rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: piatri
« : 18.01.2015 kello on 13:33 »

jos vielä jäi jotain matkamersuista epäselväksi niin : www.matkamersu.fi siellä tiedetään niistä kaikki,jos ei tiedetä niin otetaan selvää...  ;D :laugh:
Kirjoittanut: Eemeli
« : 15.06.2013 kello on 11:45 »

Kiitos kaikille vastauksista!

Hyviä vinkkejä ja kokemuksia. Monia on tämä kyseinen malli näköjään palvellut luotettavasti ja pitkään. Toivottavasti pääsen pian liittymään teikäläisten sakkiin!

Tiedossa on jo monen monta pienehköä viikonloppureissua, jota tulen tekemään yksikseni, puolisoni kanssa sekä kavereideni kanssa. Kulkupeli vain puuttuu, vaan eipä puutu kauaa, kun meseostoksille tästä kerkiän. :)

Pistä tänne hankinnasta tietoa, kun olet ostanut!
Kirjoittanut: Hondamies
« : 15.06.2013 kello on 06:12 »

Kiitos kaikille vastauksista!

Hyviä vinkkejä ja kokemuksia. Monia on tämä kyseinen malli näköjään palvellut luotettavasti ja pitkään. Toivottavasti pääsen pian liittymään teikäläisten sakkiin!

Tiedossa on jo monen monta pienehköä viikonloppureissua, jota tulen tekemään yksikseni, puolisoni kanssa sekä kavereideni kanssa. Kulkupeli vain puuttuu, vaan eipä puutu kauaa, kun meseostoksille tästä kerkiän. :)
Kirjoittanut: Turhan Höpöttäjä
« : 12.06.2013 kello on 08:37 »

en mä sillä sanonutkan
jotta jotain noista autoista tietäisin
vaan sen vain tarkotin
että kannattaa nyt kuitenkin se mootorikin sekata
ettei käy kuin meillä
en enään muista mikä siittä moottorist sippas
mutta sen muistan
että korjaamiseen olis mennyt vähintäin 10.000 markkaa :o
jotta me siirryimme vaunukansaan suosiolla
joka olikin hommattuna jo  aikaisemmin
jotta harrastus jatkui katkeamattomana   :)

Minä kun olen tätä touhua harrastanut vasta -70 luvulta. Mutta kuitenkin kolmas kuljin jo menossa. Ekasta, Taunus-Transitista hajosi kone, jonka remppasin. Tokasta, Nalle-Sisusta hajosi Foordin kone, vaihdoin tilalle Laurelin koneen, voi että pyöri hiljaisesti. Nyt Fiiliskukan koneella ajettu vasta 260000, toivottavasti vielä kestää.    ...Kop, kop.   :D
Kirjoittanut: sipu
« : 11.06.2013 kello on 23:15 »

Nyt on syytä erottaa toisistaan moottorin osalta 406 ja 407-mallit isommista 508,608 jne. Nuo pikkumallit perustuu henkilöautomoottore ihin ja 508:n moottori on kahdella pytyllä lyhennetty kuorma-auton moottori.

Laatikko kestää jos siellä vaan pitää öljyjä, se kun on isommista. Niin ja viimeinen numero kertoo moottorin tehon kymmeninä hevosina.

en mä sillä sanonutkan
jotta jotain noista autoista tietäisin
vaan sen vain tarkotin
että kannattaa nyt kuitenkin se mootorikin sekata
ettei käy kuin meillä
en enään muista mikä siittä moottorist sippas
mutta sen muistan
että korjaamiseen olis mennyt vähintäin 10.000 markkaa :o
jotta me siirryimme vaunukansaan suosiolla
joka olikin hommattuna jo  aikaisemmin
jotta harrastus jatkui katkeamattomana   :) 
Kirjoittanut: RR
« : 11.06.2013 kello on 22:24 »

Nyt on syytä erottaa toisistaan moottorin osalta 406 ja 407-mallit isommista 508,608 jne. Nuo pikkumallit perustuu henkilöautomoottore ihin ja 508:n moottori on kahdella pytyllä lyhennetty kuorma-auton moottori.

Laatikko kestää jos siellä vaan pitää öljyjä, se kun on isommista. Niin ja viimeinen numero kertoo moottorin tehon kymmeninä hevosina.
Kirjoittanut: Alan
« : 11.06.2013 kello on 10:24 »

Matkailu avartaa.  ::)

Kyllä varmaan, etenkin kun mies sai vehkeet kuntoon. :D

Höpön lukuisilla ulkomaan reissuilla on varmaan vehkeet aina pelanneet moitteitta.
Kirjoittanut: Turhan Höpöttäjä
« : 11.06.2013 kello on 08:37 »

Mullakin oli aikoinaan 406 tehty matkailuauto. Kulki jopa 70km/h ennenkuin asennettiin matkailuperä.

Miljoona kilometriä oli rungolla ajettu kun myin pois, monesko moottori, ken tietää??

Pahin ongelma oli melko tyhjällä tankilla ylämäkeen ajettaessa, haukkasi ilmaa ja sitten olikin matkan teko seis. Moottorin koppa pois ja käsipelillä ilmaamaan ja taas matka jatkui.

Ja kesällä kerran tein remonttia Saksassa pyörätiellä kun laturi hirtti kiinni ja remmi syttyi palamaan...



Matkailu avartaa.  ::)
Kirjoittanut: oh5yw
« : 11.06.2013 kello on 06:35 »

Mullakin oli aikoinaan 406 tehty matkailuauto. Kulki jopa 70km/h ennenkuin asennettiin matkailuperä.

Miljoona kilometriä oli rungolla ajettu kun myin pois, monesko moottori, ken tietää??

Pahin ongelma oli melko tyhjällä tankilla ylämäkeen ajettaessa, haukkasi ilmaa ja sitten olikin matkan teko seis. Moottorin koppa pois ja käsipelillä ilmaamaan ja taas matka jatkui.

Ja kesällä kerran tein remonttia Saksassa pyörätiellä kun laturi hirtti kiinni ja remmi syttyi palamaan...

Kirjoittanut: Rölli
« : 10.06.2013 kello on 21:37 »

ja jos pelottaa osan saanti ni mull on hyvätekniikkanen 508 menoss osiksi