rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: harrastelija
« : 15.05.2012 kello on 22:26 »

Taitaa olla ikähaarukka ihan toisessa päässä.
Tämä on minunkin tuntuma. Lehdissä aina kehutaan kuinka hyvä "pariskunta"vaunu/auto tämä ja tuo on kun on jättimäinen vesisänky ja keilarata ja poreamme toisessa päässä. 

No, toisaalta ne joilla on varaa uusia kamppeita ostaa on usein kyllä juurikin näitä vähän vanhempia ihmisiä joilla on lapset muuttaneet jo kotoa. Harva lapsiperhe pystyy sijoittamaan pelkkiin harrastevehkeisiin kymmeniä tuhansia, samaan aikaan kun maksetaan usein taloja ja autoja ja keikutaan vatsahaavan ja loppuunpalamisen partaalla muutenkin.
Kirjoittanut: jus66si
« : 15.05.2012 kello on 21:59 »

Heppoiselta vaikuttava esitys ja vielä rellu. Ei taatusti houkuta käytettynä.
Sen verran on tullut nähtyä ihmisillä pastillinokan ongelmia henkilöautopuolella, että tuo merkki on kirosana.
Lisäksi tuo "neljän kirous" vaivaa näitä uusia autoja. Eli normi 5 hlön perheen, jota yleensäkin tällaiset laitteet kiinnostaa. Ja on yksi potentiaalinen asiakassegmentti kestävän kehityksen markkina-ajattelussa, voi tämän unohtaa. Helvetinkään iloa ei ole nukkumapaikoista jos kyydissä ei voi kuljettaa petien käyttäjiä.

Pitäis jo markkinamiesten herätä tosiasiaan 5 hengen autoista. Meilläkin sentään Hymerissä menee 6 ja on kirpumpi sisätilaltaan kuin tuo Matrix.

Ja lapsissa on tulevaisuus myös matkaluajoneuvokaup assakin. Lapsena tehdyt matkareissut  johtavat tulevaisuuden jatkajan sinne tutuille reiteille. Jostain kumman syystä tuntuu että meillä on tässä maassa unohdettu tällaiset tekijät tyystin. Vai montako lapsiperhekuvaa on näkynyt esim. juuri Camperin sivuilla? Tai vaikka ajoneuvoesitteissä?

Taitaa olla ikähaarukka ihan toisessa päässä.


Kirjoittanut: ihaa
« : 10.05.2012 kello on 09:55 »

Omalta kohdaltani kiinnosti tuo Adria Matrixin koeajo, tietyissä kohdin näkyy heikennyksiä uuden vuosimallin myötä, takaluukun lukot on heikommat ja ovistoppari puuttuu niinikään, johtoniput eivät ole suojatut niin hyvin kuin tuossa -08:ssa... Asunto-osan ovessa ei ole enää rajoittimena muuta kuin muovinen lerpake kuten takaluukuissa on lähes kaikissa, -08:ssa oli vielä kaasusylinteri hidastamassa oven hervotonta heilumista..ei se uusi vuosimalli ole aina parempi kaikissa kohdin.
Kirjoittanut: perho-ukko
« : 10.05.2012 kello on 09:11 »

 Eipähän tuossa mitään uutta ollut,samat jorinat !!
Kirjoittanut: 88k5
« : 10.05.2012 kello on 09:07 »

Eilen löytyi postilaatikosta 1. ilmaisnumero Nro5.12  Thumb

Oli ihan mielenkiintoinen vertailuartikkeli (Reisemobilista adoptoitu) koskien matkailuaton jousituksia; 5 eri ratkaisu samalla automallilla (integ. Carthago) - Fiat (matala) lehtarein, 2 AL-KOa sekä 2 ilmajousitusversiot a (semi- ja full-float)
Lopputulos ei ollut suoraviivaisesti kalliimpi=parempi.  :-\ Lehtariversio oli 4. paras  :o

Noh, onhan se ominaisuuksien arvostuksesta kiiinni myös..

Jotenki artikkelien vaikutelma on huomattavasti "autolehtimäisempi" kuin Caravan-lehden "en tykkää tosta" -arviot  :laugh: - joskin sekin on selkeästi nostanut niiden teknistätasoa (kilpailun takia  :-X)
Kirjoittanut: Roksis
« : 17.04.2012 kello on 09:08 »

^

Eli se tännään keskusteltu kansantanssiryhmän harjoitustila.  :)
Kirjoititkin sitten "kansantanssista"  ;D
Kirjoittanut: Vesseli
« : 16.04.2012 kello on 22:52 »

Ei ole tullut kuin ensimmäinen näytenumero. Selasin eilen kaupan lehtihyllyllä numeroa 4/2012 ja totesin, että en ole menettänyt mitään. Esiteltyjen autojen tiedot voi lukea netistä, tosin ilman ylistäviä kommentteja. Ilman näitähän ei tule mainoksia lehteen.
Kirjoittanut: Turhan Höpöttäjä
« : 16.04.2012 kello on 22:33 »

Jos saisin valita kummanko, ottaisin korkean takatallin, eikä kaksoispohjakaan turha olisi.  :D
Kirjoittanut: tapani pokkinen
« : 16.04.2012 kello on 22:21 »

Se meikäläisen "takatalli" on niin matala, että siellä ei sovi syömään muuta kuin pannukakkuja.  ;D

Meillä se on ehkä noin 140-150cm korkea. Kuulostaa hurjalta, mutta takatalli alkaa pohjalta ja sisäosa on kokonaan koksoispohjan päällä ja siten ei peräsänkyyn tule niin korkeaa nousua.
Ja täytyy kehua, että talvella ja ylipäätään on kaksoispohja aivan lyömätön ratkaisu.
Kirjoittanut: Turhan Höpöttäjä
« : 16.04.2012 kello on 22:15 »

^

Eli se tännään keskusteltu kansantanssiryhmän harjoitustila.  :)

Se meikäläisen "takatalli" on niin matala, että siellä ei sovi syömään muuta kuin pannukakkuja.  ;D