rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Komissarov
« : 13.02.2014 kello on 19:53 »

Ei se tuossa X250-korisessa juuri sen helpompaa ole. Siinä siihen kuitenkin sisältyy yksi aika iso kiusa lisää. Nimittäin pesurin täyttöaukko on ohjaustehostimen säiliön yläpuolella. Pesunesteen kanssa lutratessa sitä valuu tietysti tehostimen säiliön päälle ja säiliön kannessa olevasta huohotinrei'ästä sisään. Tarpeeksi usein toistuessaan on tehostinöljykin lopulta iloisen vaaleanpunaista. Enkä usko, että vesi, pesuaine ja tenu ohjaustehostimessa ainakaan mitään hyvää saavat aikaan. Kannattaakin askarrella kumiletku liimalla kiinni siihen tehostimen öljysäiliön huohotusreikään ja laittaa letkun toinen pää alaspäin hieman kauemmas. Ja jos öljy on jo "marjapuuroa", suorittaa tehostimeen öljynvaihto.
Kirjoittanut: seppoko
« : 9.02.2014 kello on 00:20 »

Tuossa

http://karavaanari.org/index.php?action=dlattach;topic=2987.0;attach=2516;image

näkyy minun kastelukannu haettuna toisesta ketjusta.
Kirjoittanut: sahurikake
« : 8.02.2014 kello on 15:38 »





tommootinen tuli joskus värkättyä mehukannusta ja vesijohdon suojaputkesta ... säilytän sitä siinä pissapojan vieres mootoritilas ... kuten "patinasta" näkyy  ;)
mutt aina löytyy kun tarvitaan  Thumb
Kirjoittanut: Kaija
« : 8.02.2014 kello on 14:27 »

Me jouduttiin lisäämään nestettä ekan kerran hämärissä ja huonossa kelissä Mämmensalmen huoltsikalla  >:(
Nestettä oli sitten kaikkialla muualla paitsi ei siellä säiliössä. Lainasin huoltsikalta kastelukannun.
Kotiin ostettiinkin sitten nokkakannu, johon nesteen voi kipata. Sellainen taipuisa nokkaletku. Sillä se vissiin jotenkuten onnistuu.
Pasin auto; hoitakoon itse  :laugh:
Kirjoittanut: seppoko
« : 8.02.2014 kello on 14:21 »

Kastelukannu, joita käytetään sisäkukille. Siihen tekee ensin valmiin seoksen.
Kirjoittanut: eura665
« : 8.02.2014 kello on 13:21 »

Puolenlitranpullo keskeltä poikki, semmoinen letku joka menee pullonsuunpäälle, silloin toinenpää mahtuu pissapojansäiliöön. Letku kiinni pulloon ja on valmista. Letku ñ30cm  ni silloin tää viritys pysyy pitämättä paikoillaan ja täyttö on helppoa. Mulla 98 ducato ja on tosi paskamainen täyttää ilman virittelyä.
Kirjoittanut: retsasung52
« : 8.02.2014 kello on 12:47 »

Kaatonokka mikä kierretään korkin paikalle on toimiva
Kirjoittanut: Humppeli 1
« : 8.02.2014 kello on 12:39 »

Ducaton lasinpesunesteen täyttö aukon suunittilijalle
pitäs hommata Nobelin palkinto.

Se täyttöaukko on hankallassa paikassa sinne tahdo saada
kaadettua nestettä millään konstilla.

 Neljänlitran pöntöstä ei onnistu ilman apuvälineitä millään.

Oisko mitään näppärää konstia tähän ,
karavaanarit tunnetusti viksuja keksimään kaikenlaista Thumb