Kuten sanoin, kun kytkin on ylhäällä, kone putoaa tyhjäkäynnille. Ja siinä taskupysäköinnissäh än sinulla kuitenkin on jalka kokoajan kytkimellä, jolla säätelet liikettä.
Ei tuosta ole kyse, se toiminto on syvältä ja missään nimessä en halua sellaista omaani.
Normi tilanne minulle on että, tulen kotiin ja auto on saatava parkkiin kadunvarteen. Auto on 7m pitkä ja se pitää saada 8m pitkään väliin, autossa 2m peräylitys ja takarenkaita ei peileistä näe ainoastaan kaaret. Jotta auto ei kapealla kadulla olisi esteenä renkaan kylki saa olla max n. 2cm päässä jalkakäytävän kanttarista kun auto on parkissa, silloin se on tasan ajoväylän puolelle maalatun viivan kanssa. Ei sellaisessa tilanteessa kun jo tyhjäkäynnillä pitää luistattaa kytkintä kaipaa yhtään lisää kierroksia.
Tai kuten sanoin, ajaa nykivässä ruuhkassa ja eteneminen voi olla metri kerrallaan, ei silloinkaan niitä tarvitse, tai oikeasti ne kierrokset on haitaksi. Tai kun reissuun lähtiessä tai kotiintultaessa ajan auton mahdollisimman lähelle ulko-ovea, joudun kujaa pitkin peruuttamaan 50m, siihen matkaan sisältyy 2 vilkasta kevyttä väylää jotka tulee kujalle, ajokatu jota pitkin tulin ja pihan ulosajo. En minä siinäkään tilanteessa halua vaihtelevia kierroksia vaan enimmillään tyhjäkäyntivauhti riittää hyvin. Jos koirankusettajia ja pyöräilijöitä ja käveliöitä on paljon tyhjäkäyntinopeuski
n on liikaa.
Joku sovellus sopii toiselle, toiselle ei.