Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Matkapäiväkirja ohjelma

(1/3) > >>

Purtsi:
Tulipa ostettua android-tabletti, lähinnä matkalle mukaan. Olen etsinyt siihen helppokäyttöistä ohjelmaa, johon voisi matkalla helposti siirtää kuvia ja vähän niiden rinnalle tekstiä . Joku kalenterikin johon voisi aina ko päivälle näitä juttuja ja kuvia laitella olisi aika mukava.Jospa joku voisi vähän auttaa? Itse en oikein löytänyt mieleistäni. Mieluimmin kun olisi vielä suomen kielellä. Lontookin nyt jotenkin kyllä taipuu, kun vähän aikaa tuskailee. Helpolla tarkoitan sitä, että siinä olisi valmiit kentät niin kuville kuin tekstille ja eikun siihen vaan sitten laittelee niitä.Onnistuuhan toi tietty vaikka jollakin kirjoitusohjelmalla kin, mutta haluaisin sen kirja-tai kalenteri muotoon.

Stara:
Tuohan hoituu näppärästi laittamalla pystyyn oman matkablogin. Sinne vaan sitten kirjoitukset päivittäin ja kuvat jatkeeksi ja homma on valmis.
Eihän sitä tarvitse panna yleiseen jakeluun, jos ei halua!

oh5yw:
Blogi vaatii mielestäni aina nettiyhteyden....ei hyvä

Kaija:

--- Lainaus käyttäjältä: oh5yw - 27.02.2014     kello on 09:44 ---Blogi vaatii mielestäni aina nettiyhteyden....ei hyvä

--- Lainaus päättyy ---

Mä naputtelin kevään reissulla blogia iPadilla ilman nettiyhteyttä ja sitten, kun sain yhteyden, lähetin tekstit maailmalle.  :)

Kuvia en tosin siinä yhteydessä vielä lisännyt, sillä kuvat oli otettu kännykällä ja vasta, kun molemmat, iPhone ja iPad, wifi-yhteydessä, kuvat siirtyy pädiin. Tosin JOS mä olisin ennen reissua harjoitellut kuvien laittamista iPadista blogiin, se varmaan olisi onnistunut. En vaan viitsinyt siellä ottaa riskiä, että hukkaan valmiiksi kirjoitetun tekstin...
Nyt täytyy hiukan treenata ennen reissua, että kaikki tuo sujuu ihmeemmin miettimättä.

Purtsi:
Minä olen kyllä vähän vanhanaikainen ihminen, joten en kyllä tekosiani taivaantuuliin lähetä.Ruutuvihkoon olen tähän asti kirjoitellu :D. Nyt ajattelin siirtyä astetta nörtimmäksi.Joten pysyn alkuperäisessä ajatuksessani.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View