Kirjoittanut: laukar
« : tänään kello 06:56 »Onhan se mahdollista.
Mittaa irroitetun X108 liittimen navoista lämpövastuksen resistanssi yleismittarilla.
Pitäisi olla noin 10kohm +25 asteessa.
Jos se on kokonaan rikki tai johto irti niin jäähdyttää 45 min ja huilaa 15 min.
Voi se olla tukos kylmäputkistossakin, joskus kaapin kääntely katolleen ja putkiston koputtelu auttaa
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Kiitos tästä, mittasin tuon anturin resistanssin ja se on 1.6 kOhm, eikä muutu lämpötilan muutoksesta. Kai se voi näinkin rikkoutua?


