rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Rölli
« : 21.07.2013 kello on 22:59 »

Jäi askarruttamaan, mihin sen akun maajohdon olisi pitänyt kytkeä laturissa?
ilmeisesti ei mihinnää laturissa... sulla on vissiin sen päävirtakytkimen kautta maadoitettu systeemi ja se amppeerimittari on samass piuhass.. ku samat amppeerit ne siell maassaki kulkee.. eli lusa saatto olla oikein heti sun eka kytkennässä mutt maa ois potäny viiä siihe piuhaan mikä menee sinne päävirta kytkimelle/amppeeri mittarille kumpi ois ollu kauempa na maasta..
tää sit o vaa mun päättelyit ei mittää fakta tietoo, ku kris....
Kirjoittanut: jtk
« : 21.07.2013 kello on 22:52 »

Jäi askarruttamaan, mihin sen akun maajohdon olisi pitänyt kytkeä laturissa?
Kirjoittanut: Rölli
« : 21.07.2013 kello on 22:38 »

Poistettu asiaton viesti ja pesuveden mukana myös asialliset sitä kommentoineet viestit, joista viimeisessä pyydettiin ryhtymään toimiin. No nyt ryhdyttiin.

Tässä tapauksessa poisto parempi kuin siirto Hiekkalaatikkoon, kun tuosta ei olisi ollut edes riidan aiheeksi.

Jatketaan asiassa.  Thumb
Thumb
Kirjoittanut: Alan
« : 21.07.2013 kello on 22:22 »

Poistettu asiaton viesti ja pesuveden mukana myös asialliset sitä kommentoineet viestit, joista viimeisessä pyydettiin ryhtymään toimiin. No nyt ryhdyttiin.

Tässä tapauksessa poisto parempi kuin siirto Hiekkalaatikkoon, kun tuosta ei olisi ollut edes riidan aiheeksi.

Jatketaan asiassa.  Thumb
Kirjoittanut: Mazza
« : 21.07.2013 kello on 21:41 »

Akun siirrolla minäkin lähtisin ensimmäisenä painopistettä siirtämään. Ja onhan painopiste ja hitausmomentti akselin suhteen liki tärkeimmät asiat vaunun vedettävyydessä, ja vaununveto taas kuuluu karavaanailuun suht olennaisesti - soisi siis sen kärryn tulevan mukavasti perässä. Mikähän purkautuminen tuo oli?

Edit: selvishän tuo toisesta topikista.

 
Istuttu vaunussa naukkailen konjamiiniä,ja jotain whiskyä ;) :D Vot harmi tätä elämää :D :D

Kirjoittanut: jtk
« : 21.07.2013 kello on 20:44 »

Akun siirron jälkeen keulapaino 110kg. Vesitankit täyteen n.30kg, niin on sopiva aisapaino.
Kirjoittanut: vesako
« : 21.07.2013 kello on 19:06 »

Taitaa tuo ilmastointilaite olla niin lähellä
vaunun akselistoa, ettei siitä montaakaan kiloa
tule koukulle painoa.
Kirjoittanut: K.E.V
« : 21.07.2013 kello on 18:56 »

No sen poistaa ja vaihtaa alupullot, jää 80 kg  8) ::)
Kirjoittanut: tahko
« : 21.07.2013 kello on 18:38 »

Tuo oli mielenkiintoinen tieto. Keulapaino oli tosiaan se 135kg. Johtuisikohan meidän vaunussa keulapaino sitten Trumaticin ilmastoinnista.

Tuo Trumatic 2300 ilmastointilaite (28-29kg) oli (muistini mukaan) vakiovaruste s20+.ssa.
Kirjoittanut: jtk
« : 21.07.2013 kello on 18:29 »

Juu,kysytään nyt vielä paljonko oli tuo suuri keula/aisapaino. Akkun sijoituspaikaksi tuli etupää alunperin sen takia kun s20+ oli kovin takapainoinen.
Tuo oli mielenkiintoinen tieto. Keulapaino oli tosiaan se 135kg. Johtuisikohan meidän vaunussa keulapaino sitten Trumaticin ilmastoinnista.