rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: VJH
« : 19.02.2014 kello on 19:31 »

Minä uskaltauduin ostamaan tuollaisen Knaussin loppuvuodesta. Kovin olen ollut tyytyväinen ja minua ei ole haitannut tuo peräylitys. Onhan takana 13 vuotta bussilla ajoa helsingissä. Ainut mikä on huonoa niin peruttaessa täytyy muistaa että ei peruuta kovin jyrkästi alkavaan ylämäkeen. No onneksi omassani on kamera sekä tutka.
Kirjoittanut: Turhan Höpöttäjä
« : 19.02.2013 kello on 19:05 »


Eikös se auton ja kulkimen osto pidä tehdä niin että, kun pyyntihinnan tietää, tutkailee ostosta tarkasti ja tekee tarjouksen. Muutenhan ne liikkeessä katselee että, taas yksi jonniin joutava renkaaseen potkija siinä. En vielä ole koskaan mitään autoa tai kuljinta käynyt katsomassa, ettenkö olisi tehnyt tarjousta, jos se on suunnilleenkaan ollut sellainen, että on saanut minut siihen tutustumaan. Tähän asti on ollut mukavampaakin puuhastelua, kuin autoliikkeiden myytävien syynäys. No, jossakin kyllä saa nisukaffeet.   :D
Kirjoittanut: kimi
« : 19.02.2013 kello on 18:54 »

Hyvä kimi, hienoa työtä. Thumb Thumb Thumb

Kiitos.

Kaupankäyntihän perustuu pitkälti vaikutelmiin eri asioista. Tässä tapauksessa mielestäni liikkeen myyntivarasto oli hunningolla ja esillä tavalla joka ei houkutellut tutustumaan siihen. Ja tuo takapuskurin kulma olisi todella pienellä vaivalla kiinnitettävissä kun se näytti muuten ehjältä. Nyt sen repsottavan osan alla mahdollisesti suora reikä eristeisiin.
Kirjoittanut: Weicco
« : 19.02.2013 kello on 18:50 »

Ollut auto varmaan jossain käytössä. Elokuussa kun pyörähdettiin kyseisessä liikkeessä, ei näkynyt repsotuksia kulkineessa ja oli ihan ok kunnossa. Impparilla paukuttelivat ympäri pihaa ja tuumasivat että lintuja hätistelevät autojen kimpusta kun käyvät nokkimassa tiivisteet luukkujen ympäriltä.
Kirjoittanut: mjo33400
« : 19.02.2013 kello on 17:53 »

Kävin tänään tuota autoa katsomassa, en ostaisi.

Nuhruisen oloinen sisältä ja takapuskuri repsotti toiselta puolelta. 
Myytävät autot kiinni toisissaan ja lumitöitä ei oltu vaivauduttu tekemään sen vertaa, että olisi rämpimättä päässyt asuinosien oville. Kaikissa myytävissä reilu lumikerros, paitsi ympäri autojen niin myös katoilla.

Muutaman muun pihan kiersin ja näissä pihaa ja autoja oli selkeästi puhdistettu lumesta toki viimeinen 5cm kerros joka on viime päivinä satanut oli niissäkin katoilla. Muissa liikkeissä myös pääsi esteittä autojen ympäri ja sisälle.

Hyvä kimi, hienoa työtä. Thumb Thumb Thumb
Kirjoittanut: kimi
« : 19.02.2013 kello on 17:40 »

Kävin tänään tuota autoa katsomassa, en ostaisi.

Nuhruisen oloinen sisältä ja takapuskuri repsotti toiselta puolelta. 
Myytävät autot kiinni toisissaan ja lumitöitä ei oltu vaivauduttu tekemään sen vertaa, että olisi rämpimättä päässyt asuinosien oville. Kaikissa myytävissä reilu lumikerros, paitsi ympäri autojen niin myös katoilla.

Muutaman muun pihan kiersin ja näissä pihaa ja autoja oli selkeästi puhdistettu lumesta toki viimeinen 5cm kerros joka on viime päivinä satanut oli niissäkin katoilla. Muissa liikkeissä myös pääsi esteittä autojen ympäri ja sisälle.

Kirjoittanut: LMC-99
« : 7.02.2013 kello on 19:24 »

Tähän osioon on ehkä hyvä lopettaa keskustelu ja pähkäily tuosta kanaussista kiitos.

Ja syitä on siihen ainakin se että myyjä ei ole ollut halukas tekemään kanssani kauppaa kun ei ole puheluita tullut vaikka lupailtu on...joten piste sille knaussilla..

Kiitoksia keskustelun osallistujille arvokkaista kommenteista ja silmien avaamisesta.

 Nyt keskitytään sitten  muuhun ..joten ollaan asiassa kuulolla.
Kirjoittanut: vaanari61
« : 7.02.2013 kello on 18:27 »

Voisinko pyytää arvon herroja kertomaan mielipiteensä alkuperäiseen kysymykseen?
Jos niitä ei ole, niin keskustelu siitä mikä on paras lämmitys järjestelmä, niin sille on oma osio saa nekin sitten jotka asiasta ei mitään tiedä niin lukea väittelyn tuloksen sieltä.

Olen kerran tuonut tyrkylle tukun kysymyksiä joita mielestäni kantsis pohtia ( niin jos yrmälsit sen sepustaasion pohdinnan "paikaksi" ), jos pohdintojen jälkeenkin tuntuu sille että "tykkää" nappi kutsuu, anna palaa.

Itse kiertäisin tuon kaukaa, vaikka kuinka olisi nestekiertolämmitys järjestelmän omaava verme.

Et ole ( sen mitä olen seurannut keskustelua ) kertonut tarpeistasi, joten vaikeepa on mennä enempiä jorisemaan.

Esittäisin integroidun hankintaa tuon sijaan.
Kirjoittanut: Turhan Höpöttäjä
« : 7.02.2013 kello on 18:20 »

Jos autossa on tilaa, akseliväli ja peräylitys on iso. Meikäläisen autovanhuksessa on tilaa akselinkin takana. Ei tuo ole pahemmin haitannut. Kun on vetokoukku, jos se ryykkää, se ei haittaa. Parkissa voi peruuttaa perän nurmikon päälle.  ;)
   Minä olen tietysti väärä ihminen vertailemaan autovanhustani nykyisiin. Mutta sisätilat on hyvät ja lämpimät.  ;D
Kirjoittanut: tsahkali
« : 7.02.2013 kello on 18:02 »

Itselleni kävi niin että pitkällä peräylityksellä oleva farmari auto kyllä "kantoi" kuorman eli koukkupainon ja muut voimat ok Monroe Leveler ilmaiskarien kanssa mutta kun perä tuli kantavammaksi, muodostui siitä taka-akselista eräänlainen"saranapiste" ja kokonaisuudesta tuli herkästi (=vähänkään liian kovilla ilmanpaineilla) keulaa nostatteleva/heilutteleva vaikka vetoauton etuiskaritkin ja jouset oli kyllä ihan kuosissaan.

Ompi kokemusta lyhyestä Viiatin alustasta ja pitkästä peräylityksestä ja pitää sanoa, että lisäilmat tekivät autosta huomattavasti vakaamman!  Kyseessä olivat sellaiset parikymmentä senttiä korkeat kumilieriöt, joissa oli venttiili päädyssä. Ei niitä paineita tarvinnut mitenkään säädellä. Keväällä yleensä tarkistus ja menoksi. Sopivilla paineilla ja kunnossa olevalla iskunvaimennuksella homma toimi, myös perävaunun kanssa.