Kirjoittanut: Alan
« : 15.05.2022 kello on 19:37 »Mulla on kaaren yläreuna 90 cm tasossa. Tuo Carthago tuskin on matalampi eli voi olla oikein.
Kirjoittanut: Alan« : 15.05.2022 kello on 19:37 »Mulla on kaaren yläreuna 90 cm tasossa. Tuo Carthago tuskin on matalampi eli voi olla oikein.
Kirjoittanut: Alan« : 15.05.2022 kello on 19:32 »Taitaa olla liian alhaalla. Itte laitoin rullamitan kanssa. Ruma on kun *erse. Kirjoittanut: "Masi"« : 15.05.2022 kello on 16:45 »Mallisuoritus Hietasaaresta.Taitaa olla liian alhaalla. Kirjoittanut: Alan« : 15.05.2022 kello on 16:19 »Mallisuoritus Hietasaaresta.
Lähempä ittekin liimailemaan. Asia jossa olen huono. Häätyy ottaa emäntä avuksi. Kirjoittanut: "Masi"« : 12.10.2021 kello on 19:03 »yhtenäinen EU. voisivat sitten edes tehdä yhden tarran, eikä niin että jokaisessa maassa omansaAsiantuntijat epäilee että tässä käy kuin noiden nopeuslappujen kärryjen ja autojen takapäässä. Niistä tulee kansallisia ja ne eivät koske muun maan rekisterissä olevia ajoneuvoja. Tosin tuostahan on olemassa jo direktiivi ( ohje ) jotta nuo tuommoiset erilaiset merkinnät eivät koske toisen maan rekisterissä olevia ajoneuvoja. Ja jostain kuulin että puuhaavat Eu parlamentissä direktiivin muuttamista asetukseksi ( régulation, määräävä ) ja silloin nuo typeryydet joutuvat romukoppaan. Onhan tuosta tarran kuvasta jo tehty kysely ranskassa tavallisilta kadun tallaajilta ja fillaristeilta, ei ollut 90 % mitään kuvaa mitä tarra tarkoittaa. Osa veikkasi olevan kyseessä joku kamppanja väkivaltaa vastaan. Kirjoittanut: Hesus« : 12.10.2021 kello on 18:48 »yhtenäinen EU. voisivat sitten edes tehdä yhden tarran, eikä niin että jokaisessa maassa omansa
Kirjoittanut: "Masi"« : 12.10.2021 kello on 12:07 »No kunhan saksan osavaltiot saa omat erilaiset valmiiksi ja belgiakin suunnittelee jo kovaa vauhtia omaansa, niin kukaan ei tiedä minkä takia ajoneuvo on päälystetty tarroilla.
Kirjoittanut: 88k5« : 12.10.2021 kello on 11:28 »Tämä tarratauti leviää naapuriinkin - kalakatakalakata-maahan
Vähän erilaiset tarrat - vaan ei onneksi M1 matkailuautoihin, mutta alkaen pakuista.. Kaksi itsepäistä eu-maata keksivät omia erikoisuuksia.. https://revista.dgt.es/es/noticias/nacional/2021/10OCTUBRE/1004campana-vulnerables-angulo-muerto.shtml?fbclid=IwAR0APVdn8PBsZZLUvq-sceTv2F_PHxC6SskUmz0dQOLfNZTu07WCQoyWnvc Kirjoittanut: "Masi"« : 12.02.2021 kello on 11:37 »Siinäpä sitä ohjetta rekka Pekalle
Jos lisää kaipaa, niin laittaa googlen kuvahakuun vaikka sanat : la signalisation des angles morts des véhicules Ja jos haluaa matkailuauton kuvat vaihtaa sana vehicules sanaksi camping-car. Kirjoittanut: 88k5« : 12.02.2021 kello on 11:02 »^
Tarroilla Mitenkäs muuten myöskään raskaampien kärryissä? Tuskimpa vain langaton/langallinen yhteys standaroitu, että vieraalla nupilla kamerakuvaa kärryn perästä/sivuilta tulee.. Tuossa ranskislakitekstiss ä tarroista vapautetut ovat; säiliöautot/yhdistelmät, lavetit, konttialustat jne missä ei kiinteää päällirakennetta, jossa laitaa/tasopintaa 1-1.5 m korossa. Muutenkin mihin se teknisesti mahdotonta toteuttaa. Käytännössä torsoksi jää.. |