rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: MrWolf
« : 1.09.2015 kello on 17:50 »

No kumpi ja miksi?

Argos 747 oli parempi.
Plussat jotka listasimme Argos hyväksi:
Tuplapeti takana aikuisille. Isommat tilat kauttaaltaan, väljempi olla. (on tietysti metrejä enemmän)
Erillinen suihku. Laadukkaamman oloinen. Kaappien takama ilma pääsee kiertämään.
Huomattavasti isommat säilytystilat myös sisätiloissa ja erityisesti takatalli sekä alapohjassa(onkohan oikein sanottu?) lämmintä säilytystilaa. Vakaampi ajettava, ei "vatuloi" peltoaukeallakaan tuulella.

Kirjoittanut: "Masi"
« : 1.09.2015 kello on 17:49 »

Argos taisi olla valinta jos noita kahta ilman hintaa vertaa.
Mutta olipa kumpi tahaansa, niin oikeastaan ainut vaihto-ehto
lapsiperheelle on alkovi-auto, kokemusta molemmista eli ensin alkovi nyt
intekroitu kun "viisaammat" sanoivat sen olevan parempi.
Kirjoittanut: Alan
« : 1.09.2015 kello on 17:33 »

Sunlight A72 on koe-ajettu/nukuttu ja bustner argos 727 koe-ajettu/nukuttu.
Ei jäänyt epäselvyyttä kumpi tuntuu itselle sopivammalta.

No kumpi ja miksi?
Kirjoittanut: MrWolf
« : 1.09.2015 kello on 16:43 »

Sunlight A72 on koe-ajettu/nukuttu ja bustner argos 727 koe-ajettu/nukuttu.
Ei jäänyt epäselvyyttä kumpi tuntuu itselle sopivammalta.
Molemmissa sinäänsä saa täyttymään vaatimuksen 5-hengen pedeistä siten että pöytä jää vielä käyttöön.

Ei muuta kuin sf-caravan jäsenanomus postiin :-)
Kirjoittanut: pamaus
« : 12.08.2015 kello on 17:21 »

Pää puhki ja poikki näitä nyt tutkittu ja hutkittu.
Alkaa selkeytymään (???)

Alkovi malli, muista ei tähän tarpeeseen ole. Yli sadantonnin jos olis budjetti voisi tietty kaikenlaista concordea ym. yli 10-metristä luxus juttua miettiä mutta ollaan linja-auto linjalla enempi tai vähempi. Bussikuskin ura ei nyt vain nappaa.

Argos 747 tai vastaava pitkääälti yli 7 metrinen auto ja painoltaan reilusti yli 3500kg (C kortti vehje) on se jolla vaatimukset täyttyvät.

Jos mennään b-kortti laitteisiin niin ollaan kompromissin äärellä.
Sunlight A72 (kokonaismassa 3495kg) on (ymmärtääkseni?!?!?) ainut mikä menisi. Siinä pikkupöytä löytyy josta voinee tehdä pedin sille 5-vuotiaalle. Näin iso pöytä jää käytettäväksi siihen viinilasin nauttimiseen sadekelillä frouvan kanssa.

Näin ei tartte junioria ottaa myöskään ehkäisyksi väliin. Voi jatkaa huoletta siis lisää lastentekoa tai ainakin harjoitella.

Juuri tuo Burstner, josta aikaisemminkin kirjoitin on mielestäni perhe auto.

Sellainen 747 Argos on yksi suomessa vuokrattavanakin ollut yhdellä perheellä, eikä hintakaan ollut päätähuimaava.   En tiedä vuokraavatko enää tai onko kalusto vaihtunut.
Kirjoittanut: MrWolf
« : 12.08.2015 kello on 13:47 »

Pää puhki ja poikki näitä nyt tutkittu ja hutkittu.
Alkaa selkeytymään (???)

Alkovi malli, muista ei tähän tarpeeseen ole. Yli sadantonnin jos olis budjetti voisi tietty kaikenlaista concordea ym. yli 10-metristä luxus juttua miettiä mutta ollaan linja-auto linjalla enempi tai vähempi. Bussikuskin ura ei nyt vain nappaa.

Argos 747 tai vastaava pitkääälti yli 7 metrinen auto ja painoltaan reilusti yli 3500kg (C kortti vehje) on se jolla vaatimukset täyttyvät.

Jos mennään b-kortti laitteisiin niin ollaan kompromissin äärellä.
Sunlight A72 (kokonaismassa 3495kg) on (ymmärtääkseni?!?!?) ainut mikä menisi. Siinä pikkupöytä löytyy josta voinee tehdä pedin sille 5-vuotiaalle. Näin iso pöytä jää käytettäväksi siihen viinilasin nauttimiseen sadekelillä frouvan kanssa.

Näin ei tartte junioria ottaa myöskään ehkäisyksi väliin. Voi jatkaa huoletta siis lisää lastentekoa tai ainakin harjoitella.
Kirjoittanut: Alan
« : 10.08.2015 kello on 10:25 »

Mutta sellainen kait pitäis seuraavaksi laittaa kunhan integroidusta löytyisi nuorisolle kerrossängyn korvike - löytyykö sopu etulaskuvuoteella  :-X

Ongelma sama. En usko sopua löytyvän, kun ovat omaan tilaan tottuneet. Pitäisi vielä olla takavetoinen ja alustankin sellainen, ettei tarvitse jatkuvasti pelätä isoa remonttia. Pituus 7 metriä maksimi, ja kantavuutta pitäisi jäädä 3500 kiloon.
Kirjoittanut: kimi
« : 10.08.2015 kello on 02:01 »

Pari olen nähnyt ja niissä on ollut tilaa sängyn yläpuolella. Jos olet myymässä tuota niin laita ilmoitus tänne myös. Saattaa olla että minulla olisi ostaja sille. Kuinka leveät kerrosvuoteet siinä on? (ja takaylityksen pituus
Kirjoittanut: 88k5
« : 10.08.2015 kello on 00:06 »

Tottakait integroitu ohjaamoltaan hakkaa talviominaisuuksiss a muut variantit - tosin hinnassahan tuokin asia on huomioitu  8)

Onhan se iso tuulilasi iso lämmönhukka ilman peitettä, mitä usein on sitten korvattu toisella lämppärillä. Tuntuu vaan aika tuhlailulta, että tarvitaan yli 11kW lämmitystehoa koppiin.. Mutta sellainen kait pitäis seuraavaksi laittaa kunhan integroidusta löytyisi nuorisolle kerrossängyn korvike - löytyykö sopu etulaskuvuoteella  :-X
Mahtuuko noissa petarit, peitot ja tyynyt olemaan yläasennossa?
Kirjoittanut: Catiska
« : 9.08.2015 kello on 23:47 »

Tuplalasit sivuilla ja oven/ikkunoiden ympäristö myös eristetty. Samoin oven syvennys. Myös kojelaudan alusta on eristetty, samoin ilmaputket kojelaudalle. Noista kertyy jo aivan huomattava ero. Lisäksi ainakin minulla on tuulilasissa lämpösäteilyä takaisin heijastava alumiinikalvo joka toimii myös lämmitysvastuksena.