Kirjoittanut: 0yxxy0
« : 11.04.2016 kello on 16:53 »Ja se oikein asunnus tarkottaa sitä että pulttia ei vedetä niin tiukkaan että pieru pääsee, sillon holkki on jumissa. Lukkomutterilla kiinni ja iskarin pitää liikkua holkin ja pultin välistä
Tämähän aiheuttaa ylimääräistä kolinaa sitten kun rauta hakkaa rautaa. Menee kumipuslan ajatus hukkaan.

Välys sen kun lisääntyisi kun kalvaisi pulttia vasten! Kyllä yleensä puslat kiinni vedetään ja samoin puslapäiset iskarit. Iskareissa monesti viitekorkeus johon kiristetään ja normipuslat auton ollessa tassuillaan, kuten ilmeisesti nämäkin iskarit.



Yleensähän iskari on ainakin jonkin verran vinoon asennettu suhteessa sen joustoliikkeeseen. Näin ainakin teoriassa. Mutta jos jotain asentaa, niin eikö kannata pyrkiä asentamaan se mahdollisimman oikein. 