Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
2,3 Fiatin välityssuhteen muutos
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 17.02.2014 kello on 23:47 ---Myös tuo nelosella ajaminen lisää vääntöä, koska kierrosluku saadaan oikealle alueelle väännön suhteen, mitä aloittaja haluaa. Se on vaan ainoa noista keinoista, joka ei vaadi alkuinvestointia. Saattaa olla, että kulutus nousee, mutta ei sekään välttämättä.
--- Lainaus päättyy ---
Toki noinkin.
Oulaa:
Lähtökohtahan mulla olisi se että vois ajaa lepposasti 80-84 nopeuksia kun sitä satasta en saa ajaa.
Menee ohi ketkä menee mutta mä en roiku toisten perässä vaan ruisailen omaa vauhtia ja olen teiden tukko :(
Nyt menee vahvaan harkintaan tuo Chip Tuning mötikkä .
Ja täältä halvempi versio jolla lukemat melkein samat.
Jos laitan pienemmät eturenkaat nin eikö sitä aleta rattoriksikin haukkua :D
vaanari61:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 18.02.2014 kello on 05:40 ---Lähtökohtahan mulla olisi se että vois ajaa lepposasti 80-84 nopeuksia kun sitä satasta en saa ajaa.
Menee ohi ketkä menee mutta mä en roiku toisten perässä vaan ruisailen omaa vauhtia ja olen teiden tukko :(
Nyt menee vahvaan harkintaan tuo Chip Tuning mötikkä .
Ja täältä halvempi versio jolla lukemat melkein samat.
Jos laitan pienemmät eturenkaat nin eikö sitä aleta rattoriksikin haukkua :D
--- Lainaus päättyy ---
Noi halvat lastutukset on huijausta, käy disel huollossa niin laittavat uuden ohjelman "sieluun" tai tiheämpi vitonen. Toimivat vaihtoehdot on tuossa edellä, kyll näin vaan mänöö
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: meo - 18.02.2014 kello on 07:03 ---Noi halvat lastutukset on huijausta, käy disel huollossa niin laittavat uuden ohjelman "sieluun"
--- Lainaus päättyy ---
Nyt kun on asiantuntemusta paikalla, niin missä hintaluokassa homma muuttuu huijaukseksi ja miksi? 8)
pouhe:
Itselläni integroitu Knaus 2,8 koneella, johon vaihdoin tiheämmän välityksen 5-vaihteelle. Olen tyytyväinen vaihtoon, sillä nyt 5-vaihde on paljon käyttökelpoisempi. Nopeus 82km/t kierrokset n. 2200r/min.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta