rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: akiville
« : 9.12.2016 kello on 11:45 »

Vetoauton max kokonaismassa 5000kg, löytyy näköjään myös omasta aisapoika kevytperävaunusta. (Trafin sivuilta)

Sent from my PadFone T004 using Tapatalk 2

Kirjoittanut: 88k5
« : 9.12.2016 kello on 09:22 »

^
Samoin aikoinaan piti kokeilla vaihdossa tulleen Poksin ominaisuuksia 90-luvulla. Käytiin Pohjois-Pohjanmanmaalla kääntymässä kotiin. Chevy Blazerilla vedin tuota purkkia - siellä se rimpuili perässä askeettinen laitos teltan mukavuuksilla.. aivan liian pieni kahdelle aikuiselle, jotka ovat vaunuiluun tottuneita. Telttailijalle konttaus tuttua..
Onneksi se kelpas vaihdossa Solikkaan  :D
Kirjoittanut: Valkoinenkuolema
« : 9.12.2016 kello on 09:08 »

Itseäni nämä "yhden hengen" vehkeet kiinnostivat myös. Jos vaikka olisi yksin lähtenyt reissuun. Kunnes pääsin katsomaan ihan oikeasti. Vaikken mikään hirmu pitkä ole (182) niin pää kolisee kattoon ainakin poksissa.
Toinen mikä noissa närästi on vessan puute. En ensimmäistäkään löytänyt missä olisi ollut vessaa. Tietysti jos sitä ei tarvitse niin...
Kirjoittanut: akiville
« : 9.12.2016 kello on 07:34 »

Jos menis autokouluun ja ajaisi C1E kortin (n.1500€) niin vaunutarjonta lisääntyisi huomattavasti...

-a-

Sent from my PadFone T004 using Tapatalk 2

Kirjoittanut: Yrjö
« : 7.12.2016 kello on 22:00 »

Toisaalta kyllä tuo spritekin teltan voittaa.

Sent from my PadFone T004 using Tapatalk 2
  Vaimo osti Spriten vajaa 10 v. sitten. Pikku remonttia tehty, niin ja tuunausta. Arvo ei kait kovin paljoa oo laskenut? N: 5000 km ja 50 yötä ollut liikkeelä vuosittain. Parikymmentä pakkasta ollut enimmillään, vielä tarennut, tosin ohueen seinään ei silloin viitsi nojata.
Kirjoittanut: akiville
« : 7.12.2016 kello on 21:21 »

Toisaalta kyllä tuo spritekin teltan voittaa.

Sent from my PadFone T004 using Tapatalk 2

Kirjoittanut: Hemi
« : 7.12.2016 kello on 21:11 »

Kirjoittanut: Aakku
« : 7.12.2016 kello on 19:57 »

Juu, noissa vetoauton massoissa puhutaan yleensä n.20tonnista.
Oman vetoautoni kokonaismassa on 4005kg.

Sent from my PadFone T004 using Tapatalk 2

Mitä kevyempi perävaunu, niin sitä pienempi pitää olla vetoauton massa.
Uskoisin, että tuo N2 luokan auto 4005kg massalla ei estä vetämästä 750kg perävaunua. Yleensä 750kg perävaunua vetävän vetoauton maksimipaino näyttäisi olevan 5000kg.

Esimerkiksi tämä:
http://www.nettivaraosa.com/kuljetuskalusto/2280301
Kirjoittanut: akiville
« : 7.12.2016 kello on 19:20 »

Juu, noissa vetoauton massoissa puhutaan yleensä n.20tonnista.
Oman vetoautoni kokonaismassa on 4005kg.

Sent from my PadFone T004 using Tapatalk 2

Kirjoittanut: Aakku
« : 7.12.2016 kello on 18:11 »

Juu T arvo on kyseessä...

Sekoitin sen vetokidan D arvoon.