rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: JPVäisänen
« : 23.09.2012 kello on 12:51 »

Hyviä vastauksia kaikki :)
Kirjoittanut: "Masi"
« : 22.09.2012 kello on 17:57 »

saksan maalla on firmoja jotka concorden alkovi malleihin vaihtaa uusia ivecon alustoja, mutta muista en ole kuullut.
Kirjoittanut: 88k5
« : 22.09.2012 kello on 17:48 »

Vaihtaa koko auton ja sillä selvä Thumb

Jos vaikka on "ikä-ja-terveys" ajan ollut vanhempi auto, joka rungoltaa/alustaltaan hapero, ja kone+voimansiirto aina ollut alimittainen.. Paha myydä monella tonnilla toimivaa m-autoa, jolla ei voi/saa ajaa..
Voisi ehkä lavamallin naittamlla tehdä ihan myytävän tai pidettävän pelin suht. "pienellä" työllä  8)
Kirjoittanut: Fenix
« : 22.09.2012 kello on 17:39 »

Eipä ole vastaan tullut, mutta varmaan sitäkin on tehty. Ainakin noita campereita on ollut irtomalleina, joita on sitten saanut laittaa lava-auton tms päälle. Mutta enempi varmaan moottoreita/voimansiirtoja vaihdeltu, sillä rungot kestävät ainakin yleensä sen verran hyvin ettei niitä ole ollut tarvetta vaihdella. Ennemmin ne matkailuauton asuinosat tuppaavat vettymään piloille.
Kirjoittanut: Haapaniemen Paroni
« : 22.09.2012 kello on 17:39 »

Vaihtaa koko auton ja sillä selvä Thumb
Kirjoittanut: 88k5
« : 22.09.2012 kello on 17:33 »

Miksei se tuollainenkin korinvaihto kävisi  ;D Tai siis olihan tarkoitus laittaa saman tyyppinen/mallinen alusta - liki samaa vuosikertaa? Toisaalta onko tappiinsa ajetut suomipakut sen terveempiä  :o
Vaihtoprosenteista ei tarvitse huolehtia kun ei tuota autoveroa näissä ole mihin se  vaikuttaisi  Thumb

Pultit irti rungosta vain ja vanha alamäkeen :laugh: Ohjaamon kohdalla enempi tarkkuutta alkoviliitoksen ja sivulevikkeiden muoviosien kanssa..

Oma jobinsa on tietty rälläköidä peltivanista monta neliötä peltiä - saati pohjalevy runkopalkkien päältä. Työtä tuntuisi olevan  Thumb



Kirjoittanut: Turhan Höpöttäjä
« : 22.09.2012 kello on 17:16 »

Linja-autoihin tekivät ennen, mutta toisin päin, vanhan aikainen kori pois ja uusi tilalle.  :)
Kirjoittanut: JPVäisänen
« : 22.09.2012 kello on 15:39 »

Onko kukaan koskaan nähnyt/kuullut että matkailuautoon olisi vaihdettu koko alusta mootoreineen ja ohjaamoineen päivineen? Eli heitetään vanha p*ska alta pois ja uus tilalle niin että vain asunto-osa jää vanhasta...... ???