rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: RR
« : 29.03.2015 kello on 22:18 »

Ivecoa jos ostaa niin saattaa myyjä hyvittää aika reilusti vaihdokista(jos sellainen on). Mutta hinta lienee vastaavan ducaton kanssa samoissa ja reilu hyvityshinta vaihdokista.
Kirjoittanut: taavi
« : 29.03.2015 kello on 21:47 »

On tuo 2.2:kin ketjulla...

Jeps. 122-lenkkinen ketju siinä.
Kirjoittanut: Muumuupapa
« : 29.03.2015 kello on 18:46 »

Tuossa olisi yksi hienokin vaihtoehto alustaksi ..

http://www.iveco.com/finland/tuotteet/pages/new_daily_iveco.aspx

Tuo sininen väri kyllä istuu hienosti tuohon videon korotettuun malliin. Ja tuossa on vielä oikea wanhan ajan nokka.

Uusi Iveco vaikuttaa lupaavalta, mutta jostakin syystä kukaan ei ole kehdannut laittaa sen hintaa näkösälle.
Kirjoittanut: Muumuupapa
« : 29.03.2015 kello on 18:40 »

Mistä moisen väitteen keksit?

Väitteeni ei kaipaa enempiä selittelyjä ;)
Kirjoittanut: tsahkali
« : 29.03.2015 kello on 17:36 »

Fordista; vain Duratorg sarjan 2.4 TDCi (ja 3.2) ovat ketjukoneita (siis takavetojen mosat).

On tuo 2.2:kin ketjulla...
Kirjoittanut: Cowboy
« : 29.03.2015 kello on 16:56 »

Jos elettäisiin vuotta 1985, en edes kaipaisi enempiä selityksiä. Mutta nämä uudemmat ovat arvoituksia, enkä laske merkin menneisyyden hyvälle maineelle paljoakaan arvoa. Suuntaus laadussa näyttäisi menevän siten, että ns. saksalaismerkit huonontuvat ja ranskikset paranevat.

Chevyn matkailumitat täyttävää pakua ei taida saada alle 3,5 tonnin kokoluokkaan?

Mistä moisen väitteen keksit?
Kirjoittanut: Cowboy
« : 29.03.2015 kello on 16:48 »

Toi olis kyllä pätevä alusta, nelivetoinenkin vielä. Thumb Ategon nelipyttynen kone nyt ei kaiken sivistynein käyntiääneltään, mut muuten passeli.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Noita näky viime kesänä useita joista oli tehty matkailuauto, yhtä kävin sivusta vilkaisee oli hienosti tehty. Thumb
Kirjoittanut: 560FMK
« : 29.03.2015 kello on 15:13 »

Sitten joskus kun aloitan uuden auton tekemisen, hankin alustaksi jonkun tälläisen:

Mutta kysyjälle tämä ei tietty käy, kun ei toi b-kortilla mee mitenkään.
Toi olis kyllä pätevä alusta, nelivetoinenkin vielä. Thumb Ategon nelipyttynen kone nyt ei kaiken sivistynein käyntiääneltään, mut muuten passeli.
Kirjoittanut: kimi
« : 29.03.2015 kello on 14:37 »

Iveco on jämäkkää tekoa ja selkeästi rakennettu kovalle kuormalle. Käytiin kaverin kanssa sellaista kokeilemassa kun se haki itselleen työautoa. Epämiellyttävä ajaa ainakin tyhjänä.
Päätyi sitten Transitiin