Kirjoittanut: ihaa
« : 31.03.2016 kello on 20:34 »Auto muuttui kerta laakista ihan mukavaksi ajaa.![]()
Hieno kuulla että ostos on sellainen kuin sen pitääkin.
Kirjoittanut: ihaa« : 31.03.2016 kello on 20:34 »Auto muuttui kerta laakista ihan mukavaksi ajaa. Hieno kuulla että ostos on sellainen kuin sen pitääkin. Kirjoittanut: Petrooli« : 31.03.2016 kello on 19:54 »Löytyi vanha ketju, johon voinee jatkaa. Hip hei. Pyörän suuntauksessa käytetty tänään ja löytyihän sieltä vikaa. Takana camper-kulma reilusti pielessä. Lisäksi aurauskulmat edessä vaativat pientä säätöä. Auto muuttui kerta laakista ihan mukavaksi ajaa. Ei nuo urat ihan huomaamattomia Hondalle ole vieläkään, mutta nyt ei sentään ole tunnetta, että auto lähtisi lapasesta. Kirjoittanut: jyrile« : 30.03.2016 kello on 08:18 »Minulla on honda cr-v 2,2i-ctdi, vm. 2009 ja nyt mittarissa 201 tkm. Vetänyt en ole kuin peräkärryjä joten vaunun vetoon en tietämättömyyttäni kommentoi. Mitä tulee ajettavuuteen niin kyllä se on mielestäni lievä vaappuja mikä seilaa levottomasti. Kolmet eri renkaat on käynyt vuosien aikana alla ja kulmat säädetty. Nivelistäkään ei ole löytynyt väljää. Onhan se alustaltaan erilainen mitä henkilöauto joten kai sen on pakko näkyä hieman ajettavuudessakin. Täytyy myöntää että aiempi autoni (variant golf) meni kuin juna hondaan verrattuna.
Kirjoittanut: Petrooli« : 29.03.2016 kello on 22:48 »CRVtä tehdään muistaakseni neli sekä etuvetoisena ja on alkujaan suunniteltu nelivetoiseksi. Taka ja nelivetoiset on yleensä vakaampia ajaa ja etuvetoiset hiukan levottomampia. Onk nämä joista nyt puhutaan nelikkoja vaiko etuvetoisia Nyt puheena 4-vetoiset. Etuvetoisia Honda CR-V autoja on Suomessa myyty vasta vuodesta 2013 alkaen. Siis tätä ihan uusinta mallia on myös etuvetoisena. No näissä uusissa etuvetoisissa Diesel-moottori on vain 1,6 litrainen. Kirjoittanut: T-Cat« : 29.03.2016 kello on 21:27 »Onkohan noita myyty Suomessa muuten kuin 4-vetoisina?
Kirjoittanut: kimi« : 29.03.2016 kello on 21:16 »CRVtä tehdään muistaakseni neli sekä etuvetoisena ja on alkujaan suunniteltu nelivetoiseksi. Taka ja nelivetoiset on yleensä vakaampia ajaa ja etuvetoiset hiukan levottomampia. Onk nämä joista nyt puhutaan nelikkoja vaiko etuvetoisia
Kirjoittanut: MRi« : 29.03.2016 kello on 20:04 »Löytyi vanha ketju, johon voinee jatkaa. Itsellä oli aikanaan tuollainen alkupään III koppainen ja ohjaus oli todella huonosti keskittävä. Muljui keskialueen molemmin puolin eikä keskittänyt kunnolla. Kulmaukset tarkistettiin eikä niissä ollut vikaa eikä ollut suurta eroa kesä- tai talvirenkailla ajettaessa. Appiukko innostui ostamaan vastaavanlaisen CRV:n ja siinä ohjaus oli ihan samanlainen joten katsoin ominaisuudeksi, en viaksi. Kirjoittanut: koika13« : 29.03.2016 kello on 19:03 »Minulla CRV -08 ajettu 270000 km .Autoon vaidettu 130000 km jälkeen suihkut ja hiukkas loukku takuuseen.180000km alkoi tempuileman hiukkas suodatin etelän matkalla,Oulun wetterillä laitettiin uusi ohjelma ja pakkopoltto sen jälkeen ei ole ongelmia ollut edes talvella.Muutapa siihen ei ole tarvinnut viellä laittaa ja aina mennyt ens kerralla läpi katsastuksen.
Kirjoittanut: hartsakoski« : 29.03.2016 kello on 14:26 »Itsellä -07 cr-v,ajettu 240 tkm,tosin 2.0 bensiinivehjes.
Ei tuossa ainakaan ajamiseen sen kummemmin tarvi keskittyä,ei vetele mihinkään. Yksi kesärengas vuoti viime kesänä,sen huomas aika nopeasti millon piti painetta lisätä. No tietenkin sieltä sitten ruuvi löytyi joka aih.vuodon. Eli rengaspaineet pitää olla kohdallaan. Kirjoittanut: seppoko« : 29.03.2016 kello on 14:19 »Kiitos. Auto on katsastettu viimeksi syksyllä 2014. Myyjä lupasikin maksaa ohjauskulmien mittauksen ja säädön. Eikö ainakin jotkut katsastusasemat tee ns. autotohtori-tutkimuksia? Sehän on juuri se, mitä tarvinnet? Kai?? |