rekisteriseloste


Vastaa

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Alan
« : 16.09.2023 kello on 08:54 »

Mun Hymer täyttää kysyjän vaatimukset, ei ole ”liian iso” eikä tehon riittävyyttä tarvitse pohtia.

Jos haetaan tuota ikäluokkaa niin tyypit alkaa S-kirjaimella. S800 jne. Alusta MB.

Kooltaan minusta vielä tavallisen matkailuauton rajoissa eli pituus alle 8 m.

Itse suosittelen autoa, jossa on kuljettajalla ovi. Kaikista ei löydy.
Kirjoittanut: K.E.V
« : 15.09.2023 kello on 19:23 »

Näin ajattelin olevan, tuo kavereitten tietotoimisto yritti toisen totuuden ujuttaa😁
Kirjoittanut: "Masi"
« : 15.09.2023 kello on 17:51 »

No siinä ohje, miten se vaatimus. Koskien esim asuntoautoja

Talvirenkaat tai vetopyöriin ketjut, valinta oman mielen mukaan. Paripyöriin riittää ykköspyöräketjut, ;)
Kirjoittanut: K.E.V
« : 15.09.2023 kello on 17:29 »

Paripyöräketjut

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Ja ykköspyöräketjut sitten että sisemmässä pyörässä kiristin tulee sisäpuolelle.
Vähän hankala mutta onnistuu ;)

P.s. kannattaa tunkata pyörät ilmaan, helpottaa hel....sti !
No siinä ohje, miten se vaatimus. Koskien esim asuntoautoja
Kirjoittanut: "Masi"
« : 15.09.2023 kello on 16:56 »

Paripyöräketjut



Ja ykköspyöräketjut sitten että sisemmässä pyörässä kiristin tulee sisäpuolelle.
Vähän hankala mutta onnistuu ;)

P.s. kannattaa tunkata pyörät ilmaan, helpottaa hel....sti !
Kirjoittanut: K.E.V
« : 15.09.2023 kello on 16:01 »

Joskus tarvitaan myös lain vuoksi. Esim monissa alppimaissa.
Laitappa linkki missä vaaditaan paripyöräisiin 4 ketjua taakse. Miten laitat sisemmät paikoilleen?
Kirjoittanut: Karabiilisti
« : 15.09.2023 kello on 12:43 »

Kieltämättä Carthagon näyttää kummalta ohjaamon "lentokenttämaisuude n ja akvaarion" kuin alustan pikkupyörämäisyydel lään.. Concorde enempi "normaali".
Mutta noilla kiloilla karvan yli 150hp tuntuu aika vähäiseltä, kun se on sitä jo 4tn luokassa.. sen suhteen ihan sama 2.8 vai 3.0

Helpompihan Carttiin on laittaa ketjut kun avoimemmat pyöräaukot.
Miten sitten noiden ketjujen hyöty - pitäisikö olla neljät, kuudet vai riittääkö 1 paripyörässä.. kesä vai talvirenkaan kaverina. Ainakin paripyöräTransussa, jossa takana luistonesto. Pelkästään nastarenkainkin tuntui etupyöristä ensiksi pito lähtevän, sen varta oli hyvä työntämään..
Ketjut+kesärenkaat vielä ikävämpi tilanne. Toinen lukunsa on laittaa paripyörän sisempiin ainakaan näitä kevyempiä ketjuja kun vanteen edestä ei voi kiristyksiä laittaa. Pitääkö sitten vain ulompien ketjut riittävästi. Riippuu varmaan tarvitaanko lumen vai jään takia.

Joskus tarvitaan myös lain vuoksi. Esim monissa alppimaissa.
Kirjoittanut: 88k5
« : 15.09.2023 kello on 10:50 »

Kieltämättä Carthagon näyttää kummalta ohjaamon "lentokenttämaisuude n ja akvaarion" kuin alustan pikkupyörämäisyydel lään.. Concorde enempi "normaali".
Mutta noilla kiloilla karvan yli 150hp tuntuu aika vähäiseltä, kun se on sitä jo 4tn luokassa.. sen suhteen ihan sama 2.8 vai 3.0

Helpompihan Carttiin on laittaa ketjut kun avoimemmat pyöräaukot.
Miten sitten noiden ketjujen hyöty - pitäisikö olla neljät, kuudet vai riittääkö 1 paripyörässä.. kesä vai talvirenkaan kaverina. Ainakin paripyöräTransussa, jossa takana luistonesto. Pelkästään nastarenkainkin tuntui etupyöristä ensiksi pito lähtevän, sen varta oli hyvä työntämään..
Ketjut+kesärenkaat vielä ikävämpi tilanne. Toinen lukunsa on laittaa paripyörän sisempiin ainakaan näitä kevyempiä ketjuja kun vanteen edestä ei voi kiristyksiä laittaa. Pitääkö sitten vain ulompien ketjut riittävästi. Riippuu varmaan tarvitaanko lumen vai jään takia.
Kirjoittanut: ArcticKen
« : 14.09.2023 kello on 19:46 »

Moni ajattelee, että ketjukone on ikuinen. Monesti se ketju alkaa olemaan rallatuskunnossa 200 tkm kohdalla ja vaihto on kalliimpaa, kuin hihnan.

Kiitos taas kommenteista. Concordella (ketjulla) ajettu 100.000 ja Carthagolla 56.000 ja mm. remmi vaihdettu ed. kerran 2019.
Kirjoittanut: Ducaatti
« : 14.09.2023 kello on 18:47 »

Off-Topic:
Ivecon 3.0 jakoketjunvaihto kannattaa tehdä viimeistään 350tkm, mieluummin 300tkm  kohdalla.
Aika monta konetta on hajonnut jakopään rikkoutumisen takia.