Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Matkapäiväkirja ohjelma
james_III:
Eikös ihan normaali tekstinkäsittelyohj elma aja tämän asian täysin, itse rustailen ihan wordiin.
Purtsi:
[.Onnistuuhan toi tietty vaikka jollakin kirjoitusohjelmalla kin, mutta haluaisin sen kirja-tai kalenteri muotoon.
[/quote]
Purtsi:
Mukavahan se on kun saa ehdotuksia ja voihan niistä jollekkin toiselle olla hyötyäkin, mutta kun jo itse kysymyksessä ilmenee jo joitakin rajauksia ja samoja asioita mitä täältä saa vastaukseksi, niin vähän turhauttaa ja itse alkuperäinen kysymys hukkuu tonne ketjun alkupäähän eikä sitä sitten monikaan viitsi edes lukea.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Purtsi - 27.02.2014 kello on 08:12 ---.Onnistuuhan toi tietty vaikka jollakin kirjoitusohjelmalla kin, mutta haluaisin sen kirja-tai kalenteri muotoon.
--- Lainaus päättyy ---
Sen luulen ymmärtäväni, mikä on kalenteri.... mutta jos päiväkirja on 'kirjamuodossa', niin mimmoinen se silloin on? Miten eroaa esim. word-dokumentista?
Purtsi:
Kirjamuodolla tarkoitin sellaista android-ohjelmaa joita kyllä löytyy play-kaupasta pilvinpimein päiväkirja nimellä . Mm. Nainen päiväkirja ,jossa taitaa olla kalenterikin. Varmoja päiviä varten.
Se että löytyisi tarkoittamaani käyttöön oli kyselyni tarkoitus,jos joku vaikka olisi moisen ottanut käyttöön.Mutta kun nyt taidan olla liian tyhmä täällä kysylemään, niin jääköön tähän.Täytenee kysellä Etuteltan puheissa,siellä ne "oikein viisaat" ihmiset luuraa. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta