rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: alkava
« : 2.07.2013 kello on 18:57 »

Toi on varmaan totta, ettei tiedä tuon ikäisistä autoista mitä on tehty ja tekemättä, mutta kyllä kai niitä jonkin verran pidätään huolta, kun niitä näkee liikenteessä, mutta harvemmin perus pakuina.... Itellä on sellainen periaate, että tielle auto ei sais jättää, onko noissa fiatin peleissä sellaisia kohtia mitä pitäisi katsoa tietyillä km?
Kirjoittanut: 0yxxy0
« : 2.05.2013 kello on 23:22 »

Tuo vanha Wokkelo on laiska,mutta myryää eteenpäin,suoralla voi jopa päästä sataseen,vastamäessa kävelyvauhtia,mutta mihinkäs minulla on kiire,uskollinen palvelija,ja aina on kotia päästy,työkalut mukana !!! ;D

Niin mullakin tuo tähellinen. Juuri rouva soitti 25km mökiltä ja 250km päässä kotoa että diesel haisee, suuttimen paluuputki vuoti (oli epäilys valmiina) ja liikkeestä uutta letkua ja niin loppu hajut kun vaihdoin letkut ja matka jatkuu. Kyllä on nöyrä jo kuomukärryn edessä, vaunua en edes lähde vetämään koska itellä ei riitä hermot.
Kirjoittanut: Turhan Höpöttäjä
« : 2.05.2013 kello on 21:27 »

Vanhat Iveco-alustaiset matkailuautot ovat ytimeltään sieltä kestävimmästä päästä. Ivecon 2,5 turbodiesel on sitkeä ja kymmenisen hevosvoimaa tehokkaampi kuin vastaava Ducaton kone. Kulutus ei silti ole suurempi kuin Ducatossa.

Takaveto ja paripyörät tuovat matkantekoon vakautta ja varmuutta. Eikä laatikkomurheetkaan ole takavetoisissa kovin yleisiä. Iveco on huollettavissa ja korjattavissa lähes pelkillä kyläsepän työkaluilla. kardaanistakin löytyy oikein rasvanipat. Valitettavasti Iveco-alustaisia matkailuautoja on tarjolla melko vähän.

 Thumb Thumb ;D ;D
Kirjoittanut: perho-ukko
« : 2.05.2013 kello on 21:25 »

Tuo vanha Wokkelo on laiska,mutta myryää eteenpäin,suoralla voi jopa päästä sataseen,vastamäessa kävelyvauhtia,mutta mihinkäs minulla on kiire,uskollinen palvelija,ja aina on kotia päästy,työkalut mukana !!! ;D
Kirjoittanut: Rölli
« : 2.05.2013 kello on 21:01 »

Vaparidieselit ja entenkin bensakoneet ovat todella hengettömiä campperiin. Painoa on paljon ja ilmanvastuskin mekoinen.
Ihan sivuhuomautuksena portterin Td on suora nelonen, ei mikään bokseri. Bensamallit toki sellaisia oli. Aikoinaan moni portteri jäi pihalle kun kansi halkesi ja pakko oli ostaa uusi kun käytetyt olivat saamattomissa. Eikä se moottori aina ole se ongelman lähde, voimansiirto joutu myös koville.
ei mull oo ollu ongelmia kiihyttää reiluun ylinopeuteen ylämäessä rekkoja ohittessa vapari diisselillä... eli chevy on alustana..
Kirjoittanut: Muumuupapa
« : 2.05.2013 kello on 19:52 »

Vanhat Iveco-alustaiset matkailuautot ovat ytimeltään sieltä kestävimmästä päästä. Ivecon 2,5 turbodiesel on sitkeä ja kymmenisen hevosvoimaa tehokkaampi kuin vastaava Ducaton kone. Kulutus ei silti ole suurempi kuin Ducatossa.

Takaveto ja paripyörät tuovat matkantekoon vakautta ja varmuutta. Eikä laatikkomurheetkaan ole takavetoisissa kovin yleisiä. Iveco on huollettavissa ja korjattavissa lähes pelkillä kyläsepän työkaluilla. kardaanistakin löytyy oikein rasvanipat. Valitettavasti Iveco-alustaisia matkailuautoja on tarjolla melko vähän.
Kirjoittanut: Arska
« : 7.04.2013 kello on 22:11 »

Meillä oli nelisen kesää fiiat 2.5 vm.89 180tkm sillä oli ajettu kun ostettiin se. Ohjaamo oli kovin meluisa,mäkiin sai ottaa ennakkoa et pääsi vauhdilla ylös. Vikoja oli muutama,laturi vaihdettiin sekä löpöpumppu joka oli jotain 60€ luokkaa virtalukkokin kerran kiukutteli joten vaihdoin senkin se oli 40€ hintainen. Niin katsastustuksessa tuli toisesta jarruletkusta vaihtomääräys,niin vaihdettiin kaikki ja jarrukengät samalla. 30-40 tkm sillä ajeltiin ja nuo taisi olla tekniikka murheet. Ja pitihän hupiakkukin vaihtaa kun oli oikosessa. Tietenkin tuon ikäseen autoon piti kosteusremppaakin tehdä,takaseinää piti pyörätelineen kohdalta uusia sekä alaosat sivuseinistä. Lattian notkuminen häiritsi minua niin kovin että aukaisin lattiankin ja liimasin senkin kasaan.Että kyllä vanhassa autossa riittää askaretta.
Kirjoittanut: perho-ukko
« : 7.04.2013 kello on 19:38 »

Mutta..Alkuperäisee n aiheeseen,muutaman tonnin autoissa,ainakin etuvetoisissa,kannattaa kiinnittää huomio vetoakseleihin,samoin niiden maljoihin,vaihteisto on myös kipeä paikka,jos pajon ajettu,koneet kyllä yleensä kestää,keulan tekniikka on se,mihin kannatta kiinnittä huomio,vasta viimeisenä koppi .
Kirjoittanut: vaanari61
« : 7.04.2013 kello on 19:37 »

  Eikös satasen lätkään vaadita c-kortti !

C-kortillisella ajetaan pääasiassa 80km/h. ( linjuribiilit ym:t on sitte erikseen )

Ja monessa vanhassa on ilmoitettu nopeudeksi 100 km/h VAIKKA niiden max. nopeus on 80 km/h.

Täytyy olla luikkiutumattomat jarrut airbäkkiä ym:ta jotta 100km/h saisi ajaa . . .

Hemmosta . . .  ;D
Kirjoittanut: perho-ukko
« : 7.04.2013 kello on 19:30 »

Terve!

Näinköhän tuon ikäseen saa satasen lätkää perään laillisesti laittaa.
  Eikös satasen lätkään vaadita c-kortti !