Kirjoittanut: jus66si
« : 24.08.2012 kello on 08:44 »Kyllähän virtalukkovian ollessa epäilyn aiheena, pitäisi sen starttiakun kenkä irrottaa. Mittareilla kykenee kyllä selvittämään jännitteettömässä tilassa sen osan toiminnan.
Olin joskus töissä eräässä paperitehtaassa, missä sähkömies korjasi tampuurinsiirtotruk kia. Sähköhäiriön vuoksi ajoneuvo lähti liikkeelle ja ko. asentajan jalka jäi teräksisen seinäpalkin ja laitteen väliin. Jalka murskaantui.
Nää on justiin niitä juttuja jotka sattuu ns."puun takaa" .
Kannattaa aina varmistaa se turvallisuus niin pitkälle kuin kykenee. Jos ei sitten kykene tai osaa, kannattaa miettiä homma uudestaan.
Olin joskus töissä eräässä paperitehtaassa, missä sähkömies korjasi tampuurinsiirtotruk kia. Sähköhäiriön vuoksi ajoneuvo lähti liikkeelle ja ko. asentajan jalka jäi teräksisen seinäpalkin ja laitteen väliin. Jalka murskaantui.
Nää on justiin niitä juttuja jotka sattuu ns."puun takaa" .
Kannattaa aina varmistaa se turvallisuus niin pitkälle kuin kykenee. Jos ei sitten kykene tai osaa, kannattaa miettiä homma uudestaan.


