Kirjoittanut: Aakku
« : 11.04.2022 kello on 13:07 »Saksassa on aika outoja pyyntejä...
Voi mennä pyynnöt 5000-20000 € välille. Saattaa johtua siitä, että ne alkavat muuttua siellä kulttiautoiksi. Ei ole enää kovin paljoa kaupan.
Suomen tarjonta on olematonta. Saksan hinnat saattavat olla korkeammat, kuin Suomessa, mutta suomalaiset eivät varmaaankaan luovu kovin halvalla Westistään. Suomeen verovapaasti sai ainoastaan korkeaa kovakattoa.
Minulla ainakin ostokiinnostukseen aikoinaan vaikutti 2,5 TDi moottori, joka jo jaksaa 100 heppaisena liikuttaa autoa. Samoin vaihteisto on vahvempi. Lisäksi autot alettiin rakentamaan Caravellen koriin -97 aikana. Ilmastointi on ehdoton ja se onkin äärimmäisen tehokas helteellä. Lisäksi kaasu tuli spriin tilalle, jos se jotain merkkaa.
Veikkaisin, että tuon vanhemman korin ja tekniikan osalta hinta liikkuisi jossain 10 tuhannen Euron kahta puolta.
Voi mennä pyynnöt 5000-20000 € välille. Saattaa johtua siitä, että ne alkavat muuttua siellä kulttiautoiksi. Ei ole enää kovin paljoa kaupan.
Suomen tarjonta on olematonta. Saksan hinnat saattavat olla korkeammat, kuin Suomessa, mutta suomalaiset eivät varmaaankaan luovu kovin halvalla Westistään. Suomeen verovapaasti sai ainoastaan korkeaa kovakattoa.
Minulla ainakin ostokiinnostukseen aikoinaan vaikutti 2,5 TDi moottori, joka jo jaksaa 100 heppaisena liikuttaa autoa. Samoin vaihteisto on vahvempi. Lisäksi autot alettiin rakentamaan Caravellen koriin -97 aikana. Ilmastointi on ehdoton ja se onkin äärimmäisen tehokas helteellä. Lisäksi kaasu tuli spriin tilalle, jos se jotain merkkaa.
Veikkaisin, että tuon vanhemman korin ja tekniikan osalta hinta liikkuisi jossain 10 tuhannen Euron kahta puolta.