rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: perho-ukko
« : 7.04.2013 kello on 21:31 »

Tuossa paikallisen autoliikkeen pihassa olen ihmetellyt myytäviä matkailuautoja paksun lumikerroksen alla. Ei niiden päältä kertaakaan ole lumia poistettu talven aikana.
Keväällä sitten myydään innokkaille harrastajille.

Samanlaisen lumikerroksen alla olivat kyllä tuliterät henkilöautotkin.
  En ole sitten ainut,kyllä auton pitää kestää.
Kirjoittanut: MatsOnni
« : 7.04.2013 kello on 21:24 »

Joopa, en kyllä viiattia menisi starttailemaan tuossa tilanteessa. En tiiä hinataanko ne sisälle sulamaan ensiksi.
Kirjoittanut: Aakku
« : 7.04.2013 kello on 21:16 »

Tuossa paikallisen autoliikkeen pihassa olen ihmetellyt myytäviä matkailuautoja paksun lumikerroksen alla. Ei niiden päältä kertaakaan ole lumia poistettu talven aikana.
Keväällä sitten myydään innokkaille harrastajille.

Samanlaisen lumikerroksen alla olivat kyllä tuliterät henkilöautotkin.
Kirjoittanut: matson1
« : 7.04.2013 kello on 20:58 »

Tuosta lipan muodosta se munkin mielestä johtuu, eli kabelle miinuspiste....
Kirjoittanut: MatsOnni
« : 7.04.2013 kello on 20:54 »

Niin joo, Kabessa taitaa olla "lippa" niin lyhyt ja pyöristetty että voi käydä noin. En tosin muista että itellä olisi tapahtunut tuota, kori oli kuitenkin sama kuin sulla.
Kirjoittanut: matson1
« : 7.04.2013 kello on 20:49 »

Ketju on ja tuo vesi on tullu lasin ja peiton välistä, suoja on yltänyt noitten ilmaaukkojen yli
Kirjoittanut: MatsOnni
« : 7.04.2013 kello on 20:38 »

Ulkopuolinen ikkunasuoja, joka ulottuu ilma-aukkojen yli on aika ehdoton, muuten käy juurikin noin.

Vesi saattaa päästä ja jäätyä myös jakohihnan koteloon ja sitten käy huonosti. Sulla tosin taitaa olla ketju (3.0 l moottori?).
Kirjoittanut: matson1
« : 7.04.2013 kello on 20:31 »

Nyt jäätä saatu poistettua ja kuivatus käynnissä, tuossa ilmanottoputkessa kuulema on vedelle poistoreikä, eli sen kun saa sulamaan niin sitten voi huokaista, saapas nähä millno uskaltaa polkasta auton tulille. Ens talveksi pitää suojat laittaa paremmin tuonne konehuoneeseen....
Kirjoittanut: matson1
« : 7.04.2013 kello on 18:44 »

No nyt on konepelti auki....syy oli konepellin ilmaaukon kautta valunut vesi talven aikaan ja se oli jäätynyt. Tuo ilman otto torvi on umpijäässä, minne asti se on valunu se vesi, nyt oon käyttäny lämppärin moottorin irti ja siellä ei jäätä ollut, mistähän sitten vois katsoa antakkee neuvoja. Kai siinä suodatin jossain välissä pitäs olla mutta missä se on....
Kirjoittanut: Exi
« : 7.04.2013 kello on 16:42 »

saa sen vaijerin siitä kahvasta irti mutta eipä siitä taida olla sen enempää hyötyä! Mä olen joskus töissä näitä joutunu aukomaan, pitkällä ja jäykällä rautalangalla oon päässy käsiks maskin välistä siihen lukkolaitteeseen.