rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Rölli
« : 28.11.2015 kello on 10:04 »

Tarkoititko lisäreleelä et akulta suora virta sulakkeen takaa.
ja ohjaus pannun käskystä.vai mikä se oli. :o
kaks vaihtoehtoa eli niinkuin kerroit tai sitt pannun sisälle jotta releellä ohitetaan myös pyröstaatin sekä termarin käret jolloin saavutetaan paras hyöty.
muistaakseni kytkentä löytyy linkkikirjastosta
Kirjoittanut: kimmok
« : 28.11.2015 kello on 01:08 »

Tarkoititko lisäreleelä et akulta suora virta sulakkeen takaa.
ja ohjaus pannun käskystä.vai mikä se oli. :o
Kirjoittanut: am1958
« : 27.11.2015 kello on 22:57 »

Laita lisärele sinne, auttaa varmasti, ja ainahan on jännitehäviöitä teki niin tai näin, ja mittaus on helppo kuten mjo jo sanoi, ja kolvaa ne johdot niin yks vikapaikka on vähempänä
Kirjoittanut: kimmok
« : 27.11.2015 kello on 21:42 »

Mikään ei ole vaikeaa edes polkupyörällä ajo 30v jälkeen ed.kerrasta.
mut jos 30v. Sitten ei ajanut polkupyörällä niin sit se voi olla vaikeata. 8)
eiköhän tosta mittauksesta selvitä mut ei varmaan haittaa jos niittä liitoksia käy vähän läpi.
oisi voineet tehtaalla laittaa  suoja rasvat noihin liittimiin niin tehtiin linja-autoja rakentaessa.
mut se voi olla eri juttu.taidan pistää enston rasvat kun saan ton toimii.
Kirjoittanut: mjo33400
« : 27.11.2015 kello on 20:27 »

Kannattaa kuitenkin mitata, että missä se ongelma on. Ei se vaikeaa ole.
Kirjoittanut: kimmok
« : 27.11.2015 kello on 20:01 »

Tätä ajattelinkin eli pitää rupee puhdistus/vaihto operaatioon.
Vaihdolla tarkoittan  abikoliittimien vaihtoa.
Kirjoittanut: Rölli
« : 27.11.2015 kello on 18:23 »

periaattessa tulee suoraan akulta, mutta sulakerasia ohjauspaneeli ynnä muita liitoksia mistä se jännitteen aleneminen ja käynnistymättömyys
Kirjoittanut: kimmok
« : 27.11.2015 kello on 18:12 »

Lainaan tätä ketjua koska vika on saman tyylinen.
eli kysymys kuuluu kuuluko pannulle tulla sama jännite kuin akussa on vai onko se joku madallettu?
totta kai se on johtojen verran matalampi mutta se siitä.
Kirjoittanut: mjo33400
« : 25.08.2015 kello on 11:01 »

Minkähälainen projekti mahtais olla kipinäsytytyksen asennus em:n pannuihin ja onko yleensä kannattavaa???? Tuntuu nuo jännite ongelmat olevan aika yleisiä. >:D

Kipinällä pääset juurikin noista ongelmista eroon. Tuohon lämmittimeen asennus tehtävä pöydällä kun pitää purkaa niin paljon, mutta kannattaa tehdä, samalla voi suuttimet puhdistaa. Thumb Voit myös tehdä vain relekytkennän niin pannua ei tarvitse ottaa irti.
Kirjoittanut: vihta-alkaja
« : 25.08.2015 kello on 09:20 »

Minkähälainen projekti mahtais olla kipinäsytytyksen asennus em:n pannuihin ja onko yleensä kannattavaa???? Tuntuu nuo jännite ongelmat olevan aika yleisiä. >:D