rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Catiska
« : 27.02.2018 kello on 19:31 »

Siis alusta..
'Tulipelti' oli silti tehtaan jäljiltä?

No ei. Tarkoitin kojelaudan alustalla kojelaudan (mersun ja hymerin) alle jäävää aluetta. Sinne alle jää sekä vaakasuoria pintoja että pystysuoria, kuten tulipelti. Ja ympyrän muotoisia kuten ilmaputket.
Kirjoittanut: tsahkali
« : 27.02.2018 kello on 17:32 »

Kun ostaa laadukkaan intekroidun, tai sellasen peltikoppiauton, johon voi rakentaa tiiviin eristetyn väliseinän istuinryhmän ja ohjaamon väliin. Silloin jää kuitenkin ohjaamon kääntyvät penkit pois käytöstä. Tietysti voihan tehdä niin kuin muutamat, ja loimittaa kopin ja yrittää pärjätä.

Siinä 'laadukkaassa intekroidussa' on yleensä vielä isompi, yksinkertainen tuulilasi, joka olisi mukava saada pysymään kuivana.
Toki se onnistuu ilman peittoakin, kunhan pitää sisällä +26 tai enemmän.
Asuminen sellaisessa lämmössä on vaan tuskaa ja kyllä kuluu kaasuakin...
Kirjoittanut: Turhan Höpöttäjä
« : 27.02.2018 kello on 16:01 »

Kun ostaa laadukkaan intekroidun, tai sellasen peltikoppiauton, johon voi rakentaa tiiviin eristetyn väliseinän istuinryhmän ja ohjaamon väliin. Silloin jää kuitenkin ohjaamon kääntyvät penkit pois käytöstä. Tietysti voihan tehdä niin kuin muutamat, ja loimittaa kopin ja yrittää pärjätä. Tai niin kuin suurin osa, että istuu kotona ja katselee ikkunasta talven iloja.
Kirjoittanut: Oulaa
« : 27.02.2018 kello on 15:52 »

Nordic,ohjaamon ja asuintilan välissä on liukuovi niin kuin ennen oli Matkaajassakin.
Onhan siinä hintapyyntiä ihan riittävästi kyllä.
Kirjoittanut: tsahkali
« : 27.02.2018 kello on 15:45 »

Jotain melko raskaan oloista solukumia tms jossa kangaspinta. Luultavasti samaa oli kojelaudan alus keulaan saakka.

Siis alusta..
'Tulipelti' oli silti tehtaan jäljiltä?
Kirjoittanut: Catiska
« : 27.02.2018 kello on 15:04 »

Miten se oli eristetty?
En purkanut eristeitä pois nähdäkseni tarkemmin. Mutta etulämmittimien putkien ympärillä oleva eriste näkyi päädystä ja se oli jotain 30mm paksua mattoa. Jotain melko raskaan oloista solukumia tms jossa kangaspinta. Luultavasti samaa oli kojelaudan alus keulaan saakka. Joissakin kohdissa oli käytetty PUAL-levyä, varmaan niitä paloja mitä korin aukoista jää jäljelle.
Kirjoittanut: tsahkali
« : 27.02.2018 kello on 13:26 »

Integroiduissa lisäksi sivuikkunat tuplalasia.

Onko kaikissa?
Kirjoittanut: palokurki
« : 27.02.2018 kello on 12:34 »

Integroiduissa lisäksi sivuikkunat tuplalasia.
Kirjoittanut: tsahkali
« : 27.02.2018 kello on 11:50 »

Ainakin meillä olleessa integroidussa oli kojelaudan alunen keulaan asti eristetty, samoin kaikki siellä kulkevat ilmanvaihtoputket.

Miten se oli eristetty?
Kirjoittanut: Oulaa
« : 27.02.2018 kello on 11:33 »

Näitähän he väittäävät parhaimmiksi talviautoiksi.
Asiasta en enempää tiedä kuin mitä mainoksia olen lukenut.