rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: K.E.V
« : 25.10.2019 kello on 14:40 »

Ei mitenkään. Itselläni lukee jotta sammuttaa auton ja oottelee 5 minuuttia virrat pois. sitten voi irroittaa akun.
Kirjoittanut: mike
« : 25.10.2019 kello on 13:54 »

Mites nämä väylä ohjatut systeemit suhtautuu tuohon virran katkaisuun? Joutuuko ohjelmoimaan minkä verran uusiks?
Kirjoittanut: Kumisimo
« : 25.10.2019 kello on 13:35 »

Nyt oli vika löytynyt. Yksi vastaus täällä taisikin viitata tähän paikkaan. Eli palanut sulake löytyi konehuoneesta akun +navan päällä olevasta rasiasta. Siellä taisi olla 4 sulaketta ruuvien alla. Niistä yksi 125A sulake oli palanut.

Kiitoksia kaikille vastanneille vinkeistä ja vastauksista.
Hyvä että oli halpa ja helppo korjata.
Seuraavalla kerralla sitten ensimmäiseksi akun miinuskenkä irti  ja viimeiseksi paikalleen kun vastaavia remontteja tehdään , eikö vain?
Kirjoittanut: OneAndOnly
« : 25.10.2019 kello on 12:19 »

Nyt oli vika löytynyt. Yksi vastaus täällä taisikin viitata tähän paikkaan. Eli palanut sulake löytyi konehuoneesta akun +navan päällä olevasta rasiasta. Siellä taisi olla 4 sulaketta ruuvien alla. Niistä yksi 125A sulake oli palanut.

Kiitoksia kaikille vastanneille vinkeistä ja vastauksista.
Kirjoittanut: pouhe
« : 25.10.2019 kello on 08:38 »

Mä aattelin jotta tuossa äkkiräsäyksessä kopsahtanut , sama tulos on kyllä hiilien loppumisessa.
En tiedä miten nykyisissä. Aikoinaan sai boschin latureihin diodisillan hiilineen vaihdettua kahdella ruuvilla siitä päädystä ?
Ei diodisiltaa, vaan jännitteensäätäjän ja hiilet.
Kirjoittanut: K.E.V
« : 25.10.2019 kello on 08:35 »

Tai hiilet loppu jännitteen säätimestä.
Mä aattelin jotta tuossa äkkiräsäyksessä kopsahtanut , sama tulos on kyllä hiilien loppumisessa.
En tiedä miten nykyisissä. Aikoinaan sai boschin latureihin diodisillan hiilineen vaihdettua kahdella ruuvilla siitä päädystä ?
Kirjoittanut: mjo33400
« : 25.10.2019 kello on 08:01 »

Tai hiilet loppu jännitteen säätimestä.
Kirjoittanut: K.E.V
« : 25.10.2019 kello on 07:42 »

Diodisilta kopsahtanut laturin päästä.
Kirjoittanut: 0yxxy0
« : 25.10.2019 kello on 06:30 »

Voisiko olle että oikosulun virta ois katkaissu maajohdon rungosta moottoriin, tai sitten onko laturi tykänny huonoa.
Kirjoittanut: seppoko
« : 24.10.2019 kello on 22:48 »

Eikö tuohon saisi vähän selvyyttä laturin toimivuudesta mittaamalla latausjännitteen??