rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Jatapi
« : 9.05.2017 kello on 07:13 »

Harvakseltaahan tuota säätöä tulee käytettyä, ehkä silloin kun edessä menee vanha bussi mustaa savua putkesta puskien tai Norjan tunneleissa jossa ei kehtaa kaikkea pakokaasua hengitellä.

Jarkko
Kirjoittanut: samrah
« : 8.05.2017 kello on 17:45 »

Tuntuu melko joutavalle varusteelle, mutta kaipa niitä joku käyttää. Helpottaa tieto ettei ne ihan itsekseen kenties katkeile.

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla

Kirjoittanut: kimi
« : 8.05.2017 kello on 15:16 »

Vaijerin säädetty väärin ja kova vääntäminen saanut sen katkeamaan. Vaijerin liike pitäisi loppua kun tuo on auki/ kiinni. Silloin akselille ei tule kovaa vetoa
Kirjoittanut: Jatapi
« : 8.05.2017 kello on 13:59 »

Pohdin tuota akselin katkeamista joka siis on tapahtunut jo auton edellisellä omistajalla.

Voisiko tapahtumaketju olla seuraava?
Tuosta tuulilasin alareunasta lähtevä vedenpoisto tuntuu olevan aika herkkä menemään tukkoon. Jos auto on yöpakkasien aikaan pesty ja se kaukalo on tulvinut yli, jolloin vesi on päässyt lämmityslaitteeseen ja jäätänyt läpän. Aamulla innokas kuski on kääntänyt vipua ja näin akseli on napsahtanut poikki...

Joka tapauksessa auto on nyt siltä osin kunnossa. Muuta pientä siistimistä ja laittelemista vielä on ennen pidempiä kesän reissuja.

Jarkko

Kirjoittanut: Jatapi
« : 18.04.2017 kello on 13:29 »

En osaa vastata tuohon.  :( Tuo akseli oli jo poikki silloin kun auto meille tuli.

Jarkko
Kirjoittanut: samrah
« : 18.04.2017 kello on 08:49 »

Meneekö tuo poikki omia aikojaan? Lähinnä siksi kysymys, että jos julistaa vivun pyhäksi ja kieltää käyttämisen, niin säästyykö purulta? Vanhemmassa kopassa vuosi kennon juuresta vesiputki, niin ei ihan mielellään uusis tuota jumppaa.

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla

Kirjoittanut: Camper
« : 11.04.2017 kello on 17:38 »

Niin ja se korjaus sitten kerralla koko kotelo eikä pelkkä akseli. Ja hinta sen mukainen.
  Juu niin se on..
Kirjoittanut: 0yxxy0
« : 11.04.2017 kello on 17:30 »


Jos ne saavat itse korjata huollossa vian tilaamallaan osalla niin sitten saattaa onnistua helpommin. Tosin 02-06 ducatoja vielä liikkeellä paljon,jotta niihin jotain osiakin tarvitaan ihan tee se itse korjauksillakin,kun vielä vanhempiakin on jonkinverran liikenteessä.

Niin ja se korjaus sitten kerralla koko kotelo eikä pelkkä akseli. Ja hinta sen mukainen.
Kirjoittanut: kimi
« : 11.04.2017 kello on 10:43 »

3 D tulostimella teet vanhan mallin mukaan ja sitten hylsy joka on tapitettu uuden ja vanhan tyngän päälle. Poraat osien läpi ja sokat lukitsemaan sen hylsyn