Olen asunut kohta puoli vuotta matkailuautossa. Jos asuminen olisi Iidan kaltaisessa kulkimessa, en asuisi päivääkään.

Lykkyä tykö Iidalle.
|
Olen asunut kohta puoli vuotta matkailuautossa. Jos asuminen olisi Iidan kaltaisessa kulkimessa, en asuisi päivääkään. ![]() Lykkyä tykö Iidalle. Autossa asunto. Iida asuu Ducatossa koulun pihassa.Minimalisointia osittain yhteiskunnan ja kavereiden avustuksella.Hmmm ![]() Olisi ollut kiva nähdä millainen polttoainekäyttöine n lämmitin hänellä on. Tuollaista kavereiden kärsivällisyyttä koettelevaa asumista minäkin tässä suunnittelen kovasti ![]() Nykyään näyttää olevan hirmuisen muotia parikymppisillä tuo pakuun pesän rakentelu. siitä saa kivoja instafiidejä (no minäkin olen sentään jo sen verran vanha outsider, etten edes tiedä mitä tuo tarkoittaa )Väitän kyllä että jos ei olisi somea, niin hyvin harva noista päätyisi tuohon ratkaisuun. Jos ei sitä elämää saisi mainostaa missään, se menettäisi hohdokkuudensa. ![]() Ei tuo ole asumista, siihen tarvittavat puitteet puuttuu.Eikös asumista ole se, että on paikka missä asuu? Mitä muita puitteita se TARVII?
te ketkä asutte kulkimissa, niin asutteko kaikki jossain alueella vai onko jollain oma tontti? vaiko kiertolaisena? Suomessa tulee kaikenlaista ongelmaa, jos ei ole kiinteää osoitetta.
te ketkä asutte kulkimissa, niin asutteko kaikki jossain alueella vai onko jollain oma tontti? vaiko kiertolaisena? Pojan luokse siirsin osoitteeni. Suomessa tulee kaikenlaista ongelmaa, jos ei ole kiinteää osoitetta.Eikö postilokero riitä , näin eräs naapuri asusteliike Jyskässä tyttökaverin luona ja osoitteena postilokero josta haki postin kerran viikossa. En tiiä toimiiko enää? |