vaeltaja ... hienoa , et koton ja autokin taas kunnos .. toivottavaste jossain ja joskus vielä täs kesän aikan näemme , jot oikein antoisii ajokilometrei ja vähemmän niit vastoin käymissii ... terkkui vaimokullalle 

vaeltaja ... hienoa , et koton ja autokin taas kunnos .. toivottavaste jossain ja joskus vielä täs kesän aikan näemme , jot oikein antoisii ajokilometrei ja vähemmän niit vastoin käymissii ... terkkui vaimokullalle
![]() Hei kaikki Keuruulla olleet.
Voisin laittaa tänne muutamia kuvia treffeiltä, sopiihan kaikille läsnäolleille? Alanista mulla ei ole yhtään kuvaa, joten hyvin tulee hänen toiveensä huomioiduksi. Hei kaikki Keuruulla olleet. Mm. tätä varten galleriaan on avattu oma alue treffikuville ![]() http://karavaanari.org/index.php?action=gallery;cat=14 Hei kaikki Keuruulla olleet. siskoin on jo pitänyt huolen, et oon täälläkin ollut näytillä , jot jos nää koneet kestää niin an mun puolest palaa vaan .. ![]() Hei kaikki Keuruulla olleet. Mukavahan niitä kuvia olisi katsella.
Hei kaikki Keuruulla olleet. Sopii minulle.
Totta.. mukava olis nähdä,miten toiset viettää aikaa "pöhinöissä",kun en itse pääse osallistumaan !!
Onhan noita ennestäänkin, ei lisä pahaa tee.( Paitsi selkään saamisessa.)
Onhan noita ennestäänkin, ei lisä pahaa tee.( Paitsi selkään saamisessa.) juu samaa mielt .. ainaki ton selkäsaunan kaa .. ![]() Hei kaikki Keuruulla olleet.Noo ja Jou, kuvia kehiin! Rupean just kirkumaan täällä
![]() Kolmeen kertaan olen lataillut kuvia, vaan kun en osaa. Ensin useita kerrallaan, sitten yksitellen. Galleriassa on varmaan joku laatusensuuri, ettei ihan luokattomia räpsyjä julkaistais... Rupean just kirkumaan täällä kysyinkös sult sillo , et oliks se apinasuoratin paikal , ku minuu kuvasit ... äläpä murehdi .. jos minun kuvaa ei siel näy .. en menet yöunii ... ![]() lisään ny et .. en voi laittaa kuvaa .. galleria sanos ,et liian iso kuva .. no on tietty ku piti laittaa kuvaa siit siipirataspaatist ja se on iso ...pinapääplonttina ![]() Rupean just kirkumaan täällä Galleriaan voi ladata vain yhden kuvan kerrallaan ![]() Eli lisäys menee seuraavasti: 1. avaa galleria 2. valitse osasto 3. klikkaa "Lisää kuva" 4. anna kuvalle nimi kohtaan "Kuvan nimi:" 5. kirjoita mahdollinen selostus kuvasta kohtaan "Kuvaus:" 6. Klikkaa "Selaa..." kohdasta "Lataa kuva:" 7. näyttöön ilmestyy ponnahdusikkuna jolla valitaan kuva 8. valitse tiedostoistasi haluamasi kuva 9. klikkaa alinta nappia "Lisää kuva" Noin, nyt olet lisännyt galleriaan kuvan ![]() Tuli tossa perjantaina pikakomennus vahtimaan kahta täystuhoa ja kaameaa petoa. Kerkisin ennen lähtöä katsomaan emännän ottamat Keuruun kuvat. Vähän oli ottanut kuvia ja nekin kaikki synkkiä maisemakuvia. Yhtään pöhinöihin osallistunutta ei ollut osunut kuvauslinjalle. Noita sateisen synkkiä maisemakuvia ei kannata laittaa näkyville.
Laittakaa te toiset ottamianne kuvia meidän katseltaviksi. |