kyllä kierrätyskuntoon asti ja jotain osia kun joskus tarvitsi, niin ne tuli Autokeskuksen kautta aika nopeasti. 

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:57
  • Kotkan poikii ilman siipii
Vs: Kohta saa suomestakin SsangYong
« Vastaus #32 : 16.12.2014 kello on 11:13 »
Voisin kyllä väittää että dusteri 10v. Ikäsenä on jo tiensä päässä,todennäköisesti takuun loputtua niillä ei ole juuri arvoa.juuri vein taas yhden 15tkm ajetun dusterin vaihdelaatikon vaihtoon,kaksi muuta samanlaista odotti myös uutta lootaa. Tämä on jo meillä toinen loota joka vaihdetaan,ja tämä auto on ollut vain maantieajossa. Kaikki osat on heppoista muovia jotka jäävät käteen kun niihin koskee,takavalokin on sellainen muovikynsi hässäkkäet kun muovi vähän kovettuu vuosiensaatossa niin lampunvaihto ei onnistu särkemättä takavaloa. Mutta niin kauan kuin on takuu voimassa ei ole mitään hätää. Niin tuo vaihdelaatikko remontti vie pari viikkoa,sijaisauto on siis tarpeen.


Sent from my iPad using Tapatalk

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:19
  • Autossa on pyörät
Vs: Kohta saa suomestakin SsangYong
« Vastaus #33 : 16.12.2014 kello on 11:24 »
Tulis ihan mieleen että Pamaus on ko. firmassa töissä mikä tuo maahan SSSSSSSSSSSSyoungia ,sorry ot, ei muuta  :-[

  • Vieras
  • Vs: Kohta saa suomestakin SsangYong
    « Vastaus #34 : 16.12.2014 kello on 11:39 »
    Tulis ihan mieleen että Pamaus on ko. firmassa töissä mikä tuo maahan SSSSSSSSSSSSyoungia

    Älä nyt hättäile, Pamauksella on vain AUTOKUUME, sellainen on selkeästi nähtävissä.

    Vähän samaan tapaanhan täällä alkaa lopputalvesta ne ulkomaanreissujen suunnitelmista puhuminen.

    Kuumeesta paranee parhaiten kun siitä saa puhua ja piristäväähän se on välillä puhua muustakin kuin Volvosta.... vai mitä ?

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:19
    • Autossa on pyörät
    Vs: Kohta saa suomestakin SsangYong
    « Vastaus #35 : 16.12.2014 kello on 11:40 »
    Juu, ihan kaikessa rauhassa  ;) ;D

    En ole käskenyt enkä kieltänyt Volvosta puhumista.
    Ihmettelen että se on niin paljon tapetilla, esim sinulla  :-*

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:26
    Vs: Kohta saa suomestakin SsangYong
    « Vastaus #36 : 16.12.2014 kello on 11:50 »
    Minulla ei kyllä autokuume ja joku Korean ihme käy käsi kädessä.  Autossa pitää olla jotain normeista poikkeavaa jotta se herättäisi moisen kuumeen.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:10
    • Etelä-Pohjanmaa
    Vs: Kohta saa suomestakin SsangYong
    « Vastaus #37 : 16.12.2014 kello on 12:07 »
    JOo minulla aina krooninen auto- ja vaunukuume  ;D

    Vähän vaunukuume helpotti kun osti toisen vaunun, mutta sillä ei valitettavasti autokuume lähde.

    Eilen kuulin koko ssangyong automerkin, niin paljon  siitä on tietoa.

    Minä olen mieluummin niitä tyyppejä, kun joku tuo jotain uutta ja ihmeellistä, niin kannustan ja autan, jos mahdollista viemään asiaan eteepäin.

    Meillä kun suomessa riittää niitä tyyppejä "ei se kuitenkaan onnistu, kun se ei ole aikaisemminkaan onnistunut ja tehdään niinkuin on aina ennenkin tehty "

    Juuri tämä ssangyong on hyvä esimerkki. Aikapaljon enempi löytyy niitä, jotka osaavat varmasti sanoa jo tässä vaiheessa, että ei sillä autolla mitään tee, vaikka vasta eilen ovat automerkin kuulleet.

    Jos sattuukin käymään niin, että auto onkin ihan hyvä hinta/laatusuhde, mistä sen voi tietää. Otetaan avoin lähestyminen ja katsotaan mitä tulee ja luodaan mielipiteet sitten.

    Joo eikä Volvossa mitään vikaa ole, ei sillä vaan viitsi loppuelämää ajella, jos kerta saa Ssangyonginkin  ;D




    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:10
    • viva la France
    Vs: Kohta saa suomestakin SsangYong
    « Vastaus #38 : 16.12.2014 kello on 12:32 »
    Kaveri aikoinaan osti auton nimeltä 'Hino', malli oli Contessa. Toinen niistä kahdesta, joita koskaan tuotiin Suomeen.  Minä vielä yllytin....   8)
    Ajoi sillä kyllä kierrätyskuntoon asti ja jotain osia kun joskus tarvitsi, niin ne tuli Autokeskuksen kautta aika nopeasti.

    Hinohan on toy-ota vekotin. kaukoidän myydyin raskaankaluston puolella ainakin muutama vuosi sitten. Ja koittihan toy-ota myydä 18tn rekan vetureita eurooppaan muttei kauppa käynyt kun koppi oli niin kapea ettei nukkumaan sopinut suorana.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:19
    • Autossa on pyörät
    Vs: Kohta saa suomestakin SsangYong
    « Vastaus #39 : 16.12.2014 kello on 15:42 »
    JOo minulla aina krooninen auto- ja vaunukuume  ;D

    Vähän vaunukuume helpotti kun osti toisen vaunun, mutta sillä ei valitettavasti autokuume lähde.

    Eilen kuulin koko ssangyong automerkin, niin paljon  siitä on tietoa.

    Minä olen mieluummin niitä tyyppejä, kun joku tuo jotain uutta ja ihmeellistä, niin kannustan ja autan, jos mahdollista viemään asiaan eteepäin.

    Meillä kun suomessa riittää niitä tyyppejä "ei se kuitenkaan onnistu, kun se ei ole aikaisemminkaan onnistunut ja tehdään niinkuin on aina ennenkin tehty "

    Juuri tämä ssangyong on hyvä esimerkki. Aikapaljon enempi löytyy niitä, jotka osaavat varmasti sanoa jo tässä vaiheessa, että ei sillä autolla mitään tee, vaikka vasta eilen ovat automerkin kuulleet.

    Jos sattuukin käymään niin, että auto onkin ihan hyvä hinta/laatusuhde, mistä sen voi tietää. Otetaan avoin lähestyminen ja katsotaan mitä tulee ja luodaan mielipiteet sitten.

    Joo eikä Volvossa mitään vikaa ole, ei sillä vaan viitsi loppuelämää ajella, jos kerta saa Ssangyonginkin  ;D
    En ole merkkiä dissannut mitenkään, ihmettelin kun siitä tuli yhdessä yössä hyvä, ilman kenenkään paikallaolevan kokemusta.
    Malleja olen nähnyt mannnereuroopassa vaikka kuinkapaljon , muutama aika erikoinen ulkonäöltään.
    Eivät ole mitenkään yleisiä ainakaan euroopan puolella.






    Merkkihän on jo aika vanha ja tehnyt autoja aika paljon.
    Niitä kasataan Venäjällä , Indonesiassa ,Etelä-Koreassa
    Kuuluu kai Intialaiseen Mahindra konserniin

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
    • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
    Vs: Kohta saa suomestakin SsangYong
    « Vastaus #40 : 16.12.2014 kello on 16:46 »
    Juu ei ..ei ole mun merkki :(  Kyllä pittää merkkiin voida luottaa,,jonka hankkii   ::)  ennemmin sitten se Volvo Thumb Thumb

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:10
    • viva la France
    Vs: Kohta saa suomestakin SsangYong
    « Vastaus #41 : 16.12.2014 kello on 17:00 »
    En ole merkkiä dissannut mitenkään, ihmettelin kun siitä tuli yhdessä yössä hyvä, ilman kenenkään paikallaolevan kokemusta.
    Malleja olen nähnyt mannnereuroopassa vaikka kuinkapaljon , muutama aika erikoinen ulkonäöltään.
    Eivät ole mitenkään yleisiä ainakaan euroopan puolella.

    (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
    (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
    (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
    (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

    Merkkihän on jo aika vanha ja tehnyt autoja aika paljon.
    Niitä kasataan Venäjällä , Indonesiassa ,Etelä-Koreassa
    Kuuluu kai Intialaiseen Mahindra konserniin

    Täällä belgiassa noihin aina silloin tällöin törmää  ja aina tuo ylimmän kuvan hirvitys kummastuttaa, että mitähän siellä on muotoilijan päässä liikkunut. Ja tuo luiska perähän on miltei kuin se bmw malli paitsi että taitaa olla bemari se kopio muotoilussa tuossa tapauksessa. Ja tuo alimman kuvan vekotin on yhdellä naapurilla ja sillä se kiskoo aika hulppean kokoista venettä.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    Vs: Kohta saa suomestakin SsangYong
    « Vastaus #42 : 16.12.2014 kello on 17:08 »
    Täällä belgiassa noihin aina silloin tällöin törmää  ja aina tuo ylimmän kuvan hirvitys kummastuttaa, että mitähän siellä on muotoilijan päässä liikkunut. Ja tuo luiska perähän on miltei kuin se bmw malli paitsi että taitaa olla bemari se kopio muotoilussa tuossa tapauksessa. Ja tuo alimman kuvan vekotin on yhdellä naapurilla ja sillä se kiskoo aika hulppean kokoista venettä.
    Muotoilia on ajatellu jotta jos tulee öljy kriisi,niin sinne saa helposti häkä pönttö vehkeet,siis se eka kuva ;) :D

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:14.06.2024 kello on 12:39
    Vs: Kohta saa suomestakin SsangYong
    « Vastaus #43 : 16.12.2014 kello on 19:44 »
    Toivottavasti maahantuoja  kouluttaa piirimyyjänsä sekatavarakorjaamot korjaamaan nämä uudet paremmin, sillä toisen korealaisen kanssa he ovat täysin epäonnistuneet. Mm virtaavaimen hälytin yksikön koodaaminen ei otti useita päiviä laakkosella. Aito sinällään on tosi hyvä ja luotettava 10  vuoden kokemuksen mukaan.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:10
    • Etelä-Pohjanmaa
    Vs: Kohta saa suomestakin SsangYong
    « Vastaus #44 : 16.12.2014 kello on 20:48 »