Kirjoittanut: 0yxxy0
« : 11.07.2012 kello on 19:42 »No niin, vaunu katsastettu, jarrutkin oli loppujen lopuksi dynossa lähes "yhtä puuta". Katsurilla ei ollut mitään kommentoitavaa ja homma oli ohi kymmenessä minuutissa
Kait se kehui kuitenkin

Kirjoittanut: 0yxxy0« : 11.07.2012 kello on 19:42 »No niin, vaunu katsastettu, jarrutkin oli loppujen lopuksi dynossa lähes "yhtä puuta". Katsurilla ei ollut mitään kommentoitavaa ja homma oli ohi kymmenessä minuutissa Kait se kehui kuitenkin ![]() Kirjoittanut: 99« : 11.07.2012 kello on 13:51 »No niin, vaunu katsastettu, jarrutkin oli loppujen lopuksi dynossa lähes "yhtä puuta". Katsurilla ei ollut mitään kommentoitavaa ja homma oli ohi kymmenessä minuutissa Hieno homma Kirjoittanut: PeeTee« : 11.07.2012 kello on 13:32 »No niin, vaunu katsastettu, jarrutkin oli loppujen lopuksi dynossa lähes "yhtä puuta". Katsurilla ei ollut mitään kommentoitavaa ja homma oli ohi kymmenessä minuutissa
Kirjoittanut: PeeTee« : 7.07.2012 kello on 22:20 »Joo, ei ole kiirettä, hyvin oli noissa vielä pintaa. Edelliseen vaunuun Kitkaliimaus Oy pisti uudet pinnat.
Kirjoittanut: 99« : 7.07.2012 kello on 11:56 »aika suolaisia hintoja jarrukengillä Jos ei ole tulenpalava kiire, niin kannattaa vaihdattaa kenkiin pelkät hihnat. Pääsee huomattavasti halvemmalla. Kirjoittanut: PeeTee« : 7.07.2012 kello on 11:43 »Kokeillaan nyt noilla, jos tulee hylky niin sitten täytyy aloittaa tuo rumpujumppa. Katselin tuota Dorothean linkkiä infon puolella, niin aika suolaisia hintoja jarrukengillä
Kirjoittanut: ose« : 6.07.2012 kello on 16:47 »Juu, kyllähän se irtosi, normaali systeemihän se oli, oli vain jostain syystä uloin laakeri purrut akseliin kohtalaisen lujasti. Piti moskalla ja tampilla koputella tovi rummun laidasta ennenkuin irtosi. Kilvessä on säätöpultti 17 mm jolla vedetään kenkiä lähemmäs. Rummun sisällä ei näkynyt mitään kummempia, hioin vähän kenkiä hiekkapaperilla, silti toinen puoli ottaa terävämmästi sorajarrutuksessa. Rengasta ei kuiten jaksa pyörittää käsin jarrun ollessa päällä tunkilla ollessa, kaippa tuo sitten kelpaa katsurille. Paljonkohan saa olla akselilla keskinäistä heittoa katsastuksessa? Kiitokset vastanneilleVaihda rummut puolelta toiselle niin pito tasottuu.. Kirjoittanut: 99« : 6.07.2012 kello on 08:25 »Paljonkohan saa olla akselilla keskinäistä heittoa katsastuksessa? Kiitokset vastanneille Muistini mukaan 30%, eli kohtalaisen paljon. Yksi kikka saada jarruja ottamaan tasaisemmin on laittaa käsijarru kevyesti päälle ja ajaa n. 100-200 metriä, puhdistuu rummut ja kengät. Pidempää ei kannata ajaa ylikuumenemisvaaran takia. Kirjoittanut: PeeTee« : 6.07.2012 kello on 07:52 »Juu, kyllähän se irtosi, normaali systeemihän se oli, oli vain jostain syystä uloin laakeri purrut akseliin kohtalaisen lujasti. Piti moskalla ja tampilla koputella tovi rummun laidasta ennenkuin irtosi. Kilvessä on säätöpultti 17 mm jolla vedetään kenkiä lähemmäs. Rummun sisällä ei näkynyt mitään kummempia, hioin vähän kenkiä hiekkapaperilla, silti toinen puoli ottaa terävämmästi sorajarrutuksessa. Rengasta ei kuiten jaksa pyörittää käsin jarrun ollessa päällä tunkilla ollessa, kaippa tuo sitten kelpaa katsurille. Paljonkohan saa olla akselilla keskinäistä heittoa katsastuksessa? Kiitokset vastanneille
Share Kirjoittanut: 99« : 6.07.2012 kello on 00:21 »Hyvä että irtosi. Kannattaa myös tarkistaa vaijerit, ettei ole päässet huonoksi.
Enpä viitsi käydä infossa lukemassa, sivusto kun ei oikein toimi vaan pitää näpytellä F5 jotta saa näkyviin. Ihme ettei tuota viitsitä korjata ![]() |