Kirjoittanut: Alan
« : 26.11.2025 kello on 07:04 »MItä tästä opimme...ei kannata rasvata....
Mitään uutta en oppinut, paitsi ehkä sen, että muutkin huolehtivat, ettei pultti jumiudu. Kommenttiesi taso on kyllä ennallaan.
Kirjoittanut: Alan« : 26.11.2025 kello on 07:04 »MItä tästä opimme...ei kannata rasvata.... Mitään uutta en oppinut, paitsi ehkä sen, että muutkin huolehtivat, ettei pultti jumiudu. Kommenttiesi taso on kyllä ennallaan. Kirjoittanut: Karabiilisti« : 24.11.2025 kello on 21:30 »MItä tästä opimme...ei kannata rasvata....
![]() Tosin autoissa on kyllä eroa...niissä jossa on tuollaaset läpi navan menevät irtoavat järjettömät pultit niin niissä kannattanee... Suunnitteluvirhettä pitää paikata rasvalla. Kirjoittanut: 0yxxy0« : 24.11.2025 kello on 20:51 »Nyt alkoi kyllä pyöränpulttien rasvaus paisumaan niin kuin remontti kotona. Yhen kohan kun remontoi niin sitte pitää vierestä alkaa remontoimaan.
Kirjoittanut: megaman« : 22.11.2025 kello on 17:59 »^
Juu, Boxeriin vaihettiin just nuo. Se oli sellanen isompi kolaus isossa kuopassa. Kirjoittanut: Kosmic« : 22.11.2025 kello on 17:02 »Jumbysta en tiedä mut 2 koppasaessa Ducatossa ja sisarissa alatukivarren takimmaiset puslat tekee tuon
Kirjoittanut: megaman« : 22.11.2025 kello on 13:28 »^
Saattaa olla, apukuskin puolelta kuuluu. Vähän aikaa kun ajelee, vaimenee lähes äänettömäksi. Ja pikkupakkasessa ei kuulu mitään. Kirjoittanut: 99« : 22.11.2025 kello on 13:16 »Joku kolina hävisi ja muuttui kumiseksi narinaksi isoissa montuissa. Joku tukivarren kumipusla? Kallistuksenvakaaja n puslat? Kirjoittanut: megaman« : 22.11.2025 kello on 10:05 »Jumpyyn vaihoin taannoin uusia renkaita nosturin nokassa... Venytin samalla kaikkia käsijarrun kumitutteja ja ruuttasin Sonaxia + muutenkin jokapaikkaan, minkä kuvittelin liikkuvan. Joku kolina hävisi ja muuttui kumiseksi narinaksi isoissa montuissa. Joku tukivarren kumipusla? Alapalloissa ei ollut väljää ja koiraluut on uudet. Ja pultit rasvasin toki.
Kirjoittanut: Aakku« : 22.11.2025 kello on 08:18 »Kyllä jarrujen mahdollinen takertelu ja jarrupalojen kuluneisuus aina tulee tarkistettua pyörien vaihdossa...
Mikäli takertelua ilmenee, niin palat pois ja putsaus. Ruoste ja kostea suola tekee tehtävänsä. Kirjoittanut: Yrjö« : 22.11.2025 kello on 06:46 »Jarrukelkat ja männät vielä ajat pohjaan jotta.eivät takerru. Nestekin saa enempi liikettä..Tietenkin ilmausruuvi auki, sitten jarrunesteen tarkistus! |