noin sanos minulki , et liian isoi kuvii .. mut jos poppoo uskoo ilman kuviikin .. niin hauskaa ol 

noin sanos minulki , et liian isoi kuvii .. mut jos poppoo uskoo ilman kuviikin .. niin hauskaa ol
![]() Kuvat olen nimennyt kuva 1, kuva 2 jne. (juu, huonoa mielikuvitusta..)
Hakemalla kuvan nimellä ne löytyvät, samalla tulee paljon muidenkin lähettämiä kuvia. Galleriassa on myös "ikkuna" oikeassa reunassa jossa lukee omat kuvani, sitä kautta itse saan kaikki 5 kpl esiin.
Kuvat olen nimennyt kuva 1, kuva 2 jne. (juu, huonoa mielikuvitusta..) Osa kuvista näkyy olevan "Oma matkailuväline" osastossa. Ei enää, vaan on korjattu. Kivoja kuvia.
Harmi kun pitää vyöryttää niin paljon sivulle päin. Vähän pienempänä näkyis paremmin. Tosi kiva katsella noita kuvia ja miettiä kuka kukin on.
Täällä ollaan seurusteltu etänä hyvä tovi ja vaikeaa on. Toki kuvissa on yksi rva. ja kuvittelen hänen olevan Sipu. Lippispäinen herra lienee Seppoko ja vihreät roksit vois kuulua Dorolle.? Pelkkää arvailua. Mutta ketä ovat nämä herrat. yksi ei malta istua, eräällä on koira mukana, jne. Vähän pienempänä näkyis paremmin. .. juu, vaan kun en nyt vaan osaa tätä ![]() Osa kuvista näkyy olevan "Oma matkailuväline" osastossa. niin, kuvat livahti jonnekin, enkä enää löytänyt. Huoh.. saisinkohan siirrettyä niitä oikeeseen lokeroon tai jos joku näistä valvojista vois.. Huono, kosteahko keli ja vaiheikas päivä teki, etten muistanut kuvaamista. Kuvia ei kovin montaa ollut. Koirien kanssa istuva heppu on mun puoliso. Muut kuvissa olijoista ehkä "paljastavat" itse itsensä.
Kivoja kuvia. Kun kuva on isona, niin kuvan päällä klikkaus hiiren oikealla napilla. Alasvetovcalikosta "näytä kuva", niin sovittaa kuvan näytölle. Ps. Minulla lyhyet, harmaat ( valkoiset) hiukset. Sekä vihreät crocsit. Minä: vinossa istuva rouva oranssissa tuulitakissa ja silmälasit päässä
juu sielläpä mä ja arvaas kuka heräs just päikkäreilt ...niin kauneus sellaisilt ,mut ku tuot kuvaa kattoo niin kaukan siit kauneudest ...siel on ny kuvei munkin kameral otettui ja saa arvostella ...ku ekoi kertoi kuvasin ...en ois noitaka kuvii saanu otetuks ..ellei doro ois laittan siihen noit asetuksii ..kiitos siit dorol
![]() .. juu, vaan kun en nyt vaan osaa tätä Kyllä ne kaikki kuvat näyttäis olevan Treffiosiossa, ja ihan oikein laitettuna ![]() Teillä on vain niin isot resoluutiot kuvissa että rajat tulloo vastaan ![]() No, ny se(kin) on korjattu, maksimi resoluutio kuville on tällä hetkellä 15000*10000 (että varmasti riittää) ja koko enintään 2mb. Kyllä ne kaikki kuvat näyttäis olevan Treffiosiossa, ja ihan oikein laitettuna Poistin väärästä osiosta ja laitoin vielä kerran, oikeeseen osoitteeseen. Vähän apetta ja alkuillan tirsat sohvalla helpotti hommaa huomattavasti ![]() Hei arvon ORGilaiset!
Kiitokset viimeisestä, vaikken itse paikan päällä ollutkaan. Ja toivottavasti ette pahastu vaikka foorumilla näin alueen edustajana seikkailen, koitan pitää huolen, että saamme meille tärkeiltä karavaanareilta palautetta, ideoita jne. ja siksi seurailen eri foorumeita ![]() Pahoittelut vielä siitä pikku kommervenkistä huonohuumorisen naapurin kanssa. Asia on hänen kanssaan nyt selvistä päinkin juteltu ja homma roger. Löysin muuten hyvän meillä kuvatun videon teidän toimesta, laittelin siitä pikkusen blogipostausta meidän nettisivuille, käykää lukemassa jos kiinnostaa ja korjatkaa tietämättömän asiavirheet! http://www.nyyssanniemi.fi/fi/ajankohtaista/62-karavaanari-orgin-kevatpohinat Terveisin, Matti Ikäläinen Camping Nyyssänniemi matti (at) nyyssanniemi.fi 040 569 4697 PS. sille joka oli motoristikaravaanar i, niin minulla on Keuruun tienoille aivan loistavia reittejä pyörällä toteutettavaksi ![]() Minäkin olen motoristi..Ja tulossa ollaan sinne LietoMc:n pileisiin..tosin asuntoautolla Varaa hyvä paikka meidän as autolle |