Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Ympärivuotinen asuminen asuntoautossa (Suomessa)
vapautuja:
Oon myös miettinyt ympärivuotista asumista asuntoautossa, mutta epäselvää on minkä osoitteen laittaisin muuttoilmoitukseen. Poste restante ja vailla vakinaista asuntoako on vaihtoehto? Mitähän pankki ja vakuutusyhtiöt tykkäisi tällaisesta?
JPS:
Isän,äidin,kaverin,kämppärin tulee noin ekana mieleen ja mitäpä se toisaalta pankille tai vakuutusyhtiölle kuuluu,kyllä ne varmasti laskun lähettää kun vain osoite on :laugh:
Vaunuerakko:
Vapautujalle.
Sulla on fiksu name Thumb
Niin,,,, tuossa edellä tuli jo jotain viitettä. Mutta tuo vailla vakinaista -tai vaihtoehtoisesti se poste restante ovat ne osoitteet joita käytät(-mme).
Ite olin takavuosina (kun paljon liikuin) noiden varassa, mutta nyt mulla on ihan virallinen osoite, niin täällä Spaniassa kuten siellä suomessa.
Koska tämä yhteiskunta on vaan niin metka, että sellainen 'vaaditaan', vaikka ennen tätä hengenvetoa puhutaan kuitenkin siitä, etei ole edes olemassa sitä edesmennyttä ns irtolaislakia.
Kyllä tää freeasuminen toki onstuu ja mielestäni sangen mallikkaasti, mutta hiukka pitkämielisyyttä se tarvitsee. Ja jos ei sitä sinulla ennestään ole, niin ainakin tämä free-elo kasvattaa sitä.
Tyyliin: Joko muuttuu taikka sitten suuttuu.
Näin se vaan menee.
Tsemppiä sinulle, kuten myöskin kaikille muillekin: Hurjille :-*
matson1:
--- Lainaus käyttäjältä: vapautuja - 21.02.2014 kello on 00:12 ---Oon myös miettinyt ympärivuotista asumista asuntoautossa, mutta epäselvää on minkä osoitteen laittaisin muuttoilmoitukseen. Poste restante ja vailla vakinaista asuntoako on vaihtoehto? Mitähän pankki ja vakuutusyhtiöt tykkäisi tällaisesta?
--- Lainaus päättyy ---
Se o moro osoitteeksi käy vaikka äityli, isä, sisko tai joku muu jonne posti tulee, pankilla ja vakuutusyhtiöllä ei ole asiaan mitään sanottavaa.
Jos sinun haaveissa on kokeilla asumista autossa, niin suosittelen ehdottomasti, niin ei tartte katua jälkeenpäin, pois normaali ihmisten pariin pääsee takasin aika nopeasti kun siltä alkaa tuntumaan. Mulla jo yli kaksivuotta tätä autossa asumista ja ei kyllä kaduta yhtään, toki joku saattaa pitää epänormaalina, mutta pääasia on että itse tietää mitä tekee ja nauttii.......suosi ttelen oikein lämmöllä kokeilemaan.
Vaunuerakko:
komppaan matson ykköstä Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta