rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: reiska14
« : 27.08.2015 kello on 16:41 »

Keltainen moottorin vikavalo
Kirjoittanut: iloinen
« : 27.08.2015 kello on 16:31 »

Hei

Mikä mahdollinen valo syttyy?
Kirjoittanut: tsahkali
« : 27.08.2015 kello on 14:10 »

Tartteeks 2,8 JTD tulppaaminen ohjelmointitoimenpi teitä vai riittääkö rosterilaippa?

Tulppaaminen ei vaadi kuin työkaluja, sen jälkeen näkee, alkaako arvauskone herjata, sekin on yksilöllistä, jopa samanlaisissa autoissa. Jos sitten sen valon palaminen häiritsee, täytyy softaa puukottaa tai laittaa lampun päälle pala mustaa teippiä.
Kirjoittanut: iloinen
« : 27.08.2015 kello on 14:01 »

Moi

Tartteeks 2,8 JTD tulppaaminen ohjelmointitoimenpi teitä vai riittääkö rosterilaippa?

Kiitos vastauksista
Kirjoittanut: reiska14
« : 26.08.2015 kello on 22:54 »

Liian vaikeaa. Flashään itseltäni tuon kokonaan pois käytöstä jahka saan sopivan kaapelin kotiin asti.
Kirjoittanut: 88k5
« : 26.08.2015 kello on 21:20 »

Tuollasta "huijaajaa" myydään http://www.ebay.co.uk/itm/06-EGR-cheater-simulator-blanking-plate-Ducato-Iveco-Boxer-Jumper-3-0-JTD-HDI-/171616705480
..eli pelkällä tulppaamisella ei pärjää (kö)?
Kirjoittanut: reiska14
« : 26.08.2015 kello on 20:44 »

Aivan oikein. Tuo oli vain testi ja todennäköisesti se on hieman auki kun tyhjäkäynniltä sammutettu. (moottori ajaa lienee karaa). Eikä sen takia antanut vikakoodia. Mutta enpä huomannut ajossa eroa.
Kirjoittanut: Antza0
« : 26.08.2015 kello on 19:57 »

Itselläni sama operaatio 2.2 koneessa. Kysyin paikalliselta tuuninki-firmalta ja ohjelmallisesti poisto maksaa 450€  :laugh:

Netin mukaan moottorissani tulee vika-valo kun tulppaa mekaanisesti kokonaan, muttei pudota tehoja kuitenkaan. Egr on tässä suoraan sähköohjattu joten nyppäsin liittimestä johdon irti kokeeksi niin eipä tu mitään vikoja antanut koe-ajolla.

Kannattaa varmaan viel varmistaa onks egr-venttiili auki vai kii virrattomana.
Kirjoittanut: reiska14
« : 26.08.2015 kello on 19:49 »

Itselläni sama operaatio 2.2 koneessa. Kysyin paikalliselta tuuninki-firmalta ja ohjelmallisesti poisto maksaa 450€  :laugh:

Netin mukaan moottorissani tulee vika-valo kun tulppaa mekaanisesti kokonaan, muttei pudota tehoja kuitenkaan. Egr on tässä suoraan sähköohjattu joten nyppäsin liittimestä johdon irti kokeeksi niin eipä tu mitään vikoja antanut koe-ajolla.
Kirjoittanut: HarriOlavi
« : 26.08.2015 kello on 19:22 »

Hei Fiatistit !

Vaihdoin juuri kaasuläppäkannen ja kauhistuin imusarjan pikimössön määrää ! Miten ja mistä 3.0 l koneen pakokaasun kierto estetään? Löysin ohjeita vain 2.3 moottoriin.

Kiitollisuudella : Pauli Joutsenosta

En osaa vastata, mutta ensimmäisenä tuli pikimössöstä mieleen ......

http://hirvipuro.fi/index.php/egr

http://www.karavaanarit.fi/ajankohtaista/etuteltan-puheet/matkailuautot/?x26555=111204516