rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Alan
« : 16.08.2015 kello on 09:26 »

Kastelukannukin on aina mukana, sillä välillä törmää sopimattomiin kierteisiin ja liittimiin, kuten viime kesänä Krakovan liepeillä.

Pientä täyttöä varten kannu on helpompi muutenkin.
Kirjoittanut: seppoko
« : 16.08.2015 kello on 08:52 »

Kaatelukannu sopii yleensä kaikkiin liittimiin.
Kirjoittanut: Alan
« : 15.08.2015 kello on 21:58 »

Omat muoviset liittimet ja letku mukana, jo vain pärjää. Molempia kokoja on mulla, tuumia en muista.

Kannattaa olla useampi, sillä tuppaavat unohtumaan.
Kirjoittanut: volvo
« : 15.08.2015 kello on 21:54 »

miten raikasveden kanssa? minkälainen kasa pitää olla adaptereita mukana? YouTubesta löytyy yhden saksalaisen tekemiä videota ranskasta ja espaniasta eri parkeista. näytti olevan vähän kaiken näköistä liitintä, letkulla ja ilman.
Kirjoittanut: "Masi"
« : 15.08.2015 kello on 16:09 »

Kesäloma reissulla oli yhdellä aireella bretangessa aika haastava maasto, viereen tuli iveco alustainen Garthago ja mäellä näkyi olevan eräs viimme talven rastilan leirintä-alueella talvehtinut Morelo jossa on erikoiskilpi , moottorin äänestä päätellen iso kutoskone eli Man alusta. Eipä noita maasto ja ylitykset haitanneet.





Oli muuten ainoa suomalais rekisteri joka reissun aikana nähtiin.

Näissä isoissa on sen verran enemmän maavaraa, että samaan paikkaa suurin piirtein pääsee kuin fiat tai ford alustaisella pienellä millä rappumontu miltei viistää maata.



Poltto-ainettahan noilla palaa enemmän eli Iveco alle 7,5 tn vie 15 litrasta  ylöspäin tuommoista korkeaa intekroitua, Man haukkaa varmaa + 20 l.
Mutta sitähän saa kun ajaa poltto-aine pumpun viereen ja laskee tankin täyteen. ;)
Kirjoittanut: Oulaa
« : 15.08.2015 kello on 13:03 »

Minä joutuisin kärsimään liikkuvuuden puutteesta tuon mainitun norsun kanssa, ihan sama mitä totuutta sitten isojen autojen omistajat väittävät. Ero liki kolmen metrin takaylityksellä varustettuun puoli-integroituun ei kyllä ole enää iso, pituus on ratkaisevin, mutta myös korkeudella ja leveydellä on väliä. Tuo Concorde on valtava, ja jostain syystä myynnissä noinkin halvalla. Jos se olisi ihan ylivoimainen ja erinomainen, eli oikeasti haluttu, niin hintaa olisi enemmän. Markkina määrää.

Liian moneen kertaan keskusteltu aihe, josta jokainen on omassa juoksuhaudassaan. Jos joskus päätän lopettaa nykyisenkaltaisen reissaamiseni ja jäädä pohjoismaihin saatan hyvinkin harkita tuollaista, mutta ensin olisi tehtävä maansiirtotöitä mökin pihassa.  :o
Meillä taas mietitään kuinka onnistumme asumaan kaksi kuukautta nyt syksyllä ja tulevina talvina toivottavasti neljä,viisi kuukautta autossa.
Joutasi Concorde olemaan pari kolme metriä pitempikin .
Kun on työelämän käsitellyt 12-24 metrisiä niin pienihän tuo on  :-\
Kirjoittanut: Alan
« : 15.08.2015 kello on 09:51 »

Kumpi se on juppeilua .
Tuo Concorde vai joku tämmöinen joita mahtuu neljätoista tusinaan ,mutta paljon niitä tulee vastaan .
Aina kumminkin jostain ominaisuudesta tai puutteestä joutuu kärsimään.

Minä joutuisin kärsimään liikkuvuuden puutteesta tuon mainitun norsun kanssa, ihan sama mitä totuutta sitten isojen autojen omistajat väittävät. Ero liki kolmen metrin takaylityksellä varustettuun puoli-integroituun ei kyllä ole enää iso, pituus on ratkaisevin, mutta myös korkeudella ja leveydellä on väliä. Tuo Concorde on valtava, ja jostain syystä myynnissä noinkin halvalla. Jos se olisi ihan ylivoimainen ja erinomainen, eli oikeasti haluttu, niin hintaa olisi enemmän. Markkina määrää.

Liian moneen kertaan keskusteltu aihe, josta jokainen on omassa juoksuhaudassaan. Jos joskus päätän lopettaa nykyisenkaltaisen reissaamiseni ja jäädä pohjoismaihin saatan hyvinkin harkita tuollaista, mutta ensin olisi tehtävä maansiirtotöitä mökin pihassa.  :o
Kirjoittanut: Turhan Höpöttäjä
« : 15.08.2015 kello on 09:36 »

Kumpi se on juppeilua .
Tuo Concorde vai joku tämmöinen joita mahtuu neljätoista tusinaan ,mutta paljon niitä tulee vastaan .


Nuo niitä touotamiesten autoja. Ja niitä miehiä mahtuu yheksän kymmeneen.  ;)
Kirjoittanut: Oulaa
« : 15.08.2015 kello on 09:06 »

Ylen tolokku on auto. Ilkeäisikkö sillä ajella muuten kuin Zorron naamio kasvoilla, etteivät katsoisi nousukas jupiksi. Antaisi sen olla tallissa pari kymmentä vuotta, sitten se olisi vanhan mallinen. Jopa passais kurvailla.   Thumb
Kumpi se on juppeilua .
Tuo Concorde vai joku tämmöinen joita mahtuu neljätoista tusinaan ,mutta paljon niitä tulee vastaan .
Aina kumminkin jostain ominaisuudesta tai puutteestä joutuu kärsimään.




Elekääkä nyt alkako Adrian omistajat tähän hommaan ,tämä oli vain esimerkki tästä hintaluokasta uusia autoja .
Koska paljon näitä uusia tulee vastaan .
Tarkoitin vain ajatusta missä olisi kaikelle tilaa
Kirjoittanut: Turhan Höpöttäjä
« : 14.08.2015 kello on 21:19 »

Samat sanat !
Mutta kun eivät anna tänne laitta L-kauppaa !!!!! Kateelliset  :-*
Ja heti kun taas muutama kymppitonni löytyy rahoja  niin tähän kokoluokkaan vaihdetaan  ^-^

Ylen tolokku on auto. Ilkeäisikkö sillä ajella muuten kuin Zorron naamio kasvoilla, etteivät katsoisi nousukas jupiksi. Antaisi sen olla tallissa pari kymmentä vuotta, sitten se olisi vanhan mallinen. Jopa passais kurvailla.   Thumb