rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Haapaniemen Paroni
« : 20.01.2014 kello on 16:55 »

Tämäkös se on se uusi duuni?   ::)
Ei mutta eurot pois :D
Kirjoittanut: Oulaa
« : 20.01.2014 kello on 16:36 »

Tuhannen taalan kysymys. Nykyiset pensaruiskut ovat kyllä hyviä käynnistymään, esim autovuokraamoilla ei enää ole tapana laittaa kotteroihinsa moottorinlämmittimi ä, kun ne kuitenkin saa käyntiin ja vaihtoon menevät säännöllisin välein. Isommat dieselit, joissa on vielä paljon jäykkää öljyä, ovat kyllä aika kankeita ilman esilämmitystä....
Kaveri kun aikoinaan oli pitempään erämaassa, niin otti matkaan pienen kaasupullon ja sellaisen 'torilämmittimen'.  Lämmitin hetkeksi öljypohjan alle ja kone käynnistyi iloisesti!

En tiejä mitään ja menee vähän ohi aiheesta mutten tapani mukaan malta olla hiljaa.
Tuo meijän Mersu ,siis 2000 mallinen CDI 200 automaatti on ollut meillä kuusi vuotta ja olemme tosi kiltisti käyttäneet lohkolämmitintä jo +5 asteesta alkain ja vähintään tuon Iltasomissa olleen jutun mukaisesti.
-15 ja 20 pakkasilla kolmattatuntia lämmitän ja puol-tunti , ennen lähtöä webasto kellolla päälle että koppi lämpiää ja moottorin lämpökin on jo kohonnut reilusti.
Niin nyt ko käytin katsastuksessa niin päästöt oli 0.06 .
Sano katsurikin että poikkeuksellisen puhtaasti käyvä Mese kun vanhuksessa hiukkaskiihdytin,eiku -suodatin toimii vielä oikein .
Arvelimme sitten jotta kun juhannuksen jälkeen saa nokkapeiton jo laittaa ja kiltisti lämmitetään niin ei paikat nokeennu .
Aikasemmin kulutusmittari näytti 5-5,5 l/100 km lukemia ja nyt parhaillaan pitemmällä reissulla 4,3ja menee jatkuvasti 5 l/100
Niin ja akku , en muista merkkiä mutta kallis se oli, on kestänyt jo vuosia kun lohkiksessa on akkulaturi myös.
Kirjoittanut: tsahkali
« : 20.01.2014 kello on 13:29 »

Pitäähän sitä jotain tehdä leipänsä eteen ;) :D

Tämäkös se on se uusi duuni?   ::)
Kirjoittanut: Haapaniemen Paroni
« : 20.01.2014 kello on 13:07 »

Tiplomaattihan on ruvennut mainostajaksi.    ;D

Tai jos et ole tuon firman mainostaja niin älä unohda niitä muitakaan akkumerkkejä, kyllä tänne linkkejä mahtuu.  ^-^
Pitäähän sitä jotain tehdä leipänsä eteen ;) :D
Kirjoittanut: ihaa
« : 20.01.2014 kello on 13:00 »

Tiplomaattihan on ruvennut mainostajaksi.    ;D

Tai jos et ole tuon firman mainostaja niin älä unohda niitä muitakaan akkumerkkejä, kyllä tänne linkkejä mahtuu.  ^-^
Kirjoittanut: Haapaniemen Paroni
« : 20.01.2014 kello on 12:41 »

Kirjoittanut: Haapaniemen Paroni
« : 20.01.2014 kello on 11:52 »

Toi oli mulle uutta, "Tietoa ja Iltalehti" samassa lauseessa ;D
Eikö olekkin vaan hyvä lehti :D
Kirjoittanut: seppoko
« : 20.01.2014 kello on 11:32 »

Toi oli mulle uutta, "Tietoa ja Iltalehti" samassa lauseessa ;D

 Thumb  Thumb
Kirjoittanut: Rölli
« : 20.01.2014 kello on 11:25 »

Kirjoittanut: Haapaniemen Paroni
« : 19.01.2014 kello on 17:48 »