rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: WanhaCara
« : 11.05.2016 kello on 11:50 »

Kiitos vastauksista... Lähti viimein kaasulla pelaamaan, mutta epäilen että vika on Lämmönsäätimessä, sillä se on erittäin jäykkä käännellä ja kun sitä tarpeeksi rassasin niin nyt se jaahdyttelee... ehkä on jatkossa viisainta sammuttaakin koko helahoito kaasun tuloventtiilistä... saas nähdä miten jatkossa toimii ??? Thumb

 Kimille.... Juuri sitä tarkoitan ja se johtuu varmaan kuvailemastasi ongelmasta... pitää yrittää CRC ruiskauttaa jospa se ongellma korjaantuu.... kiitos tiedosta kuitenkin  Thumb
Kirjoittanut: kimi
« : 11.05.2016 kello on 11:41 »

Kirjoittanut: kimi
« : 11.05.2016 kello on 10:40 »

Jos lämmönsäätimellä tarkoitat tuota min - max nuppia sen epäkeskolevy on saattanut irrota akselista. Hyvin tavallinen ongelma jos nuppi on jäykkä ja sitä väännetään voimalla.
Rasvaa epäkeskolevyn tausta jollain puhdistavalla aineella ED-40, CRC tai vastaava.
Toiminta perustuu siihen että, tuo epäkeskolevy pyörii mukana kun nuppia kääntää ja silloin tuo tappi joka tulee säätimestä liikkuu. Sen tapin asentoon tuon säätimen toiminta perustuu.
Jos levy on irronnut akselilta, voit jollain työkalulla vääntää levyä niin että tuo tappi on ääriasennossa ja kaappi aina mahdollisimman kylmä.

Tuo tappi näkyy ensimmäisessä kuvassa suoraan max sanan yläpuolella.
Kirjoittanut: WanhaCara
« : 10.05.2016 kello on 16:52 »

Kiitos vastauksista... Lähti viimein kaasulla pelaamaan, mutta epäilen että vika on Lämmönsäätimessä, sillä se on erittäin jäykkä käännellä ja kun sitä tarpeeksi rassasin niin nyt se jaahdyttelee... ehkä on jatkossa viisainta sammuttaakin koko helahoito kaasun tuloventtiilistä... saas nähdä miten jatkossa toimii ??? Thumb
Kirjoittanut: 88k5
« : 10.05.2016 kello on 15:54 »

Ei syty ollenkaan... rupean vielä tutkimaan iltapäivällä kaappia uudelleen... tiedätkö tuon Pelsan sähköpostiosoitteen ?
Eikös pitäisi naksuttelulla syttyä (kaasua virrata suuttimelle) kun liekki -nappula käännetty klo 9:iin ja pidettynä pohjassa - näin muistelen..  ::)
..vaikka olis liekkivahti irti ja mittarin piuhatkin. Ei vaan jää päälle, jos napista hellittää..

Missähän vika mahtaa olla?
Kirjoittanut: mjo33400
« : 10.05.2016 kello on 15:00 »

Kuvassa oleva musta johto pitää olla kiinni alakuvan urosabikossa.
Kirjoittanut: Obelix
« : 10.05.2016 kello on 14:47 »

Ne on hinnoissaan. Muistaakseni 300 €.

Toinen purkamo josta voisi kysellä on Tmi Veijo Rajamäki, Ylistaro puh. 0400-619408
Kirjoittanut: WanhaCara
« : 10.05.2016 kello on 14:42 »

Paljonko maksoit ? kiitos tiedosta  Thumb
Kirjoittanut: Obelix
« : 10.05.2016 kello on 12:08 »

Itse ostin aikoinaan käytetyn toimivan Mobilife jääkaapin Soliferiin täältä: http://www.kisaloky.com/
Kirjoittanut: hapero
« : 10.05.2016 kello on 11:14 »

Kafi 580 vm. 1987 jääkaapissa on mennyt ohiesen kuvan mukainen osa rikki (ei päästä kaasua läpi)

Tuon liekkivahdin toiminta perustuu sähkövirtaan (termopari).
Kuvan 3 osassa on luistin joka pitää varsinaisen kaasuventtiilin auki, jos polttimen lämmön tuottama virta on riittävä.
Mittarista voi todeta virran olevan tarpeeksi suuri, kun viisari on vihreällä alueella.