Kirjoittanut: piatri
« : 18.01.2015 kello on 13:33 »jos vielä jäi jotain matkamersuista epäselväksi niin : www.matkamersu.fi siellä tiedetään niistä kaikki,jos ei tiedetä niin otetaan selvää...


Kirjoittanut: piatri« : 18.01.2015 kello on 13:33 »jos vielä jäi jotain matkamersuista epäselväksi niin : www.matkamersu.fi siellä tiedetään niistä kaikki,jos ei tiedetä niin otetaan selvää...
![]() Kirjoittanut: Eemeli« : 15.06.2013 kello on 11:45 »Kiitos kaikille vastauksista! Pistä tänne hankinnasta tietoa, kun olet ostanut! Kirjoittanut: Hondamies« : 15.06.2013 kello on 06:12 »Kiitos kaikille vastauksista!
Hyviä vinkkejä ja kokemuksia. Monia on tämä kyseinen malli näköjään palvellut luotettavasti ja pitkään. Toivottavasti pääsen pian liittymään teikäläisten sakkiin! Tiedossa on jo monen monta pienehköä viikonloppureissua, jota tulen tekemään yksikseni, puolisoni kanssa sekä kavereideni kanssa. Kulkupeli vain puuttuu, vaan eipä puutu kauaa, kun meseostoksille tästä kerkiän. ![]() Kirjoittanut: Turhan Höpöttäjä« : 12.06.2013 kello on 08:37 »en mä sillä sanonutkan Minä kun olen tätä touhua harrastanut vasta -70 luvulta. Mutta kuitenkin kolmas kuljin jo menossa. Ekasta, Taunus-Transitista hajosi kone, jonka remppasin. Tokasta, Nalle-Sisusta hajosi Foordin kone, vaihdoin tilalle Laurelin koneen, voi että pyöri hiljaisesti. Nyt Fiiliskukan koneella ajettu vasta 260000, toivottavasti vielä kestää. ...Kop, kop. ![]() Kirjoittanut: sipu« : 11.06.2013 kello on 23:15 »Nyt on syytä erottaa toisistaan moottorin osalta 406 ja 407-mallit isommista 508,608 jne. Nuo pikkumallit perustuu henkilöautomoottore ihin ja 508:n moottori on kahdella pytyllä lyhennetty kuorma-auton moottori. en mä sillä sanonutkan jotta jotain noista autoista tietäisin vaan sen vain tarkotin että kannattaa nyt kuitenkin se mootorikin sekata ettei käy kuin meillä en enään muista mikä siittä moottorist sippas mutta sen muistan että korjaamiseen olis mennyt vähintäin 10.000 markkaa ![]() jotta me siirryimme vaunukansaan suosiolla joka olikin hommattuna jo aikaisemmin jotta harrastus jatkui katkeamattomana Kirjoittanut: RR« : 11.06.2013 kello on 22:24 »Nyt on syytä erottaa toisistaan moottorin osalta 406 ja 407-mallit isommista 508,608 jne. Nuo pikkumallit perustuu henkilöautomoottore ihin ja 508:n moottori on kahdella pytyllä lyhennetty kuorma-auton moottori.
Laatikko kestää jos siellä vaan pitää öljyjä, se kun on isommista. Niin ja viimeinen numero kertoo moottorin tehon kymmeninä hevosina. Kirjoittanut: Alan« : 11.06.2013 kello on 10:24 »Matkailu avartaa. Kyllä varmaan, etenkin kun mies sai vehkeet kuntoon. ![]() Höpön lukuisilla ulkomaan reissuilla on varmaan vehkeet aina pelanneet moitteitta. Kirjoittanut: Turhan Höpöttäjä« : 11.06.2013 kello on 08:37 »Mullakin oli aikoinaan 406 tehty matkailuauto. Kulki jopa 70km/h ennenkuin asennettiin matkailuperä. Matkailu avartaa. ![]() Kirjoittanut: oh5yw« : 11.06.2013 kello on 06:35 »Mullakin oli aikoinaan 406 tehty matkailuauto. Kulki jopa 70km/h ennenkuin asennettiin matkailuperä.
Miljoona kilometriä oli rungolla ajettu kun myin pois, monesko moottori, ken tietää?? Pahin ongelma oli melko tyhjällä tankilla ylämäkeen ajettaessa, haukkasi ilmaa ja sitten olikin matkan teko seis. Moottorin koppa pois ja käsipelillä ilmaamaan ja taas matka jatkui. Ja kesällä kerran tein remonttia Saksassa pyörätiellä kun laturi hirtti kiinni ja remmi syttyi palamaan... ![]() Kirjoittanut: Rölli« : 10.06.2013 kello on 21:37 »ja jos pelottaa osan saanti ni mull on hyvätekniikkanen 508 menoss osiksi
|