rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: jamseil
« : tänään kello 11:52 »

Kirjoittanut: laukar
« : tänään kello 06:56 »

Onhan se mahdollista.
Mittaa irroitetun X108 liittimen navoista lämpövastuksen resistanssi yleismittarilla.
Pitäisi olla noin 10kohm +25 asteessa.

Jos se on kokonaan rikki tai johto irti niin jäähdyttää 45 min ja huilaa 15 min.

Voi se olla tukos kylmäputkistossakin, joskus kaapin kääntely katolleen ja putkiston koputtelu auttaa

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Kiitos tästä, mittasin tuon anturin resistanssin ja se on 1.6 kOhm, eikä muutu lämpötilan muutoksesta. Kai se voi näinkin rikkoutua?
Kirjoittanut: K.E.V
« : 24.06.2026 kello on 20:03 »

Tai se kylmälevy mikä kiinni ptkiston päällä ruuveilla ei saa kontaktia putkistoon. Levy irti, puhdistus ja uudet lämmönsiirtotahnat väliin. Saa esim tietokoneliikkeistä .
Kirjoittanut: jamseil
« : 24.06.2026 kello on 18:40 »

Onhan se mahdollista.
Mittaa irroitetun X108 liittimen navoista lämpövastuksen resistanssi yleismittarilla.
Pitäisi olla noin 10kohm +25 asteessa.

Jos se on kokonaan rikki tai johto irti niin jäähdyttää 45 min ja huilaa 15 min.

Voi se olla tukos kylmäputkistossakin, joskus kaapin kääntely katolleen ja putkiston koputtelu auttaa





Kirjoittanut: laukar
« : 24.06.2026 kello on 12:38 »

Kysymys? Onko kokemuksia Dometic RMD 8505 jääkaappi/pakastin ei jäähdy kunnolla (ei kaasulla, 230v tai 12v) Voisiko olla lämpötila anturi vika?