Kirjoittanut: seppoko
« : 12.08.2015 kello on 00:03 »Punakuonohan se siinä.
Ei ole, jotain puuttuu

tai no on Punakuono. Taitaa olla pikkuserkku?
Kirjoittanut: seppoko« : 12.08.2015 kello on 00:03 »Punakuonohan se siinä. Ei ole, jotain puuttuu ![]() tai no on Punakuono. Taitaa olla pikkuserkku? Kirjoittanut: Alan« : 11.08.2015 kello on 23:28 »Punakuonohan se siinä.
Kirjoittanut: Oulaa« : 11.08.2015 kello on 22:58 »Jostainhan se on alettava . Onnittelut uudesta autosta ! Kirjoittanut: thy« : 11.08.2015 kello on 22:25 »![]() Tommottinen se sitten tarttu matkaan.... se siitä rauhassa syksyn aikaan katseluista 2009 156 tkm ajettu.... siihen sit tutustumaan pikkuhiljaa Kirjoittanut: kimi« : 6.08.2015 kello on 18:51 »^ Hyvällä pidolla kaikki kestää, jotkut paremmin kuin toiset. Hymer on varma valinta rakenteiden suhteen ollut jo pitkään.
Itse en pelkää perus styrox eristettä ja eristeenä se on yhtä hyvä kun muutkin. Tietty styrox ei sitten siedä minkäänlaista vuotoa ilman rakenteiden korjaamista. Hinta/laatu suhde uutena kertoo kyllä paljon ja kalliimmat on kieltämättä paremmin rakennettuja. Meillä on Chausson ja merkkinä minun mielestä aliarvostettu suomessa, saksassa hintatso jopa korkeampi kuin täällä. Itse ostin auton kosteusvaurioisena ja syy oli väärin asennettu peruutuskamera. Sen asennusreistä takaseinä oli kastunut ja yhteen kaappiin tuli vettä. Autolla olen ajanut n. 150 000 km ja kaikkiaan siinä on n. 275km mittarissa. Käy ja kukkuu eikä "rämise" ajossa. Fordin vm 2002 alustalla tuo. Tuohon lisähintaan on vaikea tai mahdotonta vastata, omaan käyttöön näitä ostetaan ja jos joku "facelift" alusta nostaa hintaa sen vaikutus pienenee ajan mittaan. Ehjä hyvin pidetty vanhempi voi hyvinkin olla parempi vaihtoehto Kirjoittanut: thy« : 6.08.2015 kello on 18:31 »Tuossa ko. mersussa on "isojen poikien" mukaan kyllä juurikin tuo sprintshift vaihteisto. En ole moisella itse ajanut, mutta samojen lähteideni mukaan pitäisi olla hyvin toimintovarma tapaus ja jakeluautoissa käyttäävätte paljolti tuommottisia tai siis tuohon aikaan käyttäneet.
Mutta onko siitä minkälaisia näkemyksiä muilla, että kannattaako se noin 5000-7000 lisäpanostus jottai saisi vähän uudemman tapauksen? Yksilöitähän nuo taitaa aikalailla olla kaikki, mutta onko jotain yleistä ikäluokkaa esim. missä vaiheessa saumat rupeaa fuskaamaan tms? tai vaihtoehtoisesti onko jonkin koritehtaan rakennelma parempi kestämään kun jonkin toisen? Ilmeisesti tuota hymeriä ja bürstneriä on pidetti näilläkin foorumeilla laadukkaina, mutta onko joku mistä pitäisi osata pysyä erossa tai tarkistaa tarkemmin? Kirjoittanut: ihaa« : 6.08.2015 kello on 18:00 »Vaiko automaatti? No sepä se. tässähän alkaa menemään sanat sekaisin kun odottaa jo niin kovasti perhettä kotiin reissulta, kaikkea se teettää. ![]() Kirjoittanut: kimi« : 6.08.2015 kello on 17:59 »Eli jos on "oikea" manuaali niin sitten suosittelen. Vaiko automaatti? Kirjoittanut: ihaa« : 6.08.2015 kello on 17:40 »Mersuissa on joko oikeita automaatteja tai jokin Sprintshit tms laatikkoa. Itse en tiedä enempää. Isot pojat kertoneet Lie ollut niin että samojen isojen poikien tekstiä minä luin silloin kun muistelin kenguru mersuksi sitä automaattia mutta lienee ollut just tuo sprintshift silloin kyseessä. Eli jos on "oikea" manuaali niin sitten suosittelen. Kirjoittanut: K.E.V« : 6.08.2015 kello on 16:57 »Mersuissa on joko oikeita automaatteja tai jokin Sprintshit tms laatikkoa. Itse en tiedä enempää. Isot pojat kertoneet
|