rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: reissuauto
« : 17.12.2015 kello on 09:18 »

Jos autoa on ruostesuojattu kotelosuojilla jälkeenpäin voi vivustossa ja sähkölukituksessa olla tuota mönjää joka sitten pakkasessa jäykistyy. Minulla oli näin Omegassa, irroittamalla osat ja puhdistamalla kaikki homma korjaantui. Aika ikävässä paikassa osat kyllä oli.
Kirjoittanut: JeanS
« : 15.12.2015 kello on 13:43 »

Tuskailin tuossa juuri X5 lukkojen jäätymisen kanssa.
Olipa mukava huomata että pienellä googlettamisella löytyi vastine, joka ohjasi näille sivuille.
Ja vastaushan löytyikin täältä oikein räjätyskuvan kera  :) .
Kirjoittanut: migel
« : 10.12.2013 kello on 18:41 »

Mä arvasin, että jollain sen saa laukeamaan. Takaluukun lukon napsautuksen jälkeen kuskin ovikin aukesi.  :)
Sulakoon nyt Prisman alimmassa kerroksessa; mä olen Subissa donitsi-kahvilla  :)

Autotyyppiä sen mitenkään paremmin tuntematta,mutta jos takaluukun sähkölukko sai kuskinovenkin aukeamaan,niin mielestäni viittaisi sähkövikaan ennemmin sillä eihän tuollainen auto voi niin kauhian vanha olla.

Tietty kantsii ekaaks puhaltaa lämpöpuhaltimella varovasti lämpöä lukkoon oven ollessa auki ja sitten kunnon kylpy just pitkänokkaisella wd40sellä ja jos heltiää tolla liotushoidolla niin purkista uutta vaseliinia lukkoon mut jos ovien servot ei vastaakkaan lukkopesästä tulevaan käskyyn niin silloin ovi pysyy kiinni.

Tosin eikös kyseessä ollut bmw:n parempi maasturi niin hassulta tuntuu jos lukot olis niin paskasia etteivät toimisi edellyttäen että se on puhtaasti sähköinen se lukkopesä eikä mahdollisuutta manuaaliseen avaamisen mikä sekin tuntuisi tyhmältä sillä silloin ei pääsisi autoon akun tyhjetessä...

Vaikka näin kävi kaverin chryslerissä kun oli maannu 2viikkoo lentokentällä ja akku tyhjä eikä päässy autoon sisään...

Kantsii vaan pitäytyä vanhoissa jenkeissä ja volvoissa niin pääsee ainakin sisään :D :D :D

Tsemiä lukkoruljanssiin!                              t migel
Kirjoittanut: mike
« : 10.12.2013 kello on 16:44 »

Lasin ja tiivisteen välistä valuu aina lisää suoja ilmalla vettä. Kuivaus ja uus tiiviste ni auttaa!
Kirjoittanut: Rölli
« : 10.12.2013 kello on 11:44 »

Sulaahan tuo muttei kuivu. Tuo lukkosysteemi vaatii pitkän kuivassa ja lämpimässäolon jotta kosteus poistuisi.
pittää olla tosi pitkä, ku kesäkää ei auttanut.. eli ongelma on ne vettyneet rasvat, jollain notkealla uuella rasvalla saa monasti ajettuu niit vanhoja pois ja uutta tilalle ni ongelma poistuu..
itte ottasin lammin ilma puhaltimen ja pitkänokkasen wd40:sen kaveriksi.. ja jos ois oma auto ni porakone ja 3mm terä ois varmaan kans kaverina niinku jokumuukin mainitsi...
Kirjoittanut: kimi
« : 10.12.2013 kello on 11:14 »

Mä arvasin, että jollain sen saa laukeamaan. Takaluukun lukon napsautuksen jälkeen kuskin ovikin aukesi.  :)
Sulakoon nyt Prisman alimmassa kerroksessa; mä olen Subissa donitsi-kahvilla  :)

Sulaahan tuo muttei kuivu. Tuo lukkosysteemi vaatii pitkän kuivassa ja lämpimässäolon jotta kosteus poistuisi.
Kirjoittanut: Rölli
« : 10.12.2013 kello on 11:13 »

Toi sun ongelmaha ei oo niis avain pesissä vaan siell lukko koneistossa mikä näkyy vähän ku aukaset oven ja katot sielt mihi se karmin vastakappale osuu, ja sinne pesiytynyt kosteus aiheuttaa ongelmia , pitäs saada jollain pestyä vettyneet vaseliint pois ja uuttta notkeeta rasvaa tilalle, se jousi mikä lukitsee sen näkyvän lukkosalvan on yleensä samaa luokkaa ku kynän jousi..  eli ookko yrittänyt rasvata sitä koneistoa sieltä oven pielestä?
Toi on sitt iha vaa mun käsitys asioiden kulusta, varmaan satoja vastaavia korjanneena..
Kirjoittanut: Kaija
« : 10.12.2013 kello on 11:02 »

Mä arvasin, että jollain sen saa laukeamaan. Takaluukun lukon napsautuksen jälkeen kuskin ovikin aukesi.  :)
Sulakoon nyt Prisman alimmassa kerroksessa; mä olen Subissa donitsi-kahvilla  :)
Kirjoittanut: Kaija
« : 10.12.2013 kello on 09:32 »

JOskus auttaa, kun tempasee oven kiinni ja samalla painaa lukitusnapin alas...

Tätä mä kokeilin eilen illalla töistä lähtiessä ja nyt en saa kuskin ovea auki sen enempää sisältä kuin ulkoa!  :laugh:
Keravan Auto-Salpaan ei nyt saa aikaa. Arvelivat, että liian iso homma pikahuollon puolelle ,jonne ei ennen puolta päivää pääse. Voi helkutti ton auton kanssa!
Eli Keravan Prisman lämpimään parkkihalliin sulattamaan autoa, niin käy sujuvasti edes apukuskin puolelta sisään meno. Otan mukaan aseöljyn, jota aion tuupata joka ikiseen lukkoon. Yritän avaimella vielä hiukan pyöritellä niitä lukkoja. Joku vaisto sanoo, että kannattaa ottaa vara-avainkin mukaan.  :o
Kirjoittanut: aaoulusta
« : 9.12.2013 kello on 19:31 »

 Kokeileppa sellasta jotta jäähdytä sisä tilat (pakkasella) ennenkuin lukitset ovet, ei tuo kondnsio vaikuttaisi niin paljoa sitten. tietty lukkosulaa jos mahollista..on toiminut mutta nyt kun on tuo sisälämppäri niin voi olla huoleti aamuisin ja töistä lähtiessä...