rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: 0yxxy0
« : 11.07.2012 kello on 19:42 »

No niin, vaunu katsastettu, jarrutkin oli loppujen lopuksi dynossa lähes "yhtä puuta". Katsurilla ei ollut mitään kommentoitavaa ja homma oli ohi kymmenessä minuutissa Thumb

Kait se kehui kuitenkin  :D :D
Kirjoittanut: 99
« : 11.07.2012 kello on 13:51 »

No niin, vaunu katsastettu, jarrutkin oli loppujen lopuksi dynossa lähes "yhtä puuta". Katsurilla ei ollut mitään kommentoitavaa ja homma oli ohi kymmenessä minuutissa Thumb

Hieno homma  Thumb
Kirjoittanut: PeeTee
« : 11.07.2012 kello on 13:32 »

No niin, vaunu katsastettu, jarrutkin oli loppujen lopuksi dynossa lähes "yhtä puuta". Katsurilla ei ollut mitään kommentoitavaa ja homma oli ohi kymmenessä minuutissa Thumb
Kirjoittanut: PeeTee
« : 7.07.2012 kello on 22:20 »

Joo, ei ole kiirettä, hyvin oli noissa vielä pintaa. Edelliseen vaunuun Kitkaliimaus Oy pisti uudet pinnat.
Kirjoittanut: 99
« : 7.07.2012 kello on 11:56 »

aika suolaisia hintoja jarrukengillä

Jos ei ole tulenpalava kiire, niin kannattaa vaihdattaa kenkiin pelkät hihnat. Pääsee huomattavasti halvemmalla.
Kirjoittanut: PeeTee
« : 7.07.2012 kello on 11:43 »

Kokeillaan nyt noilla, jos tulee hylky niin sitten täytyy aloittaa tuo rumpujumppa. Katselin tuota Dorothean linkkiä infon puolella, niin aika suolaisia hintoja jarrukengillä
Kirjoittanut: ose
« : 6.07.2012 kello on 16:47 »

Juu, kyllähän se irtosi, normaali systeemihän se oli, oli vain jostain syystä uloin laakeri purrut akseliin kohtalaisen lujasti. Piti moskalla ja tampilla koputella tovi rummun laidasta ennenkuin irtosi. Kilvessä on säätöpultti 17 mm jolla vedetään kenkiä lähemmäs. Rummun sisällä ei näkynyt mitään kummempia, hioin vähän kenkiä hiekkapaperilla, silti toinen puoli ottaa terävämmästi sorajarrutuksessa. Rengasta ei kuiten jaksa pyörittää käsin jarrun ollessa päällä tunkilla ollessa, kaippa tuo sitten kelpaa katsurille. Paljonkohan saa olla akselilla keskinäistä heittoa katsastuksessa? Kiitokset vastanneille 
 
 Share
Vaihda rummut puolelta toiselle niin pito tasottuu..
Kirjoittanut: 99
« : 6.07.2012 kello on 08:25 »

Paljonkohan saa olla akselilla keskinäistä heittoa katsastuksessa? Kiitokset vastanneille 

Muistini mukaan 30%, eli kohtalaisen paljon.

Yksi kikka saada jarruja ottamaan tasaisemmin on laittaa käsijarru kevyesti päälle ja ajaa n. 100-200 metriä, puhdistuu rummut ja kengät. Pidempää ei kannata ajaa ylikuumenemisvaaran takia.
Kirjoittanut: PeeTee
« : 6.07.2012 kello on 07:52 »

Juu, kyllähän se irtosi, normaali systeemihän se oli, oli vain jostain syystä uloin laakeri purrut akseliin kohtalaisen lujasti. Piti moskalla ja tampilla koputella tovi rummun laidasta ennenkuin irtosi. Kilvessä on säätöpultti 17 mm jolla vedetään kenkiä lähemmäs. Rummun sisällä ei näkynyt mitään kummempia, hioin vähän kenkiä hiekkapaperilla, silti toinen puoli ottaa terävämmästi sorajarrutuksessa. Rengasta ei kuiten jaksa pyörittää käsin jarrun ollessa päällä tunkilla ollessa, kaippa tuo sitten kelpaa katsurille. Paljonkohan saa olla akselilla keskinäistä heittoa katsastuksessa? Kiitokset vastanneille 
 
 Share 
 
Kirjoittanut: 99
« : 6.07.2012 kello on 00:21 »

Hyvä että irtosi. Kannattaa myös tarkistaa vaijerit, ettei ole päässet huonoksi.

Enpä viitsi käydä infossa lukemassa, sivusto kun ei oikein toimi vaan pitää näpytellä F5 jotta saa näkyviin. Ihme ettei tuota viitsitä korjata :(