Kirjoittanut: K.E.V
« : 1.04.2013 kello on 13:10 »Niin , muutama auto/vaunu siellä pihalla vaan oli. Yleensä ollut täynnä. Se toinen tontti tyhjeni jo ehkä vuosi sitten.
Kirjoittanut: K.E.V« : 1.04.2013 kello on 13:10 »Niin , muutama auto/vaunu siellä pihalla vaan oli. Yleensä ollut täynnä. Se toinen tontti tyhjeni jo ehkä vuosi sitten.
Kirjoittanut: kimi« : 1.04.2013 kello on 12:25 »Joukosta poissa. www.maxcaravan.fi on poissa. Ajelin kehäIII ja huomasin Hobby kaupan olevan poissa. Netistä kattelin niin konkka on osunut En sinänsä ole yllättynyt tuosta uutisesta. Huonoinakin aikoina myyjä voi tehdä tulosta jos kauppatapa on oikea ja asiakaan luottamusta herättävä. Pari kertaa kävin tuolla ostamassa, tai yrittämässä ostaa ihan perusosia ja vaikka haluamani tuotteita olisi ollut varastossa kauppoja ei syntynyt. Lyhyen matkan päässä on liikkeitä joille myös se tarvikkeita ostava asiakas on tärkeä ja häntä palvellaan. Kirjoittanut: migel« : 1.04.2013 kello on 09:35 »Totta kai tuotteilla on hintaraja-muutoin mennään mielivallan puolelle ja se on laitonta hyvän ulos-otto tavan mukaista lakiasetusta vastaan.
Ulosottaja ei saa tuottaa taloudellista haittaa ulosotetun tavaran myymisellä alihintaan joka sotisi velallisen intressejä vastaan ja myöskin suojaa ulosmitattua ulosottajan valheelliseltaja omahyödynnäisiltä toimilta. Ts kettu se on myös se pesänhaltija!!!! ![]() Kirjoittanut: kookaburra« : 1.04.2013 kello on 09:05 »Joka tapauksessa piha on miltei tyhjä , ei ole yleensä keväällä kuljinkaupoissa näin Ei ole mikään ihme, että piha on tyhjä. Konkurssihallinto on siirrättänyt kaiken kaluston Malmin lentoaseman parkkialueelle, jossa kalusto myydään kertarysäys huutokaupalla ensi lauantaina. Mitään hinta alarajaa ei ole millekään kohteelle, koska tavoitteena on selvittää pesän asiat täydellisesti huhtikuun aikana. Vaunuja on 24 kpl ja m-autoja 18 kpl. ( Kehätien Sanomat 29.3.13 ) Kirjoittanut: K.E.V« : 1.04.2013 kello on 08:53 »Joka tapauksessa piha on miltei tyhjä , ei ole yleensä keväällä kuljinkaupoissa näin
![]() Kirjoittanut: Vesseli« : 1.04.2013 kello on 00:05 »Täyttä asiaa ja ihmeteltävää. Maksamme tuhansia euroja uusista vähäpäästöisistä Euro5- ja nyt jo Euro6-moottoreista, mutta emme saa minkäänlaista huojennusta perusteettomaan veroon. Autoni ohjekirjassa on päästöarvoja erikokoisille moottoreille ja kokonaismassoille 4200 kg:aan asti, mutta katsastuskonttori ei voi näitä noteerata, koska Trafi on kieltänyt. Autoni kokonaismassa on 3500 kg. Älyni ei riitä ymmärtämään, miten se voisi aiheuttaa enemmän päästöjä kuin 4200 kg painava laite.
Aloitukseen liittyen, firman tulos ei ole ollut kovin briljanttia http://www.finder.fi/Matkailuautoja,%20matkailuvaunuja/Max%20Caravan/LOHJA/taloustiedot/2541916. Taseesta ja varallisuudeta linkki ei anna tietoja. Kirjoittanut: kookaburra« : 31.03.2013 kello on 09:23 »Hyvä! Täsmällistä ja tanakkaa asiaa. Jos tässä maassa olisi polttoaineverot oikeassa tasossa niin elinkeinoelämä vilkastuisi merkittävästi. Nykyisessä polttoaineiden verotuksen tasossa myötäillään keski-eurooppalaista tahtoa. Miksi? Ei ainakaan suomalaisten hyödyksi....
Kirjoittanut: jus66si« : 31.03.2013 kello on 00:05 »Kyllähän ne monet asiat vaikuttaa. Käyttömaksut ja dieselin nykyhinta on silkkaa riistoa, jota harjoittaa ne poliittiset ryhmät, joilla ei ole minkäänlaista tajua siitä, että Suomi on loppujen lopuksi harvaan asuttu maa, kun lähtee tuosta ajelemaan Rmk ylöspäin. Mitä pohjoisemmaksi mennään, jos ei oteta suurtaajamia lukuun, on etäisyydet pitkiä. Niissä kuuluisissa suurkunnissakin.
Ja pyhä lehmä kun ei kulje ilman tätä kullan arovista liikuttavaa voimanestettä, vaikuttaa varmasti paikalliset hintatasot siihen, kuinka pitkälle kaaraa liikutetaan. Enemmän tässä maassa on tullut tavaksi kuin poikkeukseksi maksattaa ihmisiä tyhjästä.Typerän naivistinen ajatus siitä, että maa pyörisi vain pelkkien verojen voimalla, ajaa aiemmin kannattaneet yritykset suohon. Tähän kun vielä listään nykyautojen turvallisuuslaittei den ja korirakenteiden mukanaan tuomat painonkasvut, ja sen myötä rekisteriin merkattujen kyytiläisten lukumäärän tinkiminen, ei ennen niin suositut alkoviautotkaan enää jaksa kiinnostaa 5hlön talouksia, kun ukolla ja akalla on vain se B kortti. Ja autokouluhinnatkaan ei houkuta takaisin koulunpenkille. Ehdottomasti hallituksen pitäisi korottaa korttien painorajoja, jotta uusien ja vähän käytettyjen matkailuautojen menekki pystytään turvaamaan ja vastaamaan kansainvälisiin ilmastohaasteisiin paremmin saastelaittein varustetuilla ajoneuvoilla. Kansa kuitenkin haluaa tuoreempia ajoneuvoja ja ongelmaa lähdetään sitten lääkitsemään omatoimisesti hakemalla se auto esim. saksasta tms. EU maasta. Näinhän sen ei pitäisi olla, jotta autokauppa olisi tervettä. Kuitenkin tuntuu vain siltä, että nämä asiat kiinnostaa vain heitä, jotka ovat siihen vihkiytyneitä. Sitten yrityksille käy vanhanaikaisesti. Varastot seisoo, eikä kalusto liiku. Hinnat nousevat. Tilikirjat huutavat enemmän menoja kuin tuloja. Ei tällainen ole kenenkään edun mukaista. Välillisiä verotuloja menetetään ylimitoittettujen vääriin asioihin kohdennettujen täsmäverojen vuoksi. Siinä sitten lopulta ollaan. Karvalakki käjessä. Kirjoittanut: 88k5« : 30.03.2013 kello on 21:54 »Joukosta poissa. www.maxcaravan.fi on poissa. Ajelin kehäIII ja huomasin Hobby kaupan olevan poissa. Netistä kattelin niin konkka on osunutNyt tarvittaisiin lisätietoa/linkkiä Ainakaan ko. firman sivut tai taloussanomien protestilista ei tuonut tulosta ja ytj:n mukaan vielä pystyssä - vain suolisto24:lla viitattiin konkkaan, mutta luotto Ei muuta, mutta jos totta menee Rimorin edustuskin Suomesta ![]() EDIT: kun tonkii oikealla nimellä, niin löytyykin http://yritys.taloussanomat.fi/protestit/max-capital-oy/kerava/0965129-9/ Kirjoittanut: vaanari61« : 30.03.2013 kello on 21:52 »Heikot sortuu elon tiellä ja "jotkut" vain porskuttaa. Ja jyvät erottuu akanoista . . . Rehellisyys . . . Jatkumon edellytys . . . Vaik' en tiä/tunne koko läävää, syystä/tai/toisesta kaik' ei ole ollut kohorallansa jolloin on käynyt niin kuin on käynyt . . . |