rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Aakku
« : 2.08.2019 kello on 07:24 »

Onko siinä laturissa vapaakytkintä / vapaapyörää...?

Se ainakin mulla aikoinaan krahisi tietyillä alakierroksilla ja meni vaihtoon.
Kirjoittanut: Kumisimo
« : 2.08.2019 kello on 00:37 »

Kirjoittanut: Arska
« : 1.08.2019 kello on 23:18 »

onko fiatissa joku teräs hihna kun syö hihnapyörän :o
No eipä olllut Suzuki Sx4  mallissakaan ,mutta niistä meni myös kaikista joita meillä duunissa oli hihnapyörät uusiksi kun ei muuten niistä hihnan rääjäisyä pois saanut.
Kirjoittanut: volvo
« : 1.08.2019 kello on 23:02 »

Tuossa Fiatin (Ivecon?) koneessa käy usein niin, että laturin tai kampiakselin hihnapyörä kuluu sisäreunoiltaan ja hihna pääsee pohjaamaan, jolloin hihnan kiristys ei enää auta. Kun laturia tai ohjeustehostinta kuormitetaan, hihna rääkäisee. Ongelma poistuu uusimalla hihnapyörä(t) tai vaihtamalla hihna leveämpään.
onko fiatissa joku teräs hihna kun syö hihnapyörän :o
Kirjoittanut: Muumuupapa
« : 1.08.2019 kello on 14:34 »

Tuossa Fiatin (Ivecon?) koneessa käy usein niin, että laturin tai kampiakselin hihnapyörä kuluu sisäreunoiltaan ja hihna pääsee pohjaamaan, jolloin hihnan kiristys ei enää auta. Kun laturia tai ohjeustehostinta kuormitetaan, hihna rääkäisee. Ongelma poistuu uusimalla hihnapyörä(t) tai vaihtamalla hihna leveämpään.
Kirjoittanut: mjh48
« : 1.08.2019 kello on 13:18 »

Meillä ulvoi laturin hihna joka selvisi vasta laturin vaihdon jälkeen
Vaihdoin laturin ja tietysti hihnan joka alkoi vinkumaan taas 1000 km jälkeen, kiristin hihnan ja ongelma poistui

Lisäys
Oireet oli samat kuin aloittajalla.
Kirjoittanut: tsahkali
« : 1.08.2019 kello on 12:28 »

Entäs laturin hihna?
Emännän kaapista vähän siirappia ja kokeilet uudelleen.
Kirjoittanut: SFC52815
« : 1.08.2019 kello on 12:04 »

Alkoi jokin aika takaperin tuollainen vika, että pienillä kierroksilla kuuluu rääkymistä, eli ikäänkuin hihna tai kytkin rääkyisi.
Kytkimen asennolla ei ole merkitystä, tyhjäkäynnillä ei pidä ääntä, mutta pienillä kierroksilla kyllä ja voimistuu kun kierroksia nostaa. Ajossa sitten loppuu ja välillä taas esim. liikkeelle lähdöissä rääkyy. Ei kuulu aina, mutta aika usein.

Onko kuitenkin kytkimen painelaakerivika, vaiko todennäköisemmin laturin tai vesipumpun laakeri ?
Jakohihna uusittu kesän alussa.

TERO