rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Alan
« : 26.11.2025 kello on 07:04 »

MItä tästä opimme...ei kannata rasvata.... ;)


Mitään uutta en oppinut, paitsi ehkä sen, että muutkin huolehtivat, ettei pultti jumiudu. Kommenttiesi taso on kyllä ennallaan.
Kirjoittanut: Karabiilisti
« : 24.11.2025 kello on 21:30 »

MItä tästä opimme...ei kannata rasvata.... ;)

Tosin autoissa on kyllä eroa...niissä jossa on tuollaaset läpi navan menevät irtoavat järjettömät pultit niin niissä kannattanee...
Suunnitteluvirhettä pitää paikata rasvalla.
Kirjoittanut: 0yxxy0
« : 24.11.2025 kello on 20:51 »

Nyt alkoi kyllä pyöränpulttien rasvaus paisumaan niin kuin remontti kotona. Yhen kohan kun remontoi niin sitte pitää vierestä alkaa remontoimaan.
Kirjoittanut: megaman
« : 22.11.2025 kello on 17:59 »

^
Juu, Boxeriin vaihettiin just nuo. Se oli sellanen isompi kolaus isossa kuopassa.
Kirjoittanut: Kosmic
« : 22.11.2025 kello on 17:02 »

Jumbysta en tiedä mut 2 koppasaessa Ducatossa ja sisarissa alatukivarren takimmaiset puslat tekee tuon
Kirjoittanut: megaman
« : 22.11.2025 kello on 13:28 »

^
Saattaa olla, apukuskin puolelta kuuluu. Vähän aikaa kun ajelee, vaimenee lähes äänettömäksi. Ja pikkupakkasessa ei kuulu mitään.
Kirjoittanut: 99
« : 22.11.2025 kello on 13:16 »

Joku kolina hävisi ja muuttui kumiseksi narinaksi isoissa montuissa. Joku tukivarren kumipusla?

Kallistuksenvakaaja n puslat?
Kirjoittanut: megaman
« : 22.11.2025 kello on 10:05 »

Jumpyyn vaihoin taannoin uusia renkaita nosturin nokassa... Venytin samalla kaikkia käsijarrun kumitutteja ja ruuttasin Sonaxia + muutenkin jokapaikkaan, minkä kuvittelin liikkuvan. Joku kolina hävisi ja muuttui kumiseksi narinaksi isoissa montuissa. Joku tukivarren kumipusla?  Alapalloissa ei ollut väljää ja koiraluut on uudet. Ja pultit rasvasin toki.
Kirjoittanut: Aakku
« : 22.11.2025 kello on 08:18 »

Kyllä jarrujen mahdollinen takertelu ja jarrupalojen kuluneisuus aina tulee tarkistettua pyörien vaihdossa...

Mikäli takertelua ilmenee, niin palat pois ja putsaus. Ruoste ja kostea suola tekee tehtävänsä.
Kirjoittanut: Yrjö
« : 22.11.2025 kello on 06:46 »

Jarrukelkat ja männät vielä ajat pohjaan jotta.eivät takerru. Nestekin saa enempi liikettä..
  Tietenkin ilmausruuvi auki, sitten jarrunesteen tarkistus!