rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Karabiilisti
« : 26.11.2018 kello on 07:45 »

Vanhat oli contit ja nyt on pirellit mutta ei foortissa juuri eroa huomaa...molemmat on hyvät.
Contit kesti about 80 000km ja vieläkin ois ollu millin verran jäljellä kulutettavaa ennen sakkorajaa.

Piikkikumit on misukat ja hyvät ne on nekin. Melkeenpä paremmat kuin kesäkumit.

Kirjoittanut: "Masi"
« : 25.11.2018 kello on 21:06 »

Pirellin Carrierit alla ollut tämän kesän puolesta välistä. Äärettömän suuntavakaa rengas ja hiljainen. Kestoiästä ei mitään tietoa, mutta kestää varmasti pidempään kuin oma vaihtoväli, eli 3 vuotta on.

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
Bavariassa oli alla pirelit, 225/ 75 - 16  116/ 118. parhaat renkaat olivat mitä siinä oli alla. etuset kesti miltei 30 000 km kun muut merkit oli sileitä alle 25 000 km. Ja ajoltaan parhaat, contit oli huonoimmat, varsinaiset käsille takojat.
Kirjoittanut: TKMaki
« : 25.11.2018 kello on 20:20 »

Pirellin Carrierit alla ollut tämän kesän puolesta välistä. Äärettömän suuntavakaa rengas ja hiljainen. Kestoiästä ei mitään tietoa, mutta kestää varmasti pidempään kuin oma vaihtoväli, eli 3 vuotta on.

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Kirjoittanut: tsahkali
« : 25.11.2018 kello on 19:48 »

Meinaatko, ettei renkaita tehdä kolmivuorossa 24/7...
Mulla on ollut se käsitys, että siellä olisi jo aika väsymättömiä robotteja työkavereina.

Ei voi tietää, kun oli naapurissa tehty.
Ja oli sitten maanantai, tai joku muu päivä, niin muotti on ollut kylmä.
Kirjoittanut: Lerssinen
« : 25.11.2018 kello on 15:49 »



Siis se alkoi läpsyttää maantiellä, vaihdoin vararenkaan ja kotona tutkein että ontto on, puukolla viipale auki ja siitä repäisin.

Olihan renkaat jo toki 3 vuotta vanhat että turha oli kysellä vianorilta mitään  :'(
Rengas on edelleen tallessa kuusen alla jos kiinnostaa tehdä enempi nettidiagnooseja ja kehua ryssän-nokiaa.
Kirjoittanut: 88k5
« : 25.11.2018 kello on 14:21 »

Onhan ne mustat ja pyöreät. Muut renkaalta vaadittavat ominaisuudet ovat häipyneet ajat sitten.
Katsastus ukollekin kelvanneet  ;D

Mitähän ominaisuuksia paripyörä asennuksessa noilta kesärenkailta voisi vaatia kun ilmaa pitävät (3.3-3.5 bar), uriakin vedenpoistoon on, tasaiseen kuluneet. Vajailla massoilla menee kun sallitusta 2600kg taka-akselimassasta tarvitaan täydessä reissupainossa alle 2tn. Lisäksi mulla 2tn venetraikku välillä kiusana.. varmaan uutta äänekkäämmät. Eri juttu jos ykköspyöristä kyse olisi..
Kirjoittanut: Aakku
« : 25.11.2018 kello on 13:44 »

Maanantaiaamun eka paisto ja vehkeet kylmät, ei se muuten noin kauniisti lähde.
Meinaatko, ettei renkaita tehdä kolmivuorossa 24/7...

Mulla on ollut se käsitys, että siellä olisi jo aika väsymättömiä robotteja työkavereina.
Kirjoittanut: tsahkali
« : 25.11.2018 kello on 12:34 »

Viittaa valmistusvikaan, väärään rengaspaineeseen suhteessa kuormaan, tai johonkin teräväkulmaiseen esteeseen osumiseen.

Maanantaiaamun eka paisto ja vehkeet kylmät, ei se muuten noin kauniisti lähde.
Kirjoittanut: K.E.V
« : 25.11.2018 kello on 12:26 »

Ok...

Viittaa valmistusvikaan, väärään rengaspaineeseen suhteessa kuormaan, tai johonkin teräväkulmaiseen esteeseen osumiseen.
Ainakin siinä vaurion vieressä näkyy jälkiä jostain repeämän näköisestä. Mihinhän lie repinyt ?
Kirjoittanut: Aakku
« : 25.11.2018 kello on 11:33 »

Ei mihinkään kun itse nykäisin tuon viipaleen, pinta on irronnu pitkältä matkalta rungosta eli on "ontto".
Ok...

Viittaa valmistusvikaan, väärään rengaspaineeseen suhteessa kuormaan, tai johonkin teräväkulmaiseen esteeseen osumiseen.