Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Akku vaunuun (jossa sitä ei ole ollut)

<< < (16/22) > >>

K.E.V:
Mulla on volkkarissa x2 exideä. Ostin ne 2010 ja toimii edelleen. En ymmärrä miksi niitä mollataan? Vaunussakin on semmoinen, tosin vuoden vanha ja volvossa myös.
Akkupalvelu Häkkinen Metsälässä myy, Kaitsu on karavaanari itsekin ja saa sopivaan hintaan. Hörppää kaffeet kun asentaja vaihtaa akun .  Thumb

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  5.02.2015     kello on 23:01 ---Hmm. Tarkoitatko fyysistä kokoa?

--- Lainaus päättyy ---

Tarkoittaa akusta saatavaa tehoa suhteessa amppeerituntimäärää n.
Katso se aiemmin linkattu kuva :)

Catiska:
Onko siitä jotain testattua tietoa olemassa? Tuo on vain mainos joihin suhtaudun aina melkoisella varauksella.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  5.02.2015     kello on 23:01 ---
 Exiden akkua en ostaisi missään muodossa. Vaan voihan se olla hyväkin.  :)

--- Lainaus päättyy ---

Minä olen ostanut puolikymmentä Exideä, mutta en osta enää. Kova pääkin jotakin on oppinut.  Thumb

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  6.02.2015     kello on 08:10 ---Tarkoittaa akusta saatavaa tehoa suhteessa amppeerituntimäärää n.
Katso se aiemmin linkattu kuva :)

--- Lainaus päättyy ---
Juu toi on juuri se juttu, kun puhuin laskentatavasta....
En siitä mitään ymmärrä, mutta akkutila on omassani muotoiltu niin, että sinne mahtuu jämtisti 185 Ah tavalinen akku, tai 140 Ah geeliakku. Tuo on ainut asia mitä akun kyljestä osaan lukea, saatika ymmärtää.
Mulla oli sellainen geeliakku siinä aikaisemmin edellisen saksalaisen toimesta. Tarkkoja kun ovat, niin siinä oli päivämäärä tussilla merkitty. Aika tasan 4 vuotta se geeliakku siinä oli ilostuttanut, kun se mulla sammui kuin saunalyhty. Oliko se sitten riittävä ikä kalliille akulle on makukysymys. Liekö edes hoidettu hyvin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View