Kirjoittanut: Arska
« : 17.08.2023 kello on 08:54 »Olisikohan tehtaalla johdotettu noin ett hupi akku tulisi penkin alle ja adrialla akun paikka muutettu lähemmäksi ebl:ää?
Kirjoittanut: Arska« : 17.08.2023 kello on 08:54 »Olisikohan tehtaalla johdotettu noin ett hupi akku tulisi penkin alle ja adrialla akun paikka muutettu lähemmäksi ebl:ää?
Kirjoittanut: Anvi« : 16.08.2023 kello on 17:34 »Veikkaan, että molempien sulakkeiden pitää olla 30A.En oikein usko huonoon kontaktiin. Sulakkeiden kontaktipinnat ei ole yhtään lämmenneen näköiset. Sulake itsessään vain on käynyt lämpimänä pidemmän aikaa. Ilmeisesti mitoitettu äärirajoille. Mutta kuka hölmö keksii hajasijoittaa sulakkeita tuolla lailla? Kirjoittanut: mjo33400« : 16.08.2023 kello on 17:28 »Arska oli oikeassa! Veikkaan, että molempien sulakkeiden pitää olla 30A. Kirjoittanut: K.E.V« : 16.08.2023 kello on 16:52 »Osta uudet sulakkeen pitimet, mahdollisesti huono kosketus pitimen ja sulakkeen välillä. Näyttäisi siltä että johdot tulee abikoilla alapuolelle?
Kirjoittanut: Anvi« : 16.08.2023 kello on 16:44 »
Arska oli oikeassa! Sieltä penkin alta löytyi samat sulakkeet, joista 30A sulake oli palanut. Vaihdoin ehjän ja nyt lataa taas. Myös 20A:n sulake on kovasti lämmennen näköinen eli vaihtoon menee vaikka vielä onkin ehjä. Mikähän sen sulakkeen tarkoitus mahtaa olla? Kirjoittanut: mjh48« : 16.08.2023 kello on 12:51 »Meinasin laittaa kuvan, mutta MJO ehti ennen.
Tuleeko nastoihin 3 ja 4; 12 V? Entä nastaan 16 auton käydessä? Kirjoittanut: mjo33400« : 16.08.2023 kello on 12:29 »Kirjoittanut: Arska« : 16.08.2023 kello on 11:51 »Tuommoiset sulakkeet sieltä atriatikiin penkin alta löytyi, oisko noi 20 ja 30 A sulakkeet. Kirjoittanut: Anvi« : 16.08.2023 kello on 11:02 »2 amppeerinen on juu. Sijaitsee siinä 30A:n vieressä sisätiloissa.
Ehjiä ovat kummatkin. Kirjoittanut: K.E.V« : 16.08.2023 kello on 10:58 »Eikös sen vihreän mällin viereinen ole 2A? Tosin se voi olla myös konehuoneessa
|