Kirjoittanut: "Masi"
« : 14.05.2018 kello on 16:14 »Tämmöinen teline ?
https://www.campersalon.nl/picdb/media/1318/6887.pdf
https://www.campersalon.nl/picdb/media/1318/6887.pdf
Kirjoittanut: "Masi"« : 14.05.2018 kello on 16:14 »Tämmöinen teline ?
https://www.campersalon.nl/picdb/media/1318/6887.pdf Kirjoittanut: Haoltu« : 14.05.2018 kello on 15:43 »^Renkaan ympäri kääntämistä tai oikeastaan renkaan offset on käsitelty. Taitaa kaikissa vaatia ulkokyljen alaspäin. Juuri noin ainakin projektini tapauksessa. Kirjoittanut: kimi« : 14.05.2018 kello on 10:19 »^Renkaan ympäri kääntämistä tai oikeastaan renkaan offset on käsitelty. Taitaa kaikissa vaatia ulkokyljen alaspäin.
Kirjoittanut: 88k5« : 14.05.2018 kello on 09:07 »En joka vastausta ole lukenut läpi, mutta onko jo vararenkaan kääntämistä ympäri ehdotettu?
Paripyöräisen rengaskin jäisi killottamaan pahasti palkkia vasten (vanne), jos toistepäin laittaisin - kimin lainaamasta kuvastani selviää syy, offset.. Kirjoittanut: tsahkali« : 13.05.2018 kello on 22:36 »Lähetä se metrimittasi kertomaan missä vika. En taida, eksyy vielä yksinään... Vaan asia taisikin jo tulla hoitoon? Uteliaisuuttani könysin auton alle. Siellä pyörä roikkui vaijerissa ja kiristyi runkopalkkeja vasten. Ei mitään toppareita, joten systeemejä lienee erilaisia. Kirjoittanut: Haoltu« : 13.05.2018 kello on 20:26 »Olisiko käyttökelpoinen idea laittaa renkaan päälle korotusta, esim, vanhasta pyörän päällysrenkaasta. Alla olevaan aloitukseen viitaten, on selvinnyt ettei kyseinen "peltikaukalo" kuulu tehdasvarustukseen. Tästä johtuen ratkaisen asian parhaaksi katsomallani tavalla. Suuret kiitokset kaikilla aiheeseen kantaa ottaneille. Hyvää ja kaunista kesää. ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Jatkan vanhaa ketjua: Perehdyin Transit Jumbon projektin vararenkaan sijoituspaikkaan. ( alustan alla, taka-akselin edessä takaapäin katsottaessa) Kuten tiedätte, vararengas lasketaan / nostetaan vaijerin avulla, tähän tarkoitukseen tehdyllä "avaimella." Kyseinen vaijeri menee palkin läpi. (?) Vararengas kiristetään vaijerilla palkkia vasten. Vaikka kuinka tiukkaan kiristää vararenkaan, se jää "elämään" vaijerin varassa. Ei kai tällainen voi olla mahdollista kun auto tulee tehtaan hihnalta? Puuttuuko palkista esim, renkaan muotoinen "peltikaukalo" jolloin vararengas tukeutuisi tasaisesti peltikaukaloa vasten, ei "eläisi" kuten edellä kuvatun tavoin. Vararenkaan sijoituspaikka on minulle täydellinen, haen vastausta vain kysymykseen. Kirjoittanut: retkeilijä« : 13.05.2018 kello on 16:22 »Olisiko käyttökelpoinen idea laittaa renkaan päälle korotusta, esim, vanhasta pyörän päällysrenkaasta.
Kirjoittanut: Haoltu« : 13.05.2018 kello on 15:29 »Kun sitä keksintöä kelaa ylös ilman rengasta, niin näkee, nouseeko se riittävän ylös. Vaijeri nousee tyhjillään tehdastekoiseen "toppariin" saakka kuten pitää. (11.05.2018 kello on 15:54) Lähetä se metrimittasi kertomaan missä vika. Kirjoittanut: tsahkali« : 13.05.2018 kello on 14:34 »Kun sitä keksintöä kelaa ylös ilman rengasta, niin näkee, nouseeko se riittävän ylös.
Jos ei, vaijerin kiinnitys/mitta on väärin. Normaalisti mikään ei heilu eikä hääly. Metrimitta kertoo kaiken. Kirjoittanut: Haoltu« : 12.05.2018 kello on 21:29 »tyhmä kysymys mutta onhan siellä oikea rengas. ettei ole laitettu vain "joku vararengas" Ei tyhmä, vaan hyvä kysymys. Auto-,ja vaunumatkailua harrastaa lukuisten eri ammattialojen ihmisiä. Tästä syystä voi olla ettei kaikki ole "perillä" toisille itsestään selvyyksistä. Vastaus kysymykseesi, kyllä on aivan oikea rengas. |