rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: expilotti
« : 9.01.2014 kello on 16:23 »

Onhan sitä A-mallista muokattua Meharia nelivetoisena. Ja Sätkästä saa (jos maksaa) myös nelikon.
Hinnat Räsyillä menossa oikeaan suuntaan. ;D
Kirjoittanut: Aakku
« : 9.01.2014 kello on 06:25 »

^
Onko niitä ollut oikeasti, vai näitä 2-moottorisia?
http://en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_2CV#Four-wheel_drive
Suomessa entisöitiin ainakin yksi kaksimoottorinen Sahara, mutta se myytiin jo ajat sitten Eurooppaan.
2CV on nykyisin aika arvokas hankittava ja tuollainen Sahara maksaisi jo sievoisesti.
Tilastojen mukaan 2CV klassikkoautojen hinnan nousu on kaikkein korkein Euroopassa, verrattuna muihin klassikkoautoihin.

Kirjoittanut: tsahkali
« : 8.01.2014 kello on 23:47 »

^
Onko niitä ollut oikeasti, vai näitä 2-moottorisia?
http://en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_2CV#Four-wheel_drive

Niitähän ne oli, kahella koneella...  Aika hupasa.  :laugh:
Kirjoittanut: 88k5
« : 8.01.2014 kello on 23:43 »

^
Onko niitä ollut oikeasti, vai näitä 2-moottorisia?
http://en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_2CV#Four-wheel_drive
Kirjoittanut: tsahkali
« : 8.01.2014 kello on 23:32 »

Oli puolipakko hankkia joka nurkasta raapiva kauppakassi,
kun rouva juuttui vajaavetoisilla mäkeen talvikeleillä.

Tuolla eteläisessä euroopassa, vuoristossa on paljon pieniä Viiatteja, jotka on jokakulmasta raapivia. Olis sopivia kauppakasseja Suomeenkin, vahinko vain, ettei niitä tänne tuoda.

PS. Ootko muuten, Aakku, koskaan himoinnut nelivetoista Sätkää?   ;D
Kirjoittanut: Vesseli
« : 8.01.2014 kello on 22:05 »

Oli puolipakko hankkia joka nurkasta raapiva kauppakassi,
kun rouva juuttui vajaavetoisilla mäkeen talvikeleillä.
Nyt on kolmas neliveto menossa eikä ole ollut mäkiongelmia.

Kotiautoon (vajaavetoinen) on hyvin usein laitettu ketjut
alle, että pääsee mäen ylös. Kerran on menty persmäkeä
alas, kun pito ja veto loppui. Kuljin teki oma-aloitteisesti
U-käännöksen mäessä.
Kirjoittanut: 88k5
« : 8.01.2014 kello on 13:49 »

^^
Se oli mulla aiemmassa japskissa vaikeuksia sulkea/avata takaluukkua pienemmälläkin korinkierrolla 8)
Kirjoittanut: K.E.V
« : 8.01.2014 kello on 11:17 »

^
Kauppakassi  :o
Jo on tiet teillä kauppaan ;)
Kirjoittanut: tsahkali
« : 8.01.2014 kello on 11:16 »

Tässä mielessä itsekin olen vuosikausia kadehtinut C5:n hyde-jousitusta, siinä kun napilla voi nostaa/laskea auton korkeutta ryömintänopeuksissa => pääsisi sen polanteisen mökkitienkin läpi ilman että pohja raapii - tai ainakin niin pitkälle kun pitoa eturenkaissa vain riittää ;)

Ja kun ostat ketjut, pääset perille asti, sillä tuskin ne polanteet näin suuria on.  ;D


Kirjoittanut: HiTec
« : 8.01.2014 kello on 11:06 »

Eikä ne nelikotkaan mitään 'maastureita' ole.

No nelikko ja "nelikko". Eikös niitä karmeimpia myyty jopa kokonaan ilman lukkoja => yksi neljästä renkaasta kun sutas niin siinähän olit :-X Toki nuo pikkasen paremmat suoriutuu sitten jo ristiriipunnastakin, mutta kun monille riittää "maasturiksi" jo pelkästään se hieman korotettu maavarakin, niin... Tässä mielessä itsekin olen vuosikausia kadehtinut C5:n hyde-jousitusta, siinä kun napilla voi nostaa/laskea auton korkeutta ryömintänopeuksissa => pääsisi sen polanteisen mökkitienkin läpi ilman että pohja raapii - tai ainakin niin pitkälle kun pitoa eturenkaissa vain riittää ;)