rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Alan
« : 21.06.2017 kello on 00:50 »

Kiitos aloittajalle, kun kerroit.

Itse en ajele yöllä juurikaan, Saksassa ja Ruotsissa ensimmäisenä iltana lautan jälkeen enintään. Yöksi hakeudun turvalliseen paikkaan, mieluiten camping tai stellplatz. Isojen kaupunkien laitamilla ja lauttasatamien läheisyydessä erityisen varovasti. Noilla välttää jo suurimman osan ongelmista.

Kirjoittanut: ktako
« : 20.06.2017 kello on 20:48 »

Varmaan Pitäis. Puola ja monet muutkin keski ja etelä Euroopan maat muuttuvat öisin susien metsästys maiksi  >:(
Kirjoittanut: Lexander
« : 20.06.2017 kello on 19:22 »

Kopioin oman kirjoitukseni tälle sivustolle. Jos ei kelpaa, niin ei kun poistoon.

Ajelin keväällä Espanjan Fuengirolasta Suomeen. Matka alkoi hissunkissun kaverin kanssa Ranskaan Gruissaan 9€ parkkiin. Siellä tiet erosivat ja jatkoin yksin matkaa Ranskan Agden kautta Itävallan Lustenauhun, joka on ihan Saksan rajan tuntumassa. Aamulla jatkoin kohti Puolaa suuntana Bialystok. Moottoritie hyvä ja rahastuskopit vielä työnalla, joten vaikka keli oli sateinen, matka joutui.
No tuli pimeää ja tie muuttui kapeammaksi, ja alkoivat ne tiellä olevat liikenteen jakajat. Roikuin rekan takana kun tuntui tuntevan tien. Taakse ilmestyi pari pikkuautoa ja kohta toinen lähti ohittamaan minua. Päästin suosiolla sen rekan ja mun väliin ja oottelin millon toinen auto tulee kanssa ohi.. Hetken kuluttua minut ohittanut pikkuauto.. ruskea Suzuki jimmy.. alkoi jäämään rekan vauhdista ja takana oleva ei vaan yrittänytkään ohitseni.
Aloin miettimään, jotta nyt ei tunnu hyvältä, mut en voinu lähtee ohitukseenkaan niiden liikenteenjakajien vuoksi.
Rako rekkaan kasvoi ja olin kahden auton välissä, tultiin alamäki mutkaan kun edessä oleva jarrutti melko voimakkasti ollen ihan keskellä tietä. Polkasin jarrut pohjaan ja samalla väistin vastaan tulevien kaistalle... painoin kaasun pohjaan , kun mielessä oli jo ajatus et koht tulee joku ryöstö yritys. Kyse oli ihan senteistä etten osunut mihinkään. Tavarat vaihtelivat paikkaa autossa... siirtyivät lattialle.
Autot lähtivät perään mutta, saavutin sen edellä olleen rekan, ja pidin huolen ettei enää ohiteta.
Molemmat pikkuautot roikkuivat noin 20-30 km. perässä, ja sitten jättäytyivät häviten jonnekkin. Tämä tapahtui iltapimeällä, eli 15. 4 noin klo 21.
Senverran tuli kierroksia päänupin sisälle että vetäisin samantien Suwalkkiin huolzikan pihalle loppu yöks huilii.
Sieltä ajoinkin päivänvalossa Tallinnaan ja Eckerön laivaan ja kävin vielä Suomen tullissa ilmoittautumassa että auto ollut kolme vuotta ulkomailla, ettei tulis sakkoja katsastamattomalla autolla ajamisesta. Tulli leimas rekisteriotteen selostuksen kera..
Että tällänen tarina..

Pitäisköhän vältellä pimiällä ajoa joissai maissa. Hmm.