Kirjoittanut: Beagle
« : 24.11.2025 kello on 19:48 »Tuli vaihdettua vetoautoksi V90CC D4. Entien XC70 lähti uudelle omistajalle vasta 570tkm ajettuna. Täysin ehjä auto sekin oli.
Tähän oli jo onneksi jakopää tehty kesällä, tarkastin toki jakopääkotelon ja uudelta näyttää osat. Sinne ei siis tarvinnut kajota. Muutenpa huoltolista oli pitkä ja koko lauantai siihen tuhrautui, mutta ompahan tehty. Moottoriöljyt (Castrol 0W-20+suodatin), kulmavaihdeöljyt, peräöljyt (31259380), Haldex-öljyt, (31325136), Atf:ät huuhtelu-lutrauksella 16 litraa (Castrol Transmax Dexron IV), Polttoainesuodatin, ilmanputsari ja raitisilmaputsari. Kaikki Boschin paketissa.
Sunnuntai menikin sitten lisävalot keulaan asennellessa ja taakse lisäpakkivalot puskurin alle piiloon.
Ite kun tekee, niin saa tehä sit kans.
Tähän oli jo onneksi jakopää tehty kesällä, tarkastin toki jakopääkotelon ja uudelta näyttää osat. Sinne ei siis tarvinnut kajota. Muutenpa huoltolista oli pitkä ja koko lauantai siihen tuhrautui, mutta ompahan tehty. Moottoriöljyt (Castrol 0W-20+suodatin), kulmavaihdeöljyt, peräöljyt (31259380), Haldex-öljyt, (31325136), Atf:ät huuhtelu-lutrauksella 16 litraa (Castrol Transmax Dexron IV), Polttoainesuodatin, ilmanputsari ja raitisilmaputsari. Kaikki Boschin paketissa.
Sunnuntai menikin sitten lisävalot keulaan asennellessa ja taakse lisäpakkivalot puskurin alle piiloon.
Ite kun tekee, niin saa tehä sit kans.

kaikki toiminallisuus piti tietenki tehdä ite..