rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: MarkoA
« : 30.03.2014 kello on 00:53 »

Eilen porisin yhden taksarin kanssa lähes 600tkm ajettu hiace allaan. Oli verottaja sanonut että myös korjauskulut voi laittaa vähennyksiin, oli tuumannut ettei niitä voi kuitenkaan keksiä. Ite ajanut toyotalla ihan tarpeeksi töissä kun muuta ei saa, taka vuosina hankinnat hoiti ne jotka tietää kaiken kaikesta ja kuskilta ei tarvinut kysellä  >:( Onneksi ajat muuttuneet.

Kaverila oli 4x4 Hiace invataksina. Pikkuvikoja siinä oli kyllä vaikka toisille jakaa. Jotain 400tkm se sillä ajoi. Ei se tielle koskaan jättänyt, mutta sellaisia ärsyttäviä hajoamisia oli paljon ja heti alle 100tkm. Hieman kyllätyi tuohon ja hommasi tilalle mersun. Nyt on alta 100tkm ajettu ja mm automaattilaatikko on jouduttu vaihtamaan kertaalleen. Moniurahihna kiristimineen kilahti 40tkm ajettuna. Auto on siis saanut jo seisoa pajalla ja kyllä kuulemma alkaa olla ikävä pikkuvikaista Hiacea ;)
Kirjoittanut: aaoulusta
« : 29.03.2014 kello on 18:00 »

Enpä tiedä mitä toyotan huollossa laittoivat.Se merkkivalo elää ihan omaa elämäänsä syttyy ja sammuu omia aikojaan ja koodi väittää tuota nokka aksein hydrauli vikaa. Aikoivat korjata sitä mut hinta olis 600e paikkeilla.
Sanoin että antaapa olla vielä.
        No merkkihuollossa kait käytit?  mutta jos venttiilit sekoilee sehän tuntuu jo ajaessa..vai?   Katoppas kun tuli lukivirhe   :-[  ja ymmärrys virhe :-[ 
Kirjoittanut: mike
« : 29.03.2014 kello on 17:55 »

Enpä tiedä mitä toyotan huollossa laittoivat.Se merkkivalo elää ihan omaa elämäänsä syttyy ja sammuu omia aikojaan ja koodi väittää tuota nokka aksein hydrauli vikaa. Aikoivat korjata sitä mut hinta olis 600e paikkeilla.
Sanoin että antaapa olla vielä.
Kirjoittanut: aaoulusta
« : 29.03.2014 kello on 17:44 »

VVT-I kone on 1,6 litranen ja 176 000 ajettu -03 mallia.
      Väittävät jotta tuo 1.6 on kestävämmästä päästä  (perus moottori)...mitäs ölijyä käytät koneessa?
Kirjoittanut: mike
« : 29.03.2014 kello on 17:29 »

 VVT-I kone on 1,6 litranen ja 176 000 ajettu -03 mallia.
Kirjoittanut: aaoulusta
« : 29.03.2014 kello on 11:23 »

Toyota ja vvt-i kone ni ei murheet lopu! Venttilien hydraulinen ajoitus sekoilee!
        Paljonkos on ajettu, ja onko 1.6 vai 1.8 kone....mikäs on vm
Kirjoittanut: -------
« : 29.03.2014 kello on 09:28 »

Menee 90-luvun ruisereista kampuran laakerit, jos on vähänkään laiminlyöty öljyn vaihtoja, voi helposti vaihtaa ja kannattaa tehä. Samaa 90-luvun hiacessa.. 120 ruiserissa takuuseen suuttimet, jälkeenpäin suuttimen tiiviste renkaat. Öljypumpun siivilän tarkistus on ihan hyvä myös d4d koneissa tarkistaa.. Mutta pojat elekkee huuvattako enää volvo aikamiehiä, pian tullee märy jollakin. Onhan se varma, että ainoa oikea nelveto järestelmä on völvössä vielläkin.   :o 8)
Kirjoittanut: 0yxxy0
« : 29.03.2014 kello on 06:50 »

Eilen porisin yhden taksarin kanssa lähes 600tkm ajettu hiace allaan. Oli verottaja sanonut että myös korjauskulut voi laittaa vähennyksiin, oli tuumannut ettei niitä voi kuitenkaan keksiä. Ite ajanut toyotalla ihan tarpeeksi töissä kun muuta ei saa, taka vuosina hankinnat hoiti ne jotka tietää kaiken kaikesta ja kuskilta ei tarvinut kysellä  >:( Onneksi ajat muuttuneet.
Kirjoittanut: Catiska
« : 28.03.2014 kello on 20:41 »

No, niissäkin ongelmansa. Työkaverini on vannoutunut Toyo mies (ole ennen toyo myyjä) ja hänen lantikkansakin vaati yllättävän suuria "huoltoja" vähän reilun 200tkm jälkeen. Pari nostajaa ja turbo vaati vaihdon muun normaalin huollon lisäksi.
Kirjoittanut: pamaus
« : 28.03.2014 kello on 17:46 »

Josko se nyt olisi Toyotan vuoro ?  :D

Land Cruiseria kehiin. Thumb

Itse asiasta Land Cruiserista kauppaa on jo käyty, vielä jäi vähän välirahasta kiinni. Ei olleenkaan olisi huono vaihtoehto.